Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Bøfmedløg
Kort karma: 3
Likede indlæg: 5

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Bøfmedløg » 8. dec 2015, 19:25

Hmm et eller andet sted under 20 :gruble: :genert:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 8. dec 2015, 19:31

Det er efterhånden mange år siden, jeg havde bare nogenlunde styr på antallet, så jeg trækker vist gennemsnittet gevaldigt op :lol:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 430

Indlægaf Minionine » 8. dec 2015, 19:36

Væsentligt mere end 8.. jeg har haft nogle vilde singleperioder :fløjt:
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 8. dec 2015, 19:42

Jeg er 47 og har vel været sammen med 15 mænd i alt, hvoraf 5 har været langvarige forhold på mellem 1.5 og 17 år.

Jeg har generelt været i lange forhold i mit voksenliv og haft korte singleperioder, hvor jeg - i hvert fald før i tiden - var ret aktiv.

Der er ikke noget galt med at have one nightere generelt, men det dur faktisk ikke rigtig for mig. Hvis jeg har lyst til at være sammen med en fyr mere end én gang, er der basis for følelser; jeg dur ikke til løse forhold, og jeg folder mig først helt ud seksuelt, når der er gensidig tillid og kendskab til hinanden. Derfor har det været en underlig blanding af engangshistorier og lange forhold - ikke noget ind imellem.

Det er vist kun én eller to gange, jeg har oplevet, at en one nighter var en god oplevelse. Det har været, når jeg har været selektiv, og det har handlet om gensidig lyst og respekt, og ikke om angst for at være alene, behov for bekræftelse eller alt muligt andet udenomspjat, der egentlig ikke har noget med seksuel tilfredsstillelse af gøre.

Jeg kan huske, at jeg engang slet ikke kunne forestille mig, at man ikke kunne huske navn og ansigt på alle sine sexpartnere, men det har jeg - til min undren, egentlig - måttet konstatere, at jeg heller ikke selv kan.
3
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 8. dec 2015, 19:45

Jeg har knaldet med 3, og de har alle sammen været kærester. Den sidste har jeg været sammen med i 14 år.
1
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 8. dec 2015, 20:36

Jeg trækker helt sikkert gennemsnittet ned. Men nu er jeg også typen der vil giftes og have børn med folk hvis jeg først er blevet seksuelt tiltrukket af dem. Onenightstands tænder mig på ingen måde, men hver sin lyst. Jeg får langt mere ud af bare at gå hjem og trille ærten.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2241

Indlægaf Moxy-lady » 8. dec 2015, 21:04

Jeg lander på 13 og kan huske dem alle. Langt de fleste er forhold.

Rasmus 3 ugers tid (Han blev kaldt jomfru-trøsteren, så da han havde sprunget hinden, var han næsten allerede videre. Men det var nu en god oplevelse alligevel, han havde selvfølgelig også træning i at gøre pigers første gang god :p )

Christian: 3 måneder. Han er nu bøsse. Det var han i dén grad også dengang, det var der bare ikke nogen af os der ville indse.

Kim: On/off i omkring 2 år.

Mit eneste one-night stand var med en god ven som jeg var ubeskriveligt forelsket i. Vi var tæt på at gentage et par gange, men det blev aldrig til mere, og så fandt han en kæreste. Nøj, jeg var ulykkelig.

Kasper: En god ven der blev til en b-ven. Det gik helt op i hat og briller, med kæmpe 4-kants drama mellem os og to af hans venner hvoraf en var forelsket i mig og en jeg var forelsket i. Det var ikke kønt.

Christian: Mit næste store heart-break. Vi blev aldrig kærester, selvom jeg troede at vi var. Han var.... Vidt omkring. Og kors hvor græd jeg meget over ham. Jeg troede at jeg skulle blive gammel med ham.

Anders: lidt over 5 år. Ikke et godt forhold.

En festival fyr, det blev gentaget et par gange.

Kasper: En date der endte i sex, som i en brandert blev gentaget - det burde det ikke have været gentaget. Det var virkelig dårligt.

Christian: ET one-night stand der blev til en slags forhold. Jeg droppede ham da jeg ikke syntes at jeg var klar til en kæreste.

Michael: Som jeg mødte et par uger efter Christian - og stadig er sammen med i dag, 7 år senere. Det krævede bare den rigtige kæreste, så var jeg klar :love:

Ha! Jeg mangler 2. Ej hvor sjovt..... Jeg er sikker på at jeg er på 13, men kan for min død ikke huske hvem det er.
Det er sikkert en Kasper eller en Christian mere :p Det var lidt sjovt at prøve at huske, synes jeg.
2
Muspel
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 8. dec 2015, 21:51

8 er vel et meget rimeligt tal ... Om året :d

Ej. Jeg har været meget single, og trækker derfor gennemsnittet noget op. En løs tælling siger omkring 20

Men ja, jeg tror tallet også afspejler hele befolkningen. Så derfor også vores bedsteforældres generation, der nok i hvert fald ville svare '1' i sådan en undersøgelse. Om det så er rigtigt, ved kun de :)
0
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 9. dec 2015, 16:25

Tanten skrev:Jeg er 47 og har vel været sammen med 15 mænd i alt, hvoraf 5 har været langvarige forhold på mellem 1.5 og 17 år.

Jeg har generelt været i lange forhold i mit voksenliv og haft korte singleperioder, hvor jeg - i hvert fald før i tiden - var ret aktiv.

Der er ikke noget galt med at have one nightere generelt, men det dur faktisk ikke rigtig for mig. Hvis jeg har lyst til at være sammen med en fyr mere end én gang, er der basis for følelser; jeg dur ikke til løse forhold, og jeg folder mig først helt ud seksuelt, når der er gensidig tillid og kendskab til hinanden. Derfor har det været en underlig blanding af engangshistorier og lange forhold - ikke noget ind imellem.

Det er vist kun én eller to gange, jeg har oplevet, at en one nighter var en god oplevelse. Det har været, når jeg har været selektiv, og det har handlet om gensidig lyst og respekt, og ikke om angst for at være alene, behov for bekræftelse eller alt muligt andet udenomspjat, der egentlig ikke har noget med seksuel tilfredsstillelse af gøre.

Jeg kan huske, at jeg engang slet ikke kunne forestille mig, at man ikke kunne huske navn og ansigt på alle sine sexpartnere, men det har jeg - til min undren, egentlig - måttet konstatere, at jeg heller ikke selv kan.

Det er nok også der, jeg er. Sidder og prøver på at tælle sammen, og opgi'r. :genert:
Og egentlig synes jeg ikke, at jeg nogensinde har været slutty.

Kommer dog nok op på væsentlig flere end tanten. Jeg er 51...

---

Ej, nu tog jeg mig alligevel sammen. Og nåede så 'kun' op på 18.
De 5 af dem har jeg været i lange eller semilange forhold med. De 3 af dem har jeg boet sammen med. En af dem har jeg været gift med i næsten 20 år.

Det bedste sex er helt klart med en, man kender og er følelsesmæssigt involveret med.
Dog har der været en enkelt, hvor et forhold slet ikke var på tale, men hvor det var 3 gange fantastisk sex.
Har overvejet om min næste mand/kæreste ikke burde komme på kursus hos ham. :gruble: :lol2:
Senest rettet af Mocca 10. dec 2015, 10:05, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 9. dec 2015, 22:11

Jeg er på 7, når vi kun tæller sexpartnere. Har kysset med og pillet ved 5 mere.

7! Jeg er i underskud! :panik: Tæller en tidligere kæreste, som nu er b-ven for to? :lol:

Nå, jeg er single nu og regner ikke med et fast forhold indenfor den nærmeste tid... og så skal vi jo på HongKong i det nye år, ik? :fløjt:
4
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 501

Indlægaf Grissebassen » 10. dec 2015, 19:12

Jeg har haft sex med flere end gennemsnittet på trods af et langvarigt forhold i bagagen, der fyldte ca. halvdelen af min seksuelt aktive periode. Jeg har egentlig indtryk af, at jeg er en del mere sippet, end mine veninder. Hvis vi bare kigger på i år, har jeg vel haft sex med 7, hvor det kun var én eller to af dem, jeg havde sex med mere end en enkelt gang. Jeg har kun haft ganske få one night stands i mit liv, og de fleste af mine sexpartnere tæller dates, som jeg har haft sex med tidligt i datingfasen, hvor vi (mere eller mindre tilfældigt) er stoppet med at ses efter første omgang i sengen.
Jeg er i øvrigt i slut 20'erne, og hvis jeg gennemsnitligt har sex med 7 på et år, og ikke finder en fast partner i løbet af de næste par år, så kan mit "sextal" nå at blive en del højere - og det på trods af, at jeg er temmelig selektiv med, hvem jeg har sex med. Så jeg er meget overrasket over, hvor lavt gennemsnittet egentlig er.
Edit: Jeg kan se, at en anden har opsummeret hele sin sexliste - det kunne være lidt sjovt at gøre det samme for i år, bare for lige at be- eller afkræfte, om jeg er så selektiv, som jeg selv tror:

1. God ven, som jeg har havde noget kørende med on/off. Vi var enige om, at vi ikke skulle være kærester. Men den fysiske tiltrækning var ekstremt stærk og svær at modstå for os begge. Jeg kan faktisk ikke huske, om vi havde sex mere end den ene gang først på året.
2. Date, jeg så to gange, og som jeg havnede i seng med på anden date. Han valgte at fortælle, at han faktisk havde en kæreste derefter :wave:
3. Date jeg, på daværende tidspunkt, havde forhåbninger om måske kunne udvikle sig. Vi havde sex mange gange.
4. Date som var ret interesseret i mig. Jeg synes han var fantastisk, og gav ham derfor en chance, på trods af, at jeg slet ikke var klar efter nr. 3. Kontakten gled vist bare lidt ud efter det.
5. One night stand fra byen
6. Gammel bekendt som havde forsøgt sig i årevis. Vi havnede i seng sammen en enkelt gang.
7. Date jeg havde sex med på 4. date. Vidste godt, at vi ikke var et match og at han heller ikke følte for mere. Men jeg var tiltrukket af ham, og tænkte at relationen havde potentiale for noget mere løst. Han droppede mig efter sex pga forventninger om, at jeg ville noget mere seriøst. Jeg orkede ikke at modsige ham.

Mine øvrige knald tæller 3 ekskærester, 2 eksbollevenner, 1 seriøs date, 1 one night stand, 3 mandlige bekendte i en brandert, 1 kollega i en brandert, 1 date der stoppede efter sex.
Senest rettet af Grissebassen 10. dec 2015, 19:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 492
Likede indlæg: 1600

Indlægaf Spjaerten » 10. dec 2015, 19:34

Over gennemsnittet.
Men sådan er det når man ud af 21 år kun har været i fast forhold i 10 af dem.

Jeg har haft mange "begyndende" forhold i de 11 år.
Og gør mig ikke sådan rigtig i one nighters. Selvom det er sket.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
didas

Indlægaf didas » 10. dec 2015, 19:42

Synes altså virkelig det er ærgerligt, at ord som slutty, sippet og løs på tråden skal dukke op flere gange i denne tråd ift få eller mange partnere, det gør mig sgu helt trist, at de "prædikater" ikke bare kan droppes :( Nå men det var bare lige mit nederen input for dagen, hej hej.
13
Brugeravatar
didas

Indlægaf didas » 10. dec 2015, 19:57

Skumfidusen skrev:
didas skrev:Synes altså virkelig det er ærgerligt, at ord som slutty, sippet og løs på tråden skal dukke op flere gange i denne tråd ift få eller mange partnere, det gør mig sgu helt trist, at de "prædikater" ikke bare kan droppes :( Nå men det var bare lige mit nederen input for dagen, hej hej.

Det er muligvis fordi du tillægger de ord nogle konnotationer de ikke har hos alle. Engang var det som at sige forsuttet bolsje eller i det hele taget meget negativt. Det er for mig at se lidt lige som ordet bøsse, der er blevet afmonteret som skældsord ved at bøsserne selv har taget det til sig. Jeg har mødt rigtig mange kvinder der ganske ublu, grænsende til stolt, har omtalt sig selv som slutty. Et par af mine veninder omtaler kategorisk sig selv og hinanden som skanks. Og de har begge trukket gennemsnittet op i stor stil.

Ja, det kan godt være, jeg lægger mere i det end andre :) Synes bare tit jeg ser, hver gang snakken handler om kvinder og sexpartnere, at der er en tendens til, at der skal "undskyldes" for antallet, hvis det er enten i den høje eller lave ende.

"Jeg har knaldet med 150 de sidste 5 år, hold op hvor har jeg været slutty hva'?" Eller "Jeg har knaldet med 2 de sidste 5 år, hvor er jeg bare sippet"

Selvfølgelig sat meget firkantet op men ja, for mig personligt, synes jeg, det er ærgerligt, at det ikke bare kan være, jeg har knaldet med 150, eller jeg har knaldet med 2, bum og sådan er det. Aner ikke om det giver mening for andre end mig :-D
11
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 10. dec 2015, 20:18

Jeg har været seksuelt aktiv i små 20 år, og været i 2 faste forhold i 15 af dem. Mit tal nåede lige at snige sig over 10 da min kommende mand gaflede mig...så jeg tøjtede med 9 forskellige mænd i mine 5 single år. De fleste af dem var flings over et stykke tid, men alligevel lyder det lidt lidt...
0

Tilbage til "Forhold og sex"