Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 541
Likede indlæg: 4304

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 18:57

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...

Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:

Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8301

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:01

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Jeg har også været i sådan et forhold hvor ALT var et problem, og det er så trættende. Jeg forstår godt hun ikke gad at hans forældre skulle blandes ind i whatever it was :lol: Men man står nemlig der med sine snacks - for lets face it, sådan er vi - og er halvt medlidende, halvt glad for det ikke er en selv.
For en måneds tid siden råbte kvinde-underboen til manden, at hun aldrig kunne stole på ham igen. Jeg lyttede selvfølgelig - havde han været hende utro eller hvad? Nej, han havde sagt at asfaltvejen til netto var hurtigst at gå ad, men nu havde hun gået af stien og den var altså hurtigere. Hendes tillid var ødelagt for evigt.

Nye forhold opstår på den vej. Mellem mænd og kvinder, der pga deres partneres tvivlsomme anvisninger er gået helt i skoven ... Oh, the joys of relationships ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 395
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 19:02

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg vil bare så gerne møde kærligheden - sådan ubesværet og naturligt. Er det måske for meget at forlange?? :lol:

Nej, det synes jeg såmænd ikke. Altså, kommer måske lidt an på, hvor længe du vil vente ...

:devil2: :D

Nynner Phil Collins "you can't hurry love" :lol:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8301

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:04

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg vil bare så gerne møde kærligheden - sådan ubesværet og naturligt. Er det måske for meget at forlange?? :lol:

Nej, det synes jeg såmænd ikke. Altså, kommer måske lidt an på, hvor længe du vil vente ...

:devil2: :D

Nynner Phil Collins "you can't hurry love" :lol:

Og eftersom livsglæde altid er tiltrækkende, så ... ;)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 737
Likede indlæg: 6185

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 19:16

Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.
3
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 480
Likede indlæg: 4554

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 19:20

Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:

Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:

Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...

Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 325
Likede indlæg: 5441

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:09

Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:
2
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:14

Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Mest af selvmedlidenhed over forgangen hjertesorg :D
1
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:18

Sophaya skrev:
Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:

Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:

Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!
2
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:22

Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:29

Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)
Senest rettet af Rapfisk 24. jan 2016, 20:30, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:30

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 325
Likede indlæg: 5441

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:30

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:

Enig, ellers er det bare irriterende/sjovt :lol:
1
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:33

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:

Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.

Den er også smuk på den der helt specielle firser-ballade måde. :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:38

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)

:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:
0

Tilbage til "Forhold og sex"