Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf D.itsen » 29. jan 2016, 09:09

Vlad Kalashnikov skrev:
D.itsen skrev:Min kæreste er unik og enestående. Det ved fordi jeg har et ret stort sammenliningsgrundlag. Han er ikke bare den første og den bedste, der lige kom forbi.
Og hvis i går hert til sit, vil du så aldrig igen kunne finde en mand igen der er enestående? Eller vil du måske finde en anden der også er enestående, eller kommer der et tidspunkt hvor det begynder at lyde lidt hult at bruge ordet enestående? F.eks. efter #3 el. #4? Og hvis en pige kommer til mig og hun har f.eks. 12 forhold med sig, skal jeg så antage at jeg er enestående ligesom #1 og #2 og #3 og #4 og #5 og #6 og #7 og #8 og #9 og #10 og #11 og #12 også var enestående? Enestående og unikke ligesom alle de andre, og at det på ingen måde devaluerer ordet.

Men hvordan ved du det er enestående hvis du ikke har noget at sammenligne med? Det lyder som om du har været blokken rundt et par gange, så alt hvad du gør må vel så også være devalueret.
Jeg synes man virker afstumpet hvis man ikke kan se noget særligt i mere end tre mennesker i løbet af et helt liv. Og nu synes jeg der er væsentligt forskel på forhold og casual sex, så hvad er det egentligt du mener, gør ting u-unikke? Jeg synes du blander ting sammen
2
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3926

Indlægaf Angelina » 29. jan 2016, 09:17

Vlad Kalashnikov skrev:Og din første ægtemand var ikke unik og enestående? – eller der kan i sagens natur kun være en der er unik og enestående, så det var han per definition ikke. Jeg ved ikke hvorfor du så giftede dig med ham, men man må håbe for han han ikke vidste det, for det må have været nederen for ham så. Og hvis din mand blev abducted by aliens imorgen, så ville du stort set være ødelagt som datingmateriale for du ville aldrig kunne finde en igen der matchede din nuværende partner.

Alle mennesker er unikke og enestående på hver deres måde. Jeg giftede mig med ham fordi jeg troede vi skulle være sammen for evigt, vi skulle jo trods alt have et barn sammen, og vi nåede da også at få to børn sammen, vores forhold var bare ikke super fantastisk, vi var ikke et godt match. Så hans "unikhed" var ikke den rette form af "unikhed" til mig.

Og med den sidste sætning - åh jøsses ja ... hold nu kæft det bliver svært for den mand (eller kvinde) der en dag skal gå i hans fodspor (og eftersom der er en nævneværdig aldersforskel på os, så er der alligevel en risiko for at jeg en dag igen befinder mig på datingmarkedet - men jeg satser på der går en 20-30 år endnu) ... men der er ingen tvivl om at mine krav til en eventuel ny partner ville være skyhøje og noget nær umulige. Men dermed ikke sagt at det ikke findes, men øj der er langt i mellem.

Min mand og jeg er i øvrigt enige om at kun forblive gift så længe vi har det sjovt og godt sammen, skulle vi en dag af den ene eller anden grund glide fra hinanden og kærligheden forsvinde, så går vi fra hinanden.

Jeg har det ikke specielt sådan, men har set en beskrive det noget i retning af: der er 7 milliarder mennesker; vi er ikke alle de samme, men vi er heller ikke så vildt forskellige. Hvis en pige har være sammen med X antal mænd, hvad er så chancen for at nummer #X+1 vil være en hel unik og enestående oplevelse for hende? Det vil sikkert være meget lig #3 og #14 og #23. Og hvorfor indgå i et bindende forhold med hende hvis det ikke engang er noget unikt og enestående for hende?

Jamen, der er da masser af de mænd jeg har mødt der ikke sagde mig noget - tusindvis, dem har jeg så ikke rigtigt haft noget med at gøre. Så er der nogle andre mænd der sagde mig et eller andet, som jeg så evt. har knaldet med - de var ikke nogle jeg lige kunne se mig selv i forhold med, det var bare lidt sjov og ballade - og ja, der er helt sikkert nogle af dem der er ligegyldige for mig, jeg kan hverken huske deres navne og sikkert ikke genkende dem hvis jeg rendte ind i dem her mange mange år senere... (og har heller ingen loyalitetsfølelse over for dem) men det var sjovt mens det stod på... så er der ingen andre mænd, der sagde mig lidt mere, og det er blevet til nogle hede affærer, hvor vi hyggede os i et stykke tid sammen, men hvor der ligesom ikke var nok til at bygge noget mere på. Og så er der min mand - #X+1 i rækken, som bare havde alt, og lidt til - og så lidt til ... ingen af de andre jeg har mødt kan måle sig med ham - og jeg har faktisk noget at måle ham op i mod. Han er bare præcis det mere fantastisk end alle de andre, det mere enestående for mig.

Jeg ved du har et firma. Ville du ansætte en med 50+ tidligere jobs på sit resume til at håndterer dine regnskaber. Jeg havde – indtil jeg startede mine nuværende virksomheder for nogle år siden – rigtig mange tidligere steder på mit resume. Jeg ville ikke ansætte mig (eller en som mig), for jeg ved jeg absolut igen loyalitet havde til nogle af dem og var ude af porten og videre til næste i det øjeblik jeg så en bedre deal.

Se, jeg tror måske det er her vi er gået lidt skævt af hinanden, hvis jeg mødte en mand der havde haft 50 FORHOLD før mig, så ville jeg godt nok være bekymret, for hvad er det der gør at han ikke kan få et forhold til at fungere? Men det er jo ikke det vi taler om - jeg har ikke haft mange FORHOLD - der er meget meget langt i mellem mennesker jeg ønsker at indgå forhold med ... men hvor mange man har knaldet med, er jo en helt anden side af sagen. Både min mand og jeg er netop ekstremt loyale - vi er ret forskellige, men lige når det kommer til loyalitet, er vi meget ens.

Ang 50+ tidligere jobs - så er det nok i overkanten, i forhold til at man så næppe havde overstået prøvettiden de enkelte steder inden man var videre - men hyppige jobskifte i sig selv ville ikke være diskvalificerende - det kommer meget mere an på hvorfor man skiftede job - hvad man skiftede til osv.
7
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 10:44

D.itsen skrev:Men hvordan ved du det er enestående hvis du ikke har noget at sammenligne med? Det lyder som om du har været blokken rundt et par gange, så alt hvad du gør må vel så også være devalueret.
Jeg synes man virker afstumpet hvis man ikke kan se noget særligt i mere end tre mennesker i løbet af et helt liv. Og nu synes jeg der er væsentligt forskel på forhold og casual sex, så hvad er det egentligt du mener, gør ting u-unikke? Jeg synes du blander ting sammen
Nej ok, i virkeligheden er det heller ikke relevant for mig. Jeg har ikke noget behov for at føle mig unik eller enestående or the subject of her unadulterated adoration eller centrum for hele hendes opmærksomhed som jeg kan forstå nogle mænd har. Hvilke blot var det jeg skrev.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1904

Indlægaf Purple Haze » 29. jan 2016, 11:46

Angelina skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Og din første ægtemand var ikke unik og enestående? – eller der kan i sagens natur kun være en der er unik og enestående, så det var han per definition ikke. Jeg ved ikke hvorfor du så giftede dig med ham, men man må håbe for han han ikke vidste det, for det må have været nederen for ham så. Og hvis din mand blev abducted by aliens imorgen, så ville du stort set være ødelagt som datingmateriale for du ville aldrig kunne finde en igen der matchede din nuværende partner.

Alle mennesker er unikke og enestående på hver deres måde. Jeg giftede mig med ham fordi jeg troede vi skulle være sammen for evigt, vi skulle jo trods alt have et barn sammen, og vi nåede da også at få to børn sammen, vores forhold var bare ikke super fantastisk, vi var ikke et godt match. Så hans "unikhed" var ikke den rette form af "unikhed" til mig.

Og med den sidste sætning - åh jøsses ja ... hold nu kæft det bliver svært for den mand (eller kvinde) der en dag skal gå i hans fodspor (og eftersom der er en nævneværdig aldersforskel på os, så er der alligevel en risiko for at jeg en dag igen befinder mig på datingmarkedet - men jeg satser på der går en 20-30 år endnu) ... men der er ingen tvivl om at mine krav til en eventuel ny partner ville være skyhøje og noget nær umulige. Men dermed ikke sagt at det ikke findes, men øj der er langt i mellem.

Min mand og jeg er i øvrigt enige om at kun forblive gift så længe vi har det sjovt og godt sammen, skulle vi en dag af den ene eller anden grund glide fra hinanden og kærligheden forsvinde, så går vi fra hinanden.

Jeg har det ikke specielt sådan, men har set en beskrive det noget i retning af: der er 7 milliarder mennesker; vi er ikke alle de samme, men vi er heller ikke så vildt forskellige. Hvis en pige har være sammen med X antal mænd, hvad er så chancen for at nummer #X+1 vil være en hel unik og enestående oplevelse for hende? Det vil sikkert være meget lig #3 og #14 og #23. Og hvorfor indgå i et bindende forhold med hende hvis det ikke engang er noget unikt og enestående for hende?

Jamen, der er da masser af de mænd jeg har mødt der ikke sagde mig noget - tusindvis, dem har jeg så ikke rigtigt haft noget med at gøre. Så er der nogle andre mænd der sagde mig et eller andet, som jeg så evt. har knaldet med - de var ikke nogle jeg lige kunne se mig selv i forhold med, det var bare lidt sjov og ballade - og ja, der er helt sikkert nogle af dem der er ligegyldige for mig, jeg kan hverken huske deres navne og sikkert ikke genkende dem hvis jeg rendte ind i dem her mange mange år senere... (og har heller ingen loyalitetsfølelse over for dem) men det var sjovt mens det stod på... så er der ingen andre mænd, der sagde mig lidt mere, og det er blevet til nogle hede affærer, hvor vi hyggede os i et stykke tid sammen, men hvor der ligesom ikke var nok til at bygge noget mere på. Og så er der min mand - #X+1 i rækken, som bare havde alt, og lidt til - og så lidt til ... ingen af de andre jeg har mødt kan måle sig med ham - og jeg har faktisk noget at måle ham op i mod. Han er bare præcis det mere fantastisk end alle de andre, det mere enestående for mig.

Jeg ved du har et firma. Ville du ansætte en med 50+ tidligere jobs på sit resume til at håndterer dine regnskaber. Jeg havde – indtil jeg startede mine nuværende virksomheder for nogle år siden – rigtig mange tidligere steder på mit resume. Jeg ville ikke ansætte mig (eller en som mig), for jeg ved jeg absolut igen loyalitet havde til nogle af dem og var ude af porten og videre til næste i det øjeblik jeg så en bedre deal.

Se, jeg tror måske det er her vi er gået lidt skævt af hinanden, hvis jeg mødte en mand der havde haft 50 FORHOLD før mig, så ville jeg godt nok være bekymret, for hvad er det der gør at han ikke kan få et forhold til at fungere? Men det er jo ikke det vi taler om - jeg har ikke haft mange FORHOLD - der er meget meget langt i mellem mennesker jeg ønsker at indgå forhold med ... men hvor mange man har knaldet med, er jo en helt anden side af sagen. Både min mand og jeg er netop ekstremt loyale - vi er ret forskellige, men lige når det kommer til loyalitet, er vi meget ens.

Ang 50+ tidligere jobs - så er det nok i overkanten, i forhold til at man så næppe havde overstået prøvettiden de enkelte steder inden man var videre - men hyppige jobskifte i sig selv ville ikke være diskvalificerende - det kommer meget mere an på hvorfor man skiftede job - hvad man skiftede til osv.

Ih! Det lyder så fint :)

Tror også at det at man har været en tur rundt om blokken gør at man bedre kan se og sætte pris på det, når man finder en der bare er "den der!"

Jeg sætter fx også ekstra pris på det de dage hvor tingene kører og jeg er glad. Det gør jeg NU. For 20 år siden tænkte jeg ikke over det. Jeg er blevet klogere og ved hvor elendigt det er muligt at have det - og DERFOR sætter jeg ekstra pris på det når tingene går godt, eller bare helt standard.

Hvis man skal sætte det op mod VKs "jaded kvinder" så betyder det måske bare at de bliver SÅ meget mere lykkelige og taknemmelige når de møder en ordentlig mand der ikke behandler dem som en spærmcontainer, fordi de har oplevet så mange nederen mænd.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 29. jan 2016, 15:06

Vlad Kalashnikov skrev:
D.itsen skrev:Men hvordan ved du det er enestående hvis du ikke har noget at sammenligne med? Det lyder som om du har været blokken rundt et par gange, så alt hvad du gør må vel så også være devalueret.
Nej ok, i virkeligheden er det heller ikke relevant for mig. Jeg har ikke noget behov for at føle mig unik eller enestående or the subject of her unadulterated adoration eller centrum for hele hendes opmærksomhed som jeg kan forstå nogle mænd har. Hvilke blot var det jeg skrev.

Så har jeg misforstået dig. Troede du ville have en jomfru fordi det var den eneste måde du var noget unikt for hende
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 16:58

D.itsen skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

Så har jeg misforstået dig. Troede du ville have en jomfru fordi det var den eneste måde du var noget unikt for hende
Jeg har intet behov for at være nogens sol (jeg er Leo, jeg er allerede overbevist om jeg er sol, det behøver jeg ikke nogen validation for at vide)

Behøver ikke at være jomfru, men jeg vil have en med nysgerrighed, lyst og tiltro på livet intakt, der ikke er blevet jaded eller fået en attitude af at have prøvet det hele før. Der kan indgå i et ægteskab, guns blasing, uden reservation og uden backup plan – og jeg ønsker ikke at være nogens backup plan heller. Eller også vil jeg slet ikke have nogle. Også i øvrigt en der har levet efter de samme værdier man ville opdrage en datter til. Hvis du ikke kan se en fremtidig datter have din mulige kone som forbillede, er hun ikke kone-materiale.

Og så vil jeg have en der ikke har haft et stort antal sexpartnere før, for det er bare uattraktivt.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5884

Indlægaf Dikus » 29. jan 2016, 17:45

Men det er jo sjovt, ikke? Da jeg var 18 og havde haft to færre sexpartnere end nu, da havde jeg backupplaner og forbehold i stride strømme. Det har jeg ikke længere.
1
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 29. jan 2016, 18:44

Vlad Kalashnikov skrev:
D.itsen skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

Jeg har intet behov for at være nogens sol (jeg er Leo, jeg er allerede overbevist om jeg er sol, det behøver jeg ikke nogen validation for at vide)

Behøver ikke at være jomfru, men jeg vil have en med nysgerrighed, lyst og tiltro på livet intakt, der ikke er blevet jaded eller fået en attitude af at have prøvet det hele før. Der kan indgå i et ægteskab, guns blasing, uden reservation og uden backup plan – og jeg ønsker ikke at være nogens backup plan heller. Eller også vil jeg slet ikke have nogle. Også i øvrigt en der har levet efter de samme værdier man ville opdrage en datter til. Hvis du ikke kan se en fremtidig datter have din mulige kone som forbillede, er hun ikke kone-materiale.

Og så vil jeg have en der ikke har haft et stort antal sexpartnere før, for det er bare uattraktivt.

Men har du så også den samme holdning til dig selv som du har til partnere? Altså hvis de ikke må have været sammen med mange skal du vel helller ikke have været det? Så er hun efter din mening jo også bare en i rækken og ikke noget enestående for dig...
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 19:04

Hurrze skrev:Men har du så også den samme holdning til dig selv som du har til partnere? Altså hvis de ikke må have været sammen med mange skal du vel helller ikke have været det? Så er hun efter din mening jo også bare en i rækken og ikke noget enestående for dig...
Det enestående var ikke noget jeg var specielt optaget af, men det er der vist andre mænd der er. Hvad en kvinde har af ønsker og krav til mig må hun gøre op med sig selv. Som sagt tvinger jeg ikke nogen til noget som helst. Hun er til enhver tid fri til ikke at have sex eller gifte sig med mig.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2223

Indlægaf Moxy-lady » 29. jan 2016, 21:20

Det er sjovt... Den eneste der har gjort skade på mit selvværd, gjorde mig kynisk og "jaded", var den eks der havde samme holdninger til kvinder med flere partnere end 2 som du har, Vlad. Han brugte faktisk samme ord som dig - spermcontainer. Og sjovt nok så mente han også at kvinder skulle være "rene" hvorimod mænd måtte gøre som de ville.

Uanset hvordan du pakker det ind retrospektivt, så er det satanedme ikke mig der er noget i vejen med - men dig og ham der er bundhamrende usympatiske.
Min nummer 13 er min største kærlighed. Han har ved sin kærlighed og accept af mig, hele mig - både det gode og det dårlige, hjulpet mig til at hele hvad en fyr med holdninger som dine har gjort ved mig.

Jeg væmmes over at du ønsker en der ser dig som hendes livs lys, hvorimod du er sådan lidt "njaaaaah, men i det mindste er hun da jomfru". Du sætter dig selv op som en guddom, hvorimod hun er en i rækken, der kun skiller sig ud fordi hun tilbeder dig og er jomfru. Du er ikke engang sikker på at du gider besværet og de økonomiske udgifter ved at gifte dig med hende. Ved du hvad? Gør hende den tjeneste at smutte nu. Kvinder blliver langt mere skadet af at forelske sig og stable et forhold på benene med en der har et halvt ben ude af døren, end de gør med frivillig, gensidig tilfredsstillende sex med 50 mænd.

*Du* er nasty.
14
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. jan 2016, 02:49

Moxy-lady skrev:Det er sjovt... Den eneste der har gjort skade på mit selvværd, gjorde mig kynisk og "jaded", var den eks der havde samme holdninger til kvinder med flere partnere end 2 som du har, Vlad. Han brugte faktisk samme ord som dig - spermcontainer. Og sjovt nok så mente han også at kvinder skulle være "rene" hvorimod mænd måtte gøre som de ville.

Uanset hvordan du pakker det ind retrospektivt, så er det satanedme ikke mig der er noget i vejen med - men dig og ham der er bundhamrende usympatiske.
Min nummer 13 er min største kærlighed. Han har ved sin kærlighed og accept af mig, hele mig - både det gode og det dårlige, hjulpet mig til at hele hvad en fyr med holdninger som dine har gjort ved mig.

Jeg væmmes over at du ønsker en der ser dig som hendes livs lys, hvorimod du er sådan lidt "njaaaaah, men i det mindste er hun da jomfru". Du sætter dig selv op som en guddom, hvorimod hun er en i rækken, der kun skiller sig ud fordi hun tilbeder dig og er jomfru. Du er ikke engang sikker på at du gider besværet og de økonomiske udgifter ved at gifte dig med hende. Ved du hvad? Gør hende den tjeneste at smutte nu. Kvinder blliver langt mere skadet af at forelske sig og stable et forhold på benene med en der har et halvt ben ude af døren, end de gør med frivillig, gensidig tilfredsstillende sex med 50 mænd.

*Du* er nasty.
Jeg kommer dersværre ikke til at tage ansvar for hvad andre mænd har gjort ved dig. Ligesom jeg ikke kommer til at bebrejde dig hvad andre piger har gjort af skade ved mig. D’oh.

Og, måske du projekterer din eks-kæreste, men hvorfor er det i det hele taget, jeg skal jeg blive ved med at gentage mig selv hvis du aligevel er så fanden i voldsk opsat på ikke at læse hvad jeg skriver? Jeg kalder ikke nogen for spermcontainere, jeg slutshamer ikke nogen, og det har ingen som helst indvirkning på hvordan jeg behandler andre mennesker andet end den ene ting at jeg ikke kommer til at gifte mig hende. Og hvordan kan nogen bliver skadet af jeg ikke indgår i forhold til dem (især når jeg er så nasty)? For 12. gang, vi er vel alle enige i at der ikke er en eneste person på denne jord der skylder andre hverken sex eller et forhold? Og når der så aligevel er kvinder der vælger at være sammen med mig, er det vel fordi de ser kvaliteter i mig som de finder attraktive - ligeledes for 12. gang: jeg vil ikke stilles til ansvar for hvad kvinder vælger at tillægge som kvaliteter de finder attraktive i en partner. Men det er jo ikke fordi i er mytiske uigennemskuelige væsner, jeg ved godt hvad det er kvinder ofte finder tiltrækkende, og hvordan jeg rammer og ikke rammer de tangenter – og det er ærligt talt ofte ti gange mere fucked up hvad i tiltrækkes af, end noget jeg kan hamle op med.

Oh hør her: du ved ikke hvad du taler om, og det er det. Men ville du syntes din mand – før i rigtig havde lært hinanden at kende – ville have været en bedre eller dårligere catch hvis du fandt ud af han kom med en gæld på $ 50,000 til sine forældre du skulle betale før i kunne ses + der var tre retsinstanser du skulle bestikke? Er der en eneske kvinde herinde der har været i sådan en position, så er der en der kan bebrejde mig at jeg ikke lægger det ned på plus siden (uden at jeg har det som en deal-breaker). I mellemtiden kan du stikke din forargelse op i røven, for du ved ikke hvad du taler om.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5884

Indlægaf Dikus » 21. jul 2016, 08:53

Dikus skrev:Jeg har netop været forbi jubii, hvor forsidehistorier var omkring antallet af sexpartnere.

For tyve år siden havde kvinder åbenbart fire, hvor de nu er oppe på otte og haler ind på mændenes 12.

Det overrasker mig faktisk lidt :genert:

Jeg havde faktisk forventet et noget højere tal, da det er mit indtryk, at de færreste falder til ro lige med det samme... Og kommer der en skilsmisse oveni, så gentager det sig vel :gruble:

Jeg er 36 - og lettere bekymret over at trække gennemsnittet op, selvom jeg har været i et monogamt forhold i 18 år.

Så er der nordiske tal:

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/se-l ... et-ideelle

Det undrer mig faktisk stadig
0
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 21. jul 2016, 09:17

Dikus skrev:
Dikus skrev:Jeg har netop været forbi jubii, hvor forsidehistorier var omkring antallet af sexpartnere.

For tyve år siden havde kvinder åbenbart fire, hvor de nu er oppe på otte og haler ind på mændenes 12.

Jeg havde faktisk forventet et noget højere tal, da det er mit indtryk, at de færreste falder til ro lige med det samme... Og kommer der en skilsmisse oveni, så gentager det sig vel :gruble:

Jeg er 36 - og lettere bekymret over at trække gennemsnittet op, selvom jeg har været i et monogamt forhold i 18 år.

Så er der nordiske tal:

Jeg tænker at de adspurgte ikke er specielt repræsentative for befolkningen generelt
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1493

Indlægaf DenSyngendeLussing » 21. jul 2016, 09:23

Jeg kommer frem til i alt 10 mænd, men jeg har det som om, at jeg har glemt nogen, så vi siger 11. :D
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1148
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 21. jul 2016, 09:42

D.itsen skrev:
Dikus skrev:

Så er der nordiske tal:

Jeg tænker at de adspurgte ikke er specielt repræsentative for befolkningen generelt

Nu får vi jo kun gennemsnittet, det kunne være interessant med lidt mere statistik, for gennemsnittet dækker jo både over dem med ingen, eller kun 1-2 seksuelle partnere og så dem med en ny hver uge. Det ville være interessant at vide hvor mange af hver slags der var. Er det en normalfordeling omkring de 7 partnere, eller er det mere en U-kurve hvor igen faktisk er som gennemsnittet, men det er enten 1-2 eller mange? :gruble:

Som næsten altid er jeg ret gennemsnitlig, og jeg vil ihvertfald ikke blive set skævt til i Frankrig :lol:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Forhold og sex"