Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8516

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 10:17

Frosset vand i vandautomaten. Aslan er meget lidt imponeret :rulle:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 10:30

Og så er han i øvrigt mopset over at han har fået forbud mod et bestemt værelse, hvor han har været ved at hive sådan noget dims af der skal forhindre skydelågerne på skabet i at sige smæld, når de bliver lukket. De har nu fået kontaktlim, men jeg vil gerne have at det hærder et pr timer før han får adgang og sikkert forsøger at hive skidtet af igen
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1286

Indlægaf Muuh » 2. jun 2016, 11:31

Jeg har lige udsat Karla for et bad, hvilket hun bestemt ikke bryder sig om.

Så hun sad og sagde "Stop det" "Du kan godt drop det" alt i mens hun forsøgte at flygte :lol:
4
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1286

Indlægaf Muuh » 2. jun 2016, 11:36

2SHY skrev:Frosset vand i vandautomaten. Aslan er meget lidt imponeret :rulle:

Jeg forsøgte mig med isterninger i vandskålen, hvilket resulterede i at Capper ikke turde nærme sig den

Det er altså ikke nemt at være kæmpe Maine Coon uden på og så lille bitte kylling inden i. Han er nærmest bange for alt nyt.

Jeg morede mig lidt på hans bekostning, da Olli havde krave på pga nogle sår. Capper var totalt bange for ham og farede væk, hver gang Olli nærmede sig, hvilket Olli overhovedet ikke forstod, så han løb bare efter ham :lol:
3
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 11:49

Muuh skrev:
2SHY skrev:Frosset vand i vandautomaten. Aslan er meget lidt imponeret :rulle:

Jeg forsøgte mig med isterninger i vandskålen, hvilket resulterede i at Capper ikke turde nærme sig den

Det er altså ikke nemt at være kæmpe Maine Coon uden på og så lille bitte kylling inden i. Han er nærmest bange for alt nyt.

Jeg morede mig lidt på hans bekostning, da Olli havde krave på pga nogle sår. Capper var totalt bange for ham og farede væk, hver gang Olli nærmede sig, hvilket Olli overhovedet ikke forstod, så han løb bare efter ham :lol:

Det forsøgte jeg også med noget vådkost forleden, men så var det pludselig livsfarligt at spise :stoned: det hjalp ikke at det kom i vandet heller. Der er dælme ikke meget løvemod i Aslan. Måske han kommer til at leve op til sit navn med tiden :lol:
0

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 2. jun 2016, 19:46

Jeg har selv klippet Lima denne gang.
Hun er blevet kortere end hun plejer, men virker som om hun godt kan lide det. Hun vil nusses mere.

Jeg syntes jeg er sluppet ok fra det til det er første gang.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2444

Indlægaf Bøtte » 2. jun 2016, 21:05

Er det noget du optræder med? :-D
Vores trænger i den grad til en klipning :lol:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3019

Indlægaf vibbsen » 3. jun 2016, 09:35

Vores katte er jo indekatte. Men har en kæmpe udendørs katte voilier til en værdi af godt 9000 kr. + arbejdsløn til deres rådighed...Hvilket jo sådan set også bare manglede....Når man anskaffer sig katte og nægter dem det glade udeliv så må man i det mindste sørge for at har en hundedyr katte voilier til deres disposition.

I disse dage hvor det er så varmt må de finde sig I at blive smidt ned i denne voilier omkring klokken 15 når Slangen (Vores datter) kommer hjem fra børnehaven. Herefter bliver de så tvunget til at ligge og gasse i det høje græs mens den Forbandende Unge (Et andet udtryk for vores datter) render rundt med bar røv og spiller fandango med sit badebassin. Er vi måske klar over hvor svært det er at sove ordentlig i den larm ??? Og at solen faktisk flytter sig, hvilket betyder at man er nødt til at bevæge sig ihvertfald en gang i timen for at sikre sig at man har optimal soldækning ???

Det fandme bare ikke i orden. Overhovedet. Der burde være nogen der lavede en lov. Forbandede hundehoveder. Hængerøve.Socialdemokra...ZZZZzzzzzzzzzzz

Iøvrigt så er det altså heller ikke spor i orden at de i denne uge har fået både No Name kattemad fra Netto og Whiskas dåse kattemad....Hvad er det liige der er så svært ved at kigge i kassen med kattemad. Se om den er der ved at være tom. Gå ind på zooplus.de og lave en bestilling. Og således sørge for at få nogen nye forsyninger hjem fra Tyskland i tide således at de ikke skal udsættes for den slags dyremishandling.
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 3. jun 2016, 10:37

Jeg kom ved en fejl til at slå mine fisk ihjel da det efter en skade på akvariet skulle overnatte i en balje.
Det var lige der jeg på den hårde måde lærte at fisk kan hoppe og ret højt
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 3. jun 2016, 14:26

Anlewi skrev:Jeg kom ved en fejl til at slå mine fisk ihjel da det efter en skade på akvariet skulle overnatte i en balje.
Det var lige der jeg på den hårde måde lærte at fisk kan hoppe og ret højt

Det får mig til at tænke på den kuli ål jeg havde i mit barndoms akvarie. En dag var den bare pist væk.

Nogen måneder senere rydde min mor op på mit værelse og fik i den forbindelse fat i den "Jul i Vinterby Øster" julekalender som var faldet ned mellem reolen hvor akvariet stod og væggen. Og her sad mr. Kuli så. Helt indtørret. Han havde simpelthen formået at komme op af hullet hvor slangen til luftpumpen gik ned....Og endte sine dage på bagsiden af en brugt julekalender :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 24
Likede indlæg: 330

Indlægaf Tilly » 3. jun 2016, 17:25

Jeg har redt pelsen på mine forældres kat. Nøj, hvor hun hader når jeg gør det, hun bider i hvert fald lidt efter mig. Men nøj hun fælder bare helt ekstremt meget, så er altså nødt til at hjælpe det lidt på vej med en kam.

Er der normalt at en korthåret huskat fælder i mange uger i træk her om sommeren? Synes det har stået på længe efterhånden. Men hun virker sund og rask, og hun har ikke nogen bare pletter i pelsen eller andre symptomer på at der skulle være noget i vejen med hende.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 3. jun 2016, 20:35

Bøtte skrev:Er det noget du optræder med? :-D
Vores trænger i den grad til en klipning :lol:

Jeg tror nok at en af hendes hvalpe - nogle venner ejer hende- skal "mishandles" næste gang.
Men lover ikke hvilket resultat det bliver :genert:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. jun 2016, 20:40

Aslan lå og kogte af varme, så jeg gjorde en vaskeklud våd og strøg den over kroppen på ham. Det var lidt farligt, men han begyndte da at spinde... Lige til han opdagede han også blev våd på huden :gisp:
0

Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 4. jun 2016, 09:20

Here we go again....Netop som man ligger og er lige ved at falde i søvn på bordet i kattegården. Så bliver døren smækket. Og man har fået endnu en livstidsdom....

LUK MIG UUUUUUUUDDDDDDDZZZzzzzzzzzzzzz
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 4. jun 2016, 10:47

Muuh skrev:Jeg har lige udsat Karla for et bad, hvilket hun bestemt ikke bryder sig om.

Så hun sad og sagde "Stop det" "Du kan godt drop det" alt i mens hun forsøgte at flygte :lol:

Ved hun rent faktisk hvad ordene betyder? Jeg troede bare de lærte at efterligne dem?
0

Tilbage til "Kæledyr"