Multi quote knap

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Multi quote knap

Indlægaf Wizzze » 14. aug 2015, 12:06

Muligvis er det bare mig der ikke kan finde ud af alt det fancy nye, men er der nogen mulighed for at quote mere end et indlæg i en post?

Kan huske i den gamle gamle debat, var det også en ekstrafunktion som vi fik efter noget tid :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1216

Re: Multi quote knap

Indlægaf Patrick » 14. aug 2015, 13:44

Wizzze skrev:Muligvis er det bare mig der ikke kan finde ud af alt det fancy nye, men er der nogen mulighed for at quote mere end et indlæg i en post?

Kan huske i den gamle gamle debat, var det også en ekstrafunktion som vi fik efter noget tid :gruble:

Det er muligt, men sikkert langt mere bøvlet end i er vant til.

Når du trykker på citatknappen, og bliver smidt ind på "besvar" siden, kan du helt nede i bunden af siden se de andre indlæg i tråden, og trykke på citationstegnet ud for indlægget. Så skulle den gerne smide citatet op i det indlæg du er igang med at skrive.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 13:48

Patrick skrev:
Wizzze skrev:Muligvis er det bare mig der ikke kan finde ud af alt det fancy nye, men er der nogen mulighed for at quote mere end et indlæg i en post?

Det er muligt, men sikkert langt mere bøvlet end i er vant til.

Når du trykker på citatknappen, og bliver smidt ind på "besvar" siden, kan du helt nede i bunden af siden se de andre indlæg i tråden, og trykke på citationstegnet ud for indlægget. Så skulle den gerne smide citatet op i det indlæg du er igang med at skrive.

Meget mere bøvlet, for den viser jo indlæggene i omvendt rækkefølge, så der skal man scrolle ned og udvælge... Hvor vi tidligere kunne trykke "multiqoute" undervejs i læsningen og så til sidst bede om at få citaterne vist samlet til besvarelse.

Jeg ved ikke, hvor besværligt det er at ændre. Men for mit vedkommende, er det faktisk det eneste, der pt. irriterer mig ved denne debat. Resten er i kategorien "det lærer man nok".
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 20. aug 2015, 23:31

Så vidt jeg kan se, kan man også kun se den sidste sides indlæg, så man kan ikke trække et indlæg med fra siden før.
Jeg er indtil videre kommet frem til, at det letteste er to vinduer åbne og så copy/paste det ind, men det er noget rodet.
1
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Forslag til forbedringer"