Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5904

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Dikus » 10. dec 2015, 20:19

Jeg synes, det er hyggeligt at være slutty og sippet :genert:

Det er sådan lidt kælenavns-agtigt :D
4
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 11. dec 2015, 09:14

Jeg troede også at gennemsnittet var højere :gruble:

Nå, men efter at have tænkt mig om så lander jeg på 14 og satser på at det ikke ændrer sig yderligere.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 11. dec 2015, 09:30

Jeg har trukket gennemsnittet en smule op med et par stykker over, og håber da på at der kommer flere :lol: jeg skammer mig ikke - jeg forstår ikke hvorfor folk får op i antal af sexpartnere - jeg har den sex jeg har lyst til og det vil jeg på ingen måde undskylde for.
3
x
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 11. dec 2015, 09:55

Den her tråd viser, hvorfor sådan nogle statistiske undersøgelser intet er værd, og tallene ubrugelige:
1) Folk lyver
2) Folk kan ikke huske alle deres knald
3) Folk vil ikke huske alle deres knald
4) Der kan sås tvivl om, hvornår noget er et knald

Til gengæld tror jeg, det er lidt af en fordom at de skulle være så meget mere frigide i gamle dage. Mine bedsteforældre har i hvert fald antydet at der blev gået pænt meget til den, men de også vokset op på landet.
2
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 11. dec 2015, 14:36

didas skrev:
Skumfidusen skrev:
didas skrev:Synes altså virkelig det er ærgerligt, at ord som slutty, sippet og løs på tråden skal dukke op flere gange i denne tråd ift få eller mange partnere, det gør mig sgu helt trist, at de "prædikater" ikke bare kan droppes :( Nå men det var bare lige mit nederen input for dagen, hej hej.

Det er muligvis fordi du tillægger de ord nogle konnotationer de ikke har hos alle. Engang var det som at sige forsuttet bolsje eller i det hele taget meget negativt. Det er for mig at se lidt lige som ordet bøsse, der er blevet afmonteret som skældsord ved at bøsserne selv har taget det til sig. Jeg har mødt rigtig mange kvinder der ganske ublu, grænsende til stolt, har omtalt sig selv som slutty. Et par af mine veninder omtaler kategorisk sig selv og hinanden som skanks. Og de har begge trukket gennemsnittet op i stor stil.

Ja, det kan godt være, jeg lægger mere i det end andre :) Synes bare tit jeg ser, hver gang snakken handler om kvinder og sexpartnere, at der er en tendens til, at der skal "undskyldes" for antallet, hvis det er enten i den høje eller lave ende.

"Jeg har knaldet med 150 de sidste 5 år, hold op hvor har jeg været slutty hva'?" Eller "Jeg har knaldet med 2 de sidste 5 år, hvor er jeg bare sippet"

Selvfølgelig sat meget firkantet op men ja, for mig personligt, synes jeg, det er ærgerligt, at det ikke bare kan være, jeg har knaldet med 150, eller jeg har knaldet med 2, bum og sådan er det. Aner ikke om det giver mening for andre end mig :-D

Vi havde faktisk snakken herinde for noget tid siden - for nogle af os, deriblandt mig, er "slutty" og "løs på tråden" positive ord. Jeg synes, det er fedt og frækt.
Omend sippet aldrig bliver et godt ord. Men jeg er blevet lidt mindre rundhåndet med "slutty"-ordene, for jeg fandt ud af herinde at nogle ser ordene som du beskriver dem - negativt. :)
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. dec 2015, 14:42

Johooo... Jeg er nemlig totalt sippet.

Hvilket giver mig lidt udfordringer, da jeg åbenbart også er slutty :gruble: Men MEST sippet. Og stramtandet.
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 11. dec 2015, 14:45

^ Det stak faktisk også lidt hos mig at se de der betegnelser, jeg var også liiige ved at påpege det på samme måde som Didas, men så kom jeg i tanke om snakken vi havde dengang, og selvom jeg aldrig bliver helt mellow med at 'slutty' og 'løs på tråden' bliver brugt som neutrale betegnelser, så er jeg alligevel lidt mere anerkendende overfor at andre bare bruger ordene sådan.

Sikke rummelige og betænksomme vi bliver af hinanden herinde, hva'? :lun:
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. dec 2015, 14:53

Aima skrev:^ Det stak faktisk også lidt hos mig at se de der betegnelser, jeg var også liiige ved at påpege det på samme måde som Didas, men så kom jeg i tanke om snakken vi havde dengang, og selvom jeg aldrig bliver helt mellow med at 'slutty' og 'løs på tråden' bliver brugt som neutrale betegnelser, så er jeg alligevel lidt mere anerkendende overfor at andre bare bruger ordene sådan.

Sikke rummelige og betænksomme vi bliver af hinanden herinde, hva'? :lun:

Jeg kan faktisk SAGTENS forestille mig situationer, hvor jeg ville blive VIRKELIG gal, hvis nogen kaldte mig slutty eller løs på tråden. Eller sippet for den sags skyld. Så det er ikke sådan, så jeg ikke forstår problematikken :fløjt: Trods alt.

Jeg har det bare virkeligt fint med det, når det kommer fra folk, hvor jeg ved, vi er i samme båd - og ingen dømmer nogen.

Men :gruble: Måske skulle jeg overveje mit brug af ord. For jeg ville blive latterligt galt, hvis nogen kaldte min datter det... Jeg er stadig lidt i krise efter wizzes video fra den anden dag :D
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 20:21

Jeg trækker statistikken temmelig meget ned. Men jeg er vist også prototypen på en sippet stramtandet kvinde :D

Af en eller anden grund dukker professor Mcgonagall i hovedet på mig :gruble: Selvom jeg dog er lidt yngre ;)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 11. dec 2015, 23:29

Jeg trækker statistikken en anelse op, men har kun et enkelt one night stand under vesten... Ellers forhold af kortere eller længere, mere eller mindre seriøse af slagsen. Det er nu ikke fordi, jeg ikke har prøvet... Men de hænger ligesom bare ved.
Det er ikke nemt at være awesome ... :D
1
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 12. dec 2015, 07:40

4 stk - en engangs og tre forhold.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 12. dec 2015, 20:19

Jeg trækker så åbenbart også gennemsnittet op. Jeg har ikke det eksakte tal, men hvis jeg skal komme med et hurtigt "skud" så ligger det nok omkring 25. Det er cool nok :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 12. dec 2015, 20:32

20-25 stykker.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Guldfisk » 13. dec 2015, 10:00

For mig er slutty et rent neutralt, beskrivende ord - jeg kan fx godt lide one night stands, derfor vil jeg betegne mig selv som mere slutty end folk, der skal have følelser for nogen, før de vil have sex med dem - ingen er mere rigtige eller forkerte, så længe vi gør hvad vi hver især har det godt med.
Til gengæld er jeg meget lidt slutty med mine følelser, så hvis jeg skulle have ventet på at finde en, jeg var dybt forelsket i, havde tallet nok været 0 (eftersom min eneste kæreste var en bolleven, der blev til mere).

Mit tal er ikke vanvittigt højt af den grund; 15-20 afhængig af definitionen af sex og med forbehold for dårlig hukommelse.
Så ja, der er helt sikkert folk, der efter min mening og/eller deres egen er mindre slutty end mig, der har haft flere sexpartnere end jeg har.
1
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 13. dec 2015, 10:36

Skulle kvinder i 80erne og 90erne gennemsnitligt have haft 4 sexpartnere? Det synes jeg lyder meget utroværdigt. Hvis det passer må det betyde at der er kæmpe udsving fra mindst til størst.
3

Tilbage til "Forhold og sex"