Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8455

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 17:25

Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)

Havde jeg boet tættere på så ville jeg gerne :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 4. feb 2016, 17:41

2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)

Så er det en skam du ikke gør, det ville ha været enormt hyggeligt! :kys:

Et hurtigt kig rundt fortæller mig, at jeg er ret alene om at være på alene-date :D Men det gør mig nu ikke så meget, jeg skal jo se på filmen ... Og Eddie :dåne:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8455

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 18:01

Daine skrev:
2SHY skrev:

Så er det en skam du ikke gør, det ville ha været enormt hyggeligt! :kys:

Et hurtigt kig rundt fortæller mig, at jeg er ret alene om at være på alene-date :D Men det gør mig nu ikke så meget, jeg skal jo se på filmen ... Og Eddie :dåne:

Nok har jeg bil men der er alligevel lidt langt til Herning for at se film :( Some other time :)

Jeg tror kun jeg har været på alene-date i biografen en enkelt gang og det var desværre en rigtig shitty oplevelse pga alle dem jeg lige sad sammen med. Hende foran mig sad hele tiden og kiggede billeder eller sendte beskeder på mobilen og lyste derfor en del op. Ved siden af mig sad der en der var snottet og nøs og snøftesnottede hvert 5. minut og i øvrigt ikke havde kørekort til at holde sine snotbefængte popcorn ovre hos sig selv :badr: Bag mig sad der en smartass og kom med åndssvage bemærkninger til sin kammerat (der i øvrigt også blev træt af af høre på ham) mens han sad og sparkede på mit ryglæn :evil: Og det var endda Harry Potter og Dødsregalierne (1. del)!!! You don't mess with Harry Potter! :evil:

Jeg har sjældent været så glad for at få den film på dvd og nyde den hjemme hvor jeg max kan blive forstyrret af en kat der går i vejen eller en mobil der ringer (på lydløs).

Med Eddie er man ikke alene :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 4. feb 2016, 18:16

Ej Daine, jeg havde gerne sukket over Eddie sammen med dig.
0
:pompom:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 18:35

Jeg elsker at gå alene i bio :love2: Du må lige sige, hvad du synes om filmen!
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 4. feb 2016, 19:08

Fedt, god fornøjelse!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 4. feb 2016, 20:12

Takker :)

Det var en meget meget smuk film! Jeg kendte ikke historien i forvejen og havde med vilje heller ikke læst op på den, så slutningen var lidt en overraskelse for mig.
Det var meget fine billeder fra København, men jeg kunne ikke rigtig forbinde Vejle med de billeder de viste. Der er sgutte bjerge i Vejle? :gruble:

I sagens natur rendte Eddie rundt i dametøj det meste af tiden og han gjorde det nu rigtig godt! (Selvom jeg på er tidspunkt så mere af ham, end jeg egentlig havde lyst til). Men jeg er også enig med anmelderne i, at det var Alicia Vikanders film, hun var virkelig dygtig :lun:

Og så er Matthias Schoenaerts ("Hans") lidt af en lækkermås :genert:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 4. feb 2016, 21:30

Daine skrev:Takker :)

Det var en meget meget smuk film! Jeg kendte ikke historien i forvejen og havde med vilje heller ikke læst op på den, så slutningen var lidt en overraskelse for mig.
Det var meget fine billeder fra København, men jeg kunne ikke rigtig forbinde Vejle med de billeder de viste. Der er sgutte bjerge i Vejle? :gruble:

I sagens natur rendte Eddie rundt i dametøj det meste af tiden og han gjorde det nu rigtig godt! (Selvom jeg på er tidspunkt så mere af ham, end jeg egentlig havde lyst til). Men jeg er også enig med anmelderne i, at det var Alicia Vikanders film, hun var virkelig dygtig :lun:

Den bliver jeg nødt til at se! :gogo:
1
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 5. feb 2016, 09:59

Daine skrev:Takker :)

Historien er blevet redigeret i forhold til hvad der virkelig skete, hvilket jeg synes er ret ærgeligt :(
En del transkønnede er også ret skuffede: http://www.alt.dk/kultur/kulturliv/anme ... nske-pige/
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. feb 2016, 13:43

Ham, der har inviteret mig ud i aften, har skrevet "grrrr" i en besked. Grrrr. Seriøst?
Skyd mig. Nej. Skyd ham.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 13:45

Viskelæder skrev:Ham, der har inviteret mig ud i aften, har skrevet "grrrr" i en besked. Grrrr. Seriøst?
Skyd mig. Nej. Skyd ham.

Cut him some slack. Han kunne have skrevet " *smiler frækt* " eller " *fniser* ". :D
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. feb 2016, 13:47

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Ham, der har inviteret mig ud i aften, har skrevet "grrrr" i en besked. Grrrr. Seriøst?
Skyd mig. Nej. Skyd ham.

Cut him some slack. Han kunne have skrevet " *smiler frækt* " eller " *fniser* ". :D

Grrrr er lige så slemt! :lol2:
0
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 5. feb 2016, 14:08

Skyd mig. Nej. Skyd ham.

Haha, åh nej! :lol:
1
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 5. feb 2016, 14:21

Skyd mig. Nej. Skyd ham.

:lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 15:52

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Skyd mig. Nej. Skyd ham.

Grrrr er lige så slemt! :lol2:

Na-haaaaj.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"