Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3769

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 19:20

Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...

Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:

Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...

Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:
3
x
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2352

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:09

Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:14

Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.

Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Mest af selvmedlidenhed over forgangen hjertesorg :D
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:18

Sophaya skrev:
Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...

Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:

Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...

Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:

Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:22

Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:29

Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)
Senest rettet af Rapfisk 24. jan 2016, 20:30, rettet i alt 1 gang.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:30

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:30

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:

Enig, ellers er det bare irriterende/sjovt :lol:
1
Billede
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:33

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:

Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.

Den er også smuk på den der helt specielle firser-ballade måde. :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:38

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)

:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 24. jan 2016, 20:51

Det er da de mest mystisk drejninger samtalerne herinde tager :lol:

Nå men, jeg sidder og spiser nutella direkte fra bøtten, mens jeg savler over Chris Evans i Captain America. Lidt et svineri, men det ER jo søndag :lun:
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:54

Min "ophidselse" er vendt til jubel..! :D

Indenfor kort tid er Danmark kommet foran med 5 mål og der er 7 minutter igen :banan:

Hundene kigger på mig som om jeg er åndssvag, hver gang Danmark scorer mål :genert:
4
Billede
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 20:57

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:

:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:

Haha, jeg føler også, jeg er taget til udlandet, når jeg kommer i Lidl :lol:
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 21:07

Jeg er også inkarneret netto pige. Godt jeg skal flytte væk herfra, så jeg trygt kan sende mit næste kæresteoffer i en netto.
0
x
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 24. jan 2016, 21:09

Nu siger jeg bare lige noget.

Jeg kommer helt klart på den forkerte måde, hvis det er sådan, det skal føles.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"