Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4508

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Akehurst2 » 8. dec 2015, 08:48

Jeg trækker gevaldigt op, men tallet kan jeg faktisk ikke rigtig huske.

Jeg kan bare huske, at der var gang i den, da jeg var yngre, og jeg ville sikkert kunne sjusse mig frem til et eller andet tal, men i guder, hvor er der bare mange 15 år gamle eskapader, der henligger i en tåge.
1
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 8. dec 2015, 09:02

Jeg trækker tallet op, og jeg tror nu ikke at debattens brugere er mere slutty end den generelle befolkning. Jeg tror at kvinderne der har deltaget må have løjet.
Senest rettet af canoodle 8. dec 2015, 09:10, rettet i alt 1 gang.
3
All Adventurous women do
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 8. dec 2015, 09:03

Skumfidusen skrev:Jeg har ikke læst i detaljer, men altså - hvis mænd er på 12 og kvinder på 8, hvor har mændene så fået de sidste 4? Er det homoseksuelle, der horer så meget i flæng at de trækker snittet helt vildt op.

Selv ligger på en 3-4 stykker. Sådan cirka. Ja, nu jeg tænker efter er det nok tættere på 4 end 3.

Det behøver da ikke gå lige op, for at give mening?

En mand kan da knalde med 5 forskellige jomfruer. I så tilfælde er gennemsnittet 5 for mænd og 1 for kvinder.

... Statistik. :-D
2
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 608
Likede indlæg: 5024

Indlægaf Aima » 8. dec 2015, 09:13

Jeg trækker op. Jeg har været sammen med flere end 10, færre end 15. Ét one-night-stand i blandt, men ingen fortrudt. Gode oplevelser all the way. De var allesammen søde og nogenlunde dygtige.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 53
Likede indlæg: 698

Indlægaf Tux » 8. dec 2015, 09:28

Zombie skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg har ikke læst i detaljer, men altså - hvis mænd er på 12 og kvinder på 8, hvor har mændene så fået de sidste 4? Er det homoseksuelle, der horer så meget i flæng at de trækker snittet helt vildt op.

Selv ligger på en 3-4 stykker. Sådan cirka. Ja, nu jeg tænker efter er det nok tættere på 4 end 3.

En mand kan da knalde med 5 forskellige jomfruer. I så tilfælde er gennemsnittet 5 for mænd og 1 for kvinder.

Jo, det bør det faktisk, for normalvis spørger man mere end en mand, og stikprøvestørrelsen bør være den samme for begge køn (og i alle tilfælde langt langt større end 1-6).. :cool:

Statistik :love2:
1
Brugeravatar
Tux

Indlægaf Tux » 8. dec 2015, 09:30

Jeg trækker gennemsnittet ret meget ned, i og med at jeg har været sammen med hende jeg er gift med det meste af mit voksne liv :)
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. dec 2015, 09:32

Først børnenes far.
En kæreste derefter.
Så en hvor det var et par enkelte gange.
En anden et par enkelte gange.
En en enkelt gang hvor det ikke blev til det store.
Så en kæreste, hvor vi kun kyssede. Han var for syg til andet, selvom vi forsøgte en enkelt gang. Han døde desværre forrige år i april.
Min nuværende mand :lun:.

Så 5 styks jeg har decideret været sammen med.
Senest rettet af ShuruQ 8. dec 2015, 11:52, rettet i alt 1 gang.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Dikus » 8. dec 2015, 09:36

Skumfidusen skrev:
Zombie skrev:

Tjoh, men så må der jo sidde nogle mænd derude som IKKE har knaldet de fem jomfruer.

Og de er måske ikke blevet spurgt :D

Som jeg husker den slags statistikker, er de sjældent lødigt udarbejdet men f.eks. lavet ved afstemning på en datingside, der anvendes skæve intervaller mm.
1
Brugeravatar
Tux

Indlægaf Tux » 8. dec 2015, 09:47

Dikus skrev:Og de er måske ikke blevet spurgt :D

Som jeg husker den slags statistikker, er de sjældent lødigt udarbejdet men f.eks. lavet ved afstemning på en datingside, der anvendes skæve intervaller mm.

Ja det kunne meget vel være tilfældet, at man har brugt en stikprøve der ikke er repræsentativ for befolkningen som helhed.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 8. dec 2015, 10:32

Skumfidusen skrev:
Zombie skrev:

Tjoh, men så må der jo sidde nogle mænd derude som IKKE har knaldet de fem jomfruer.

Men de kan jo så have knaldet andre? Altså, hvis den ene jomfru med 1 sexpartner bliver gift med en mand med 0 sexpartnere, så har hendes mand så 1 partner og jomfruen har 2.

Med den første mand og de andre 4 jomfruer også, hedder gennemsnittet nu 3 for mænd (5 knald + 1 knald = 6 knald/2 mænd) og 1,2 for kvinder (5 knald + 1 knald = 6 knald/5 jomfruer)

Det går ikke lige op - men pengene passer. :)
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 8. dec 2015, 10:40

Jeg lander på 10. Ville gerne slette nogle stykker. Jeg havde et års tid i starten af 20'erne, hvor jeg var liiidt løs på tråden. :ninja:

Efter sigende har min mand været sammen med færre end mig, men det har været en tilbagevendende ting at joke med, at han underdriver. Jeg ved sgu ikke. Det gør heller ingen forskel for mig. Det er udelukkende "mit" antal, der betyder noget (lettere negativt) for mig.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 8. dec 2015, 10:40

Homoseksuelle horer efter sigende MEGA meget! :lol2:
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6728

Indlægaf Wizzze » 8. dec 2015, 10:42

canoodle skrev:Jeg trækker tallet op, og jeg tror nu ikke at debattens brugere er mere slutty end den generelle befolkning. Jeg tror at kvinderne der har deltaget må have løjet.

Jeg er nu ikke så sikker :gruble:
Mistænker at debattens kvinder ER ret slutty :devil: :-p
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6728

Indlægaf Wizzze » 8. dec 2015, 10:45

Skumfidusen skrev:
Zombie skrev:Men de kan jo så have knaldet andre? Altså, hvis den ene jomfru med 1 sexpartner bliver gift med en mand med 0 sexpartnere, så har hendes mand så 1 partner og jomfruen har 2.

Med den første mand og de andre 4 jomfruer også, hedder gennemsnittet nu 3 for mænd (5 knald + 1 knald = 6 knald/2 mænd) og 1,2 for kvinder (5 knald + 1 knald = 6 knald/5 jomfruer)

Nej, det går altså ikke op. Forestil dig en population på 10 mænd og 10 kvinder. Hver kvinde knalder 1 mand. 2 af mændene knalder hver især fem af kvinderne. De resterende 8 mænd må gå ensomme, uhorede og bedrøvede i seng.

Så har kvinderne alle knaldet 1 mand og altså 1 i gennemsnit. Mændene - de har også knaldet 1(= (2*5 + 8*0) / 10) i gennemsnit. Ellers går tingene ikke op. Du vil kunne få et skævt resultat hvis du spørger et udsnit af gruppen, men gennemsnittet for mændene og kvinderne vil altid være det samme, så længe der kun foregår hetero-sex.

Men er der ikke lidt flere kvinder end mænd :gruble: det er vist mere noget ala 9 mænd og 11 kvinder, ikke at det ændre det vilde, men mænd skal lidt mere rundt for at "tingene" går op.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tux

Indlægaf Tux » 8. dec 2015, 11:01

Zombie skrev:Men de kan jo så have knaldet andre? Altså, hvis den ene jomfru med 1 sexpartner bliver gift med en mand med 0 sexpartnere, så har hendes mand så 1 partner og jomfruen har 2.

Pengene passer kun hvis du "låner" nogle knald andetsteds..

Den eneste måde du kan få andet end at gennemsnittet må og skal være det samme for mænd og kvinder er, hvis du spørger skævt i befolkningen. F.eks. at du spørger mænd der går i svingerklub om deres antal sexpartnere, og sammenligner det med svarene for kvinder der er medlem af foreningen "kvinder imod sex før ægteskabet" :stoned:

Math (if done right) does not lie! :whip:
2

Tilbage til "Forhold og sex"