Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
SurSødSovs
Kort karma: 49
Likede indlæg: 231

Re: Singletråden

Indlægaf SurSødSovs » 12. aug 2018, 18:27

Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?

Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)

Jo, han skrev ret hurtigt, og vi skal ses igen. Det er bare mit mindreværdskompleks, der spiller ind. Han er megasød.

:lun:
2
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 15
Likede indlæg: 353

Indlægaf Contrast » 12. aug 2018, 18:40

Jeg har været single siden marts, og jeg har slet ikke datet eller haft noget uforpligtende siden. Det er faktisk rigtig rart, for jeg har i stedet fokuseret på mit sociale liv, fordi jeg længe har savnet et fast fællesskab at komme i, lidt flere venner og sådan. Har i en stor del af mit liv kæmpet med en usikkerhed om at slå til socialt - selvom mine sociale evner ikke fejler noget, de er bare ikke blevet trænet nok tidligere, tror jeg. Det er mest min selvtillid omkring det. Så ja, det har vel lidt elementer af socialangst i sig, uden at være slemt nok til at være det. Så jeg har nok, i retrospektiv, forsømt meget socialt og ikke gået nok ud af min comfort zone for at få bugt med usikkerheden.
Men i min seneste singletid har jeg i den grad fået det gjort. Føler at jeg har rykket mig massivt, fordi jeg har taget ansvar for mig selv og min glæde. Jeg har fundet et rigtig givende fællesskab, hvor jeg bare føler mig hjemme. Jeg har ikke travlt med noget, for jeg ønsker ikke børn, og det gør bare at jeg virkelig kan passe og pleje mig selv - og det har været SÅ tiltrængt efter at have været i et længere forhold, der kørte mig ned psykisk.
13
Brugeravatar
Rullegardinia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 153

Indlægaf Rullegardinia » 12. aug 2018, 18:47

Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?

Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)

Jo, han skrev ret hurtigt, og vi skal ses igen. Det er bare mit mindreværdskompleks, der spiller ind. Han er megasød.

Haha okay :) jamen det har jo været et tilbagevendende tema i tråden i denne uge. Altså usikkerheden :)

Usikkerheden er nederen. Den er ovenikøbet også ret overflødig i mit tilfælde, eftersom mandens handlinger egentlig viser, han gerne vil. Jeg er bare bange for at fucke up.
2
Never let the hand you hold hold you down
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 19988

Indlægaf LadyFox » 12. aug 2018, 20:28

Min kammerat vat fuld i dag, og præsenterede mig for en af hans venner som en der stjal folks kærester. Eller jeg stjal i hvert fald hans.
Jeg spurgte ind til det - fordi så vidt jeg husker har jeg aldrig været sammen med hverken en vens kæreste eller ekskæreste.. Han kommer så med to eksempler, hvor jeg aldrig har været sammen med nogen af dem, og han har ikke været kærester med nogen af dem. Den ene af dem kan jeg ikke engang lide :stoned:
Men han var ikke sur eller bitter, og synes stadig jeg var søøød og dejlig.

Jeg håber virkelig det handler om en brandert der er stukket af, og ikke en virkelig ting der fylder :nerve:
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 871
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8921

Indlægaf Rikke » 12. aug 2018, 22:59

..
Senest rettet af Rikke 13. aug 2018, 18:26, rettet i alt 1 gang.
0
:whip:
SurSødSovs
Kort karma: 49
Likede indlæg: 231

Indlægaf SurSødSovs » 13. aug 2018, 00:11

Nr 2.
Senest rettet af SurSødSovs 13. aug 2018, 18:41, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 670
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8096

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2018, 05:49

Billede
Senest rettet af Madam Pomfrey 13. aug 2018, 18:39, rettet i alt 3 gange.
11
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
IrmaPigen
Kort karma: 337
Likede indlæg: 4068

Indlægaf IrmaPigen » 13. aug 2018, 06:04

Jeg ville end ikke overveje at satse på en gift mand.
3
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Freya » 13. aug 2018, 06:18

Det her kommer til at lyde hårdt... men hvis du også var hans livs kærlighed, så var det vel ikke så svært for ham at forlade den anden?
12
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2018, 08:59

Det var absolut ikke skudt ved side af at jeg varm ramt, baseret på tekst og tale... :lun: :lun: :lun:
Første date "overstået" - og den måtte godt ha varet meget meget længere! Der er absolut potientiale i det match.
Han er helt klart den type mand jeg drømmer om, søde, rar og blød - men også klar og ligefrem. Omsorgsfuld og opmærksom.

Og jeg tog heller ikke fejl af at det med højde og drøjde ville have en positiv betydning for mig, - det er ret hyggelige at stå på tæer for at kysse :love:
20
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 736
Likede indlæg: 4148

Indlægaf Planten » 13. aug 2018, 09:05

Madam Pomfrey skrev:Det var absolut ikke skudt ved side af at jeg varm ramt, baseret på tekst og tale... :lun: :lun: :lun:
Første date "overstået" - og den måtte godt ha varet meget meget længere! Der er absolut potientiale i det match.
Han er helt klart den type mand jeg drømmer om, søde, rar og blød - men også klar og ligefrem. Omsorgsfuld og opmærksom.

Og jeg tog heller ikke fejl af at det med højde og drøjde ville have en positiv betydning for mig, - det er ret hyggelige at stå på tæer for at kysse :love:

Hold nu kæft hvor lyder det skønt!
0
Brugeravatar
Freya

Indlægaf Freya » 13. aug 2018, 09:39

Madam Pomfrey skrev:Det var absolut ikke skudt ved side af at jeg varm ramt, baseret på tekst og tale... :lun: :lun: :lun:

Hvor skønt :-) Dejligt at høre om positive tinder-dates. Hvor længe har I skrevet sammen?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2018, 09:56

Freya skrev:

Hvor skønt :-) Dejligt at høre om positive tinder-dates. Hvor længe har I skrevet sammen?

3 uger idag, måtte lige ind og tjekke :D
Har også deaktiveret at jeg er synlig på tinder - men vil ikke slette den, for der ligger en hyggelig korrospondance ham og mig imellem jeg ikke har lyst til at miste.
0
Brugeravatar
Freya

Indlægaf Freya » 13. aug 2018, 10:53

Madam Pomfrey skrev:
3 uger idag, måtte lige ind og tjekke :D
Har også deaktiveret at jeg er synlig på tinder - men vil ikke slette den, for der ligger en hyggelig korrospondance ham og mig imellem jeg ikke har lyst til at miste.

Det er også længe at holde en korrespondance kørende før et møde - og et godt tegn, at I har kunnet gøre det tænker jeg. Også i forhold til jeres fremtidige relation.

Har selv matchet med en rigtig sød mand, hvor der også kommer til at gå et par uger, før vi kan mødes. Så du giver mig håb nu :-)
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1380
Likede indlæg: 10227

Indlægaf Krølle » 13. aug 2018, 10:59

Jeg er lige kommet hjem. Det er helt hyggeligt at opdage, at jeg har savnet mit rodede byggeprojekt efter et døgn væk :lun:

Endnu mere hyggeligt at det var fantastisk med en pause og en tur ud i det blå, selvom det foregik i regnvejr og jeg ikke helt havde gennemtænkt påklædning ift at det faktisk ikke var sommervejr :tie:

Har brugt morgenen på at snue i sengen, sladre og fået serveret morgenmad. Ikke en dårlig start på en uge, der bliver lidt hektisk med håndværkere og deadlines ift lejlighedsprojekter.
8

Tilbage til "Forhold og sex"