Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9235

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Fru Sunshine » 8. dec 2015, 11:35

Jeg ved, jeg trækker statistikken op. Ret meget endda.
Men jeg har ikke talt, og jeg kan ikke huske dem allesammen. Jeg var pænt slutty fra jeg var 15 til jeg blev 19.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 988

Indlægaf Anne Droid » 8. dec 2015, 11:41

Jeg trækker også gennemsnittet op. Jeg aner ikke hvor mange jeg har knaldet og jeg gider ikke tælle efter. Men det er flere end 8 som gennemsnittet.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 6
Likede indlæg: 124

Indlægaf sansera » 8. dec 2015, 12:50

16 som jeg kan huske :genert: Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg har glemt en eller to. Så jeg er åbenbart en værre en :banan: :wave2:
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 8. dec 2015, 12:54

Jeg var meget stolt af at mit antal var det samme tal som min alder, da jeg sidst talte. Siden da er der dog ikke kommet nye til.

... og jeg var en del ældre end otte år, da jeg talte. Så jeg trækker også det såkaldte gennemsnit op.
Senest rettet af Joe 8. dec 2015, 12:56, rettet i alt 1 gang.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 22
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 340

Indlægaf Venus222 » 8. dec 2015, 12:55

Jeg tror jeg nåede 8 det første år jeg var seksuelt aktiv.... :slem: :blush:
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1302

Indlægaf hotlips » 8. dec 2015, 16:09

Skumfidusen skrev:
Wizzze skrev:Men er der ikke lidt flere kvinder end mænd :gruble: det er vidt mere noget ala 9 mænd og 11 kvinder, ikke at det ændre det vilde, men mænd skal lidt mere rundt for at "tingene" går op.

Det kan selvfølgelig gøre resultatet skævt hvis befolkningen er skævt skruet sammen. Besøg fra og i udlandet kan også. Hvis flere mænd end kvinder tager på sex-ferier.

der er skam lavet en rigtig undersøgelse for nogle år siden,der var det nogle matematikere der kastede sig over det netop fordi de tal der altid kommer ikke kunne passe.

i må selv finde det,jeg er for træt.
1
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 8. dec 2015, 16:36

Har faktisk ikke det præcise antal, men tallet er højere end både 8 og 12.

Synes tallene lyder lave, tænker at valide forklaringer kan være at der spørges meget bredt aldersmæssigt (er f.eks. ret sikker på at de fleste i min mormors generation har et noget lavere tal end mig), at der findes flere aseksuelle/folk der har begrænset interesse for sex end man regner med og at man glemmer den gruppe af folk som simpelthen har svært ved at finde partnere.

Mht diskussionen omkring mænd/kvinders antal: Som andre nævner er de eneste årsager til at man kan få forskellige gennemsnit (1) personerne har sexpartnere udenfor den adspurgte gruppe (2) antallet af kvinder hhv mænd i gruppen er ikke ens (3) folk lyver - og både (1) & (2) elimineres hvis datagrundlaget er stort nok.
1
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 8. dec 2015, 17:42

Jeg trækker gennemsnittet pænt ned. Hvis jeg skal tælle pilleri og sådan noget med også, så kan vi snige os op på 4 eller 5, jeg er faktisk i tvivl :lol: Taler vi kun penetrationssex, så kan vi snige os op på to.
Jeg gik sent i gang, og så faldt jeg over min kæreste, da jeg var 19, og her er jeg stadig glad og fro :lol:

Jeg synes dog hverken jeg er kedelig eller sippet (det vil faktisk nok være de sidste prædikater, jeg vil sætte på mig selv lige på det område), men vi er ikke til åbent forhold, partnerbytte eller swingerclub, og når man så samtidig gik sent i gang med sex, og mødte sin partner tidligt, så ér det jo svært at nå 8 eller mere, kan man sige.
Jeg synes i øvrigt, det er fuldkommen ligegyldigt, om man har knaldet 1 eller 150, hvis man bare har det awesome med det :D
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5762

Indlægaf Animi » 8. dec 2015, 17:56

Karkluden skrev:Jeg synes dog hverken jeg er kedelig eller sippet (det vil faktisk nok være de sidste prædikater, jeg vil sætte på mig selv lige på det område), men vi er ikke til åbent forhold, partnerbytte eller swingerclub, og når man så samtidig gik sent i gang med sex, og mødte sin partner tidligt, så ér det jo svært at nå 8 eller mere, kan man sige.

Haha, det minder lidt om mig - mange af mine veninder driller mig lidt med at jeg er "kedelig", fordi jeg "kun" har haft sex med 4. Men de skulle bare lige vide, hvad for noget sex jeg går rundt og har - så ville de nok skifte mening :slem:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1405

Indlægaf Filipai » 8. dec 2015, 18:17

Wizzze skrev:
canoodle skrev:Jeg trækker tallet op, og jeg tror nu ikke at debattens brugere er mere slutty end den generelle befolkning. Jeg tror at kvinderne der har deltaget må have løjet.

Jeg er nu ikke så sikker :gruble:
Mistænker at debattens kvinder ER ret slutty :devil: :-p

Hallo altså. Slutty og løs på tråden. Hmf. De ord skal da pakkes væk.
Hvis det var mænd var de bare charlatans :D

Altså jeg trækker snittet riiiimeligt langt op, men jeg synes sgu bare at jeg har haft sex når jeg har haft lyst, og da jeg har et rimeligt stort udvalg at vælge imellem (Tak DTU) så har det jo været nemt at komme hjem med lidt forskellige :P
Jeg har vidst i snit har sex med 3 forskellige årligt mens jeg har været seksuel aktiv (færre hvis det er piger ikke tælles med) det er da ikke så slemt :P jeg har i hvert fald haft det sjovt
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Wizzze » 8. dec 2015, 18:25

Filipai skrev:
Wizzze skrev:
canoodle skrev:Jeg trækker tallet op, og jeg tror nu ikke at debattens brugere er mere slutty end den generelle befolkning. Jeg tror at kvinderne der har deltaget må have løjet.

Altså jeg trækker snittet riiiimeligt langt op, men jeg synes sgu bare at jeg har haft sex når jeg har haft lyst, og da jeg har et rimeligt stort udvalg at vælge imellem (Tak DTU) så har det jo været nemt at komme hjem med lidt forskellige :P
Jeg har vidst i snit har sex med 3 forskellige årligt mens jeg har været seksuel aktiv (færre hvis det er piger ikke tælles med) det er da ikke så slemt :P jeg har i hvert fald haft det sjovt

Nu bliver jeg pludselig i tvivl, men jeg synes at huske noget om et forestående bryllup og et ret langt forhold med en eller anden nørd :gruble:
Jeg begynder nu at tro på hende der luder/madonnaen trives ret godt :devil2:

Ps har du set i juletråden?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8427
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. dec 2015, 18:27

Jeg har ikke lyst til at tælle.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1405

Indlægaf Filipai » 8. dec 2015, 18:29

Wizzze skrev:
Filipai skrev:
Wizzze skrev:

Nu bliver jeg pludselig i tvivl, men jeg synes at huske noget om et forestående bryllup og et ret langt forhold med en eller anden nørd :gruble:
Jeg begynder nu at tro på hende der luder/madonnaen trives ret godt :devil2:

Ps har du set i juletråden?

Hehe, snittet har selvfølgelig været højere nogle andre år, nu holder jeg mig selvfølgelig til den samme mand :D det er slut med skarnsstreger.
Tjekker straks
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 8. dec 2015, 19:06

Jeg hører også til dem, der trækker gennemsnittet op. Nok ret meget, endda :D
Det nøjagtige antal fortaber sig i glemslens tåger, men det er nok et sted mellem 20 og 500 :ninja:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 8. dec 2015, 19:16

Animi skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes dog hverken jeg er kedelig eller sippet (det vil faktisk nok være de sidste prædikater, jeg vil sætte på mig selv lige på det område), men vi er ikke til åbent forhold, partnerbytte eller swingerclub, og når man så samtidig gik sent i gang med sex, og mødte sin partner tidligt, så ér det jo svært at nå 8 eller mere, kan man sige.

Haha, det minder lidt om mig - mange af mine veninder driller mig lidt med at jeg er "kedelig", fordi jeg "kun" har haft sex med 4. Men de skulle bare lige vide, hvad for noget sex jeg går rundt og har - så ville de nok skifte mening :slem:

Exactly. Jeg har ingen tætte veninder, der ville kalde mig kedelig eller sippet :lol: de ved godt, at jeg er pænt frimodig og slutty. Bare sammen med min kæreste :klap: :afro:
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"