Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Sophaya » 13. okt 2016, 17:33

Jeg lod den slemme dyrlæge tjekke hende for alt, hvad der kunne tænkes at være galt med hende. Det resulterede i en operation på onsdag. Hun bliver ikke glad når hun opdager, hun skal afsted igen..
0
x
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 13. okt 2016, 17:48

Jeg klippede negle på Madonna....

Det er sådan en fast tradition, når jeg besøger min eksmand: han holder, jeg klipper....

Holly er senest blevet udelukket fra hendes elskede altan. Det er dog kun fordi solen efterhånden er sparsom derude, og derudover er der pissekoldt, så jeg prøver at spare hende for en lungebetændelse :)
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 15. okt 2016, 07:23

Forleden kom jeg til at købe noget pate, som ikke var den, jeg gerne ville have. Så jeg besluttede, at Miklingen kunne få det i stedet. Og processen med at servere pate for det usle, utaknemmelige kræ foregår på en måde, hvor denne 12-årige senior-kat, forsøger at kravle op af mine ben, mens han kurrer som en fucking due, samtidigt med, at han spinder. Nå, men jeg får altså serveret pate for møgkat, og han inhalerer hele portionen på omtrent fem milisekunder. (jaja, han er 12, men i forhold til mad, bevæger han sig som en 3-årig, ukastreret). Hvorefter møgkræet går ind og lægger sig på samboens seng.

Og så er det bare jeg spørger - gjorde det ondt, Mikling? Smagte det skidt? Siden du sådan føler, at det er sambo, der skal belønnes? Jeg overvejer at sælge ham billigt.
1
Brugeravatar
Katarinka
Kort karma: 13
Likede indlæg: 126

Indlægaf Katarinka » 18. okt 2016, 10:35

Jeg tog madskålen væk, da han skal faste før kastrering. Nu ligger han og nedstirrer mig ondt efter han fandt ud af at mjaveri med forskellige lyde ikke hjalp..
4
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 18. okt 2016, 20:10

Katarinka skrev:Jeg tog madskålen væk, da han skal faste før kastrering. Nu ligger han og nedstirrer mig ondt efter han fandt ud af at mjaveri med forskellige lyde ikke hjalp..

Det bliver værre i morgen, når du putter ham i transport kassen, hvis er bare lidt lige som min basse :lol:
0
:pompom:
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 6
Likede indlæg: 157

Indlægaf McFurPants » 19. okt 2016, 12:58

Dryppede beroligende dråber i nakken på Olivia. De er kolde og man får fedtet pels. Hun ligner en der har haft et uheld med noget hårgel.

Derefter blev man lukket inde i en hæslig transportkasse og kørt :shock: til dyrlægen!

Man har en lille infektion i højre side a læben og dyrlægen mener der er noget med tænderne, så nu skal man have Metacan på vådmaden i 5 dage og man fik en sprøjte antibiotika :sur:
2
Brugeravatar
Katarinka

Indlægaf Katarinka » 19. okt 2016, 13:25

In_your_eyes skrev:
Katarinka skrev:Jeg tog madskålen væk, da han skal faste før kastrering. Nu ligger han og nedstirrer mig ondt efter han fandt ud af at mjaveri med forskellige lyde ikke hjalp..

Det bliver værre i morgen, når du putter ham i transport kassen, hvis er bare lidt lige som min basse :lol:

Heldigvis ikke. Dyrlægen kom hjem til os og ordnede det herhjemme. Så slap katten for det stress :D

Noget godt skal man have ved at bo ude på landet..
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 19. okt 2016, 17:10

Katarinka skrev:
In_your_eyes skrev:

Heldigvis ikke. Dyrlægen kom hjem til os og ordnede det herhjemme. Så slap katten for det stress :D

Orh luksus! :love: håber han er fit for fight igen :)

Jeg har klippet kløer på mine krapyler. Mens de sov. Kæft de så sjove ud i ansigterne, da de én efter én vågnede op og opdagede, hvad jeg var i gang med :lol:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Katarinka

Indlægaf Katarinka » 19. okt 2016, 18:43

Pandesteg skrev:
Katarinka skrev:
In_your_eyes skrev:

Orh luksus! :love: håber han er fit for fight igen :)

Jeg har klippet kløer på mine krapyler. Mens de sov. Kæft de så sjove ud i ansigterne, da de én efter én vågnede op og opdagede, hvad jeg var i gang med :lol:

:lol: kan lige forestille mig det..

Han er helt frisk igen nu her. Han var fra den hele eftermiddagen og aftenen i går men en nats søvn hjalp gevældigt på det. God ide med at klippe negle i søvne, det må jeg lige forsøge mig med..
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 20. okt 2016, 10:03

Kun givet hende en enkelt af de der, der smager godt. Altså de smertestillende :stoned: dem kunne hun guffe i sig i massevis. Thumbs up til producenterne for at lave velsmagende medicin :lol:
2
x
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 129
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 492
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 21. okt 2016, 14:03

:fløjt:
IMG_20161021_152501.jpg

(Vi har været på tur, Alfred blev køresyg og rullede sig i "stads") :badr:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 362

Indlægaf mariannaa » 21. okt 2016, 16:37

Hun har været ved dyrlægen og få klemt hendes analkirtler. Det gjorde meget ondt på hende i dag, så jeg føler mig som verdens ondeste (hunde)mor når jeg skal holde hende fast. Så nu har jeg lige stegt en engelsk bøf til hende, så skal hun nok blive glad igen :D
1
Brugeravatar
Tata
Likede indlæg: 64

Indlægaf Tata » 22. okt 2016, 12:40

Tandoperation/rens i går. Så den står på kogt laks, cultura, smertestillende og masser af trøst. Stakkels lille vovse da :-/
1
Stay Peculiar
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 7
Likede indlæg: 106

Indlægaf MissIce » 5. nov 2016, 08:13

Til start vil jeg lige oplyse, at hunden har ikke mindre end 3 senge/kurve og diverse tæpper rundt om i huset at sove på. Og så har han en gammel plaid, som han laver rede med i den seng/kurv han vælger at smide sit korpus i. Der findes to plaider i huset, så der kan skiftes ud, når det er vasketid.

I går var der så tid til at vaske plaiden :shock: :panik: :whine:
Han fik selvfølgelig reserven med det samme..... "Men nej! Bare NEJ! Den kan jo ikke bruges! Hvor skal jeg nu sove? Hvad har du egentlig tænkt dig, dame? Det her er jo nærmest en sag for Dyreværnet."

Nøj, hvor var han mopset over at skulle tage en ren plaid i brug. Og da manden så formastede sig til at "låne" plaiden, så de kunne putte sammen på sofaen, gik hans verden næsten i stykker.

Han syntes helt sikkert, at vi var dyremishandlere.

Det var kun på et hængende hår, vi blev tilgivet, da han fik sin elskede plaid/nusseklud tilbage - stadig lun fra tørretumbleren :rulle:
7
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 5. nov 2016, 09:40

Jeg gik ind i ham :8:

På vej i seng i går aftes går han først ind i soveværelset. Han stopper så op midt i det hele - i stedet for enten at gå rundt om sengen eller hoppe op i den og jeg kommer derfor til at træde ham i hælen (eller hvad det nu hedder), han gav det mest ynkelige hyl, stakkels lille hund. Så måtte jeg lige nusse lidt og så var han god igen og klar til at hoppe op i sengen og lave rede mens jeg børstede tænder.

Utroligt at en hund, der kan rende i et træ eller en busk (eller ligefrem lave rullefald) på jagt efter frisbee'en uden at sige en lyd, kan være så ømskindet :lol:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Kæledyr"