Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. dec 2015, 00:06

Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:Julen et lidt nederen når det kommer til familiens syn på børn og børnebørn. Jeg passer overhovedet ikke ind i deres normer, hvor det højeste gode og det største statussymbol er børneproduktion.
Jeg kunne grave mig ned hver gang talen faldet herpå, og jeg føler mig som en fiasko.
Ville ønske at jeg havde en familie med en lidt større refleksionsevne og nogle lidt mere rummelige værdier.

Nogen der kender det der med at man bare ville ønske at man kunne få lov at være sig selv , og blive fritaget for forventninger?


Jeg oplever det ikke i min familie (fordi vi generelt ikke taler om ting, der går bare lidt under overfladen i min familie), men jeg oplever det konstant i min vennegruppe. Det er kvælende.


Oplever det også hos nogle af mine venner. Der er her tale om en anden problematik end i min familie, men det er stadigvæk ret, ja, snæversynet.


Enormt snæversynet. Og mit problem er, at der kommer mange følelser i det for mig (læs; vrede), så jeg får på en måde svært ved at drøfte det med nogen, fordi jeg så hurtigt føler mig dømt og forkert i deres øjne. Selvom jeg normalt har talegaverne i orden. Jeg brækker mig bare over, at det skal fylde så meget hos andre, hvad jeg vælger for mit eget liv.
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 27. dec 2015, 00:07

Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hører også til herinde. Jeg har sgu været single i ... 3 år :tie:

Jeg er meget glad for det, da jeg elsker friheden og at være alene, og jeg har intet ønske om børn og familieidyl. Men jeg savner da kys og sex HELT VILDT! :panik: (jeg er sådan en kedelig en, der nærmest aldrig er sammen med nogen).


Jeg er også sådan en kedelig en. Jeg duer ikke til at støve mænd op forskellige steder, og jeg er virkelig dårlig til onlinedating :lol:
Jeg havde faktisk en mand overnattende for nylig, og om morgenen kom jeg i tanke om, hvorfor det er, jeg ellers aldrig gør den slags; alt for akavet, når man ikke har planer om at se ham igen :P


Jeg duer slet heller ikke til det. Jeg tror slet ikke, jeg nogensinde har kunnet finde ud af at flirte :s
Men ja, det lyder lidt akavet :D Hvordan kom du igennem det?


Jeg sagde til ham, jeg havde en aftale. Aftalen var, at jeg havde en vasketid, men det sagde jeg ikke til ham :fløjt:


Hey, man skal ikke kimse af vigtigheden af en vasketid :P
Var det ellers hyggeligt at have ham overnattende?


Det var ganske fint at prøve det der sex igen, men jeg ville gerne have været fri for den der morgenstund med ham. Plus jeg vaskede alt mit sengetøj, for jeg kunne ikke rumme, at det stank af mand :nerve:
Jeg har prøvet med Tinder efterfølgende, men jeg er simpelthen alt for kræsen og ugidelig til det, og det ærgrer mig faktisk.
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 27. dec 2015, 00:09

Jeg siger pænt godnat nu. Her virker hyggeligt, så jeg vender stærkt tilbage :wave2:
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. dec 2015, 00:09

Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hører også til herinde. Jeg har sgu været single i ... 3 år :tie:

Jeg er meget glad for det, da jeg elsker friheden og at være alene, og jeg har intet ønske om børn og familieidyl. Men jeg savner da kys og sex HELT VILDT! :panik: (jeg er sådan en kedelig en, der nærmest aldrig er sammen med nogen).


Jeg er også sådan en kedelig en. Jeg duer ikke til at støve mænd op forskellige steder, og jeg er virkelig dårlig til onlinedating :lol:
Jeg havde faktisk en mand overnattende for nylig, og om morgenen kom jeg i tanke om, hvorfor det er, jeg ellers aldrig gør den slags; alt for akavet, når man ikke har planer om at se ham igen :P


Jeg duer slet heller ikke til det. Jeg tror slet ikke, jeg nogensinde har kunnet finde ud af at flirte :s
Men ja, det lyder lidt akavet :D Hvordan kom du igennem det?


Jeg sagde til ham, jeg havde en aftale. Aftalen var, at jeg havde en vasketid, men det sagde jeg ikke til ham :fløjt:


Hey, man skal ikke kimse af vigtigheden af en vasketid :P
Var det ellers hyggeligt at have ham overnattende?


Det var ganske fint at prøve det der sex igen, men jeg ville gerne have været fri for den der morgenstund med ham. Plus jeg vaskede alt mit sengetøj, for jeg kunne ikke rumme, at det stank af mand :nerve:
Jeg har prøvet med Tinder efterfølgende, men jeg er simpelthen alt for kræsen og ugidelig til det, og det ærgrer mig faktisk.


Hvor er det sjovt - jeg vaskede også alt mit sengetøj, så snart ham, jeg så for 1,5 år siden, tog hjem. Jeg følte mig virkelig underlig og snerpet, men jeg brød mig heller ikke om det.
Ja, hvad sker der for ugideligheden? Den kan jeg også virkelig godt genkende.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. dec 2015, 00:11

Pyjamas skrev:Jeg siger pænt godnat nu. Her virker hyggeligt, så jeg vender stærkt tilbage :wave2:

Jeg følger trop. Min mor står her med morgenbrød om ni timer, og jeg skal liiiiige støvsuge først :fløjt:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 27. dec 2015, 00:14

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:Julen et lidt nederen når det kommer til familiens syn på børn og børnebørn. Jeg passer overhovedet ikke ind i deres normer, hvor det højeste gode og det største statussymbol er børneproduktion.
Jeg kunne grave mig ned hver gang talen faldet herpå, og jeg føler mig som en fiasko.
Ville ønske at jeg havde en familie med en lidt større refleksionsevne og nogle lidt mere rummelige værdier.

Nogen der kender det der med at man bare ville ønske at man kunne få lov at være sig selv , og blive fritaget for forventninger?


Jeg oplever det ikke i min familie (fordi vi generelt ikke taler om ting, der går bare lidt under overfladen i min familie), men jeg oplever det konstant i min vennegruppe. Det er kvælende.


Oplever det også hos nogle af mine venner. Der er her tale om en anden problematik end i min familie, men det er stadigvæk ret, ja, snæversynet.


Enormt snæversynet. Og mit problem er, at der kommer mange følelser i det for mig (læs; vrede), så jeg får på en måde svært ved at drøfte det med nogen, fordi jeg så hurtigt føler mig dømt og forkert i deres øjne. Selvom jeg normalt har talegaverne i orden. Jeg brækker mig bare over, at det skal fylde så meget hos andre, hvad jeg vælger for mit eget liv.


Jeg har en veninde som jeg holder meget af. I løbet af de sidste 4 års tid, der har hun fået sig nogle børn. Desværre har dette forandret hende, og jeg er gentagne gange blevet såret af hendes devaluerende udtalelser.
Men som dig, så har jeg også enormt svært ved at få taget den snak med hende. Problemet er at hun jo kritiserer mig ved at tale negativt om min ikke-eksisterende moderskab. Jeg vil gerne sige fra, og påpege at hendes opførsel er sårende og snæversynet, men det har bare endnu ikke været muligt for mig, da jeg ikke kan finde ud af at formulere min pointe så det ikke lyder som en kritik af hende, eller som et angreb. Jeg har desværre lidt lyst til at bide igen, men det er jo ikke hensigtsmæssigt for bevarelsen af venskabet, så jeg lurepasser lidt endnu...
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 01:41

Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hører også til herinde. Jeg har sgu været single i ... 3 år :tie:

Jeg er meget glad for det, da jeg elsker friheden og at være alene, og jeg har intet ønske om børn og familieidyl. Men jeg savner da kys og sex HELT VILDT! :panik: (jeg er sådan en kedelig en, der nærmest aldrig er sammen med nogen).


Jeg er også sådan en kedelig en. Jeg duer ikke til at støve mænd op forskellige steder, og jeg er virkelig dårlig til onlinedating :lol:
Jeg havde faktisk en mand overnattende for nylig, og om morgenen kom jeg i tanke om, hvorfor det er, jeg ellers aldrig gør den slags; alt for akavet, når man ikke har planer om at se ham igen :P


Jeg duer slet heller ikke til det. Jeg tror slet ikke, jeg nogensinde har kunnet finde ud af at flirte :s
Men ja, det lyder lidt akavet :D Hvordan kom du igennem det?


Bliver lidt nysgerrig her, fordi jeg tit undrer mig lidt, når jeg hører nogen sige sådan dér ... Nu kan du selvfølgelig kun svare for dig selv. :) Men hvad lægger du i "ikke at kunne finde ud af"? Og - måske mindst lige så interessant - hvad mener du, at flirt er?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 01:46

Jeg er også single. Og har først lige opdaget tråden her forleden. Og jeg er både lidt imponeret og overrasket over alle de emner, der kommer op. Lige først sad jeg vist lidt og tænkte: "Hm ... Singletråd? Hvad bruger man sådan én til? Kan vi ikke bare småsnakke i alle de andre hyggelige tråde?"

Været single en 12-14 måneder. Jeg er spændt på, om jeg nogensinde kommer til at savne en kæreste igen ... So far fylder min civilstand ikke rigtig noget i min bevidsthed. Ud over at jeg nyder den. Nok også derfor, jeg først ikke forstod trådens formål. Men her er da smadderhyggeligt - og mange gode emner bliver taget op. :)
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 27. dec 2015, 06:05

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hører også til herinde. Jeg har sgu været single i ... 3 år :tie:

Jeg er meget glad for det, da jeg elsker friheden og at være alene, og jeg har intet ønske om børn og familieidyl. Men jeg savner da kys og sex HELT VILDT! :panik: (jeg er sådan en kedelig en, der nærmest aldrig er sammen med nogen).

Heeeej, Viske!

Jeg har været single i fem år om en måneds tid (eller er det to?), og jeg er ikke god til at være sammen med nogen på casual basis, såååååå :s


Yey, du lyder jo ligesom mig :wave:

Den tilslutter jeg mig. Sidst jeg var i forhold var i... 2010 tror jeg :gruble: Det er i øvrigt også sidste gang jeg var sammen med nogen så der er pænt stille på den front


Også Hej fra mig :wave:
Jeg har været single i mange år og er desværre heller ikke til one nights, så ja, hvad skal jeg sige? :D Mit sidste fyr hed Preben, var langhåret og kunne ikke finde ud af at læse en buskøreplan :rulle: Efter ham var der kun nogle få, meget underlige dates :ninja: Så besluttede jeg, at det der med dating ikke var noget for mig!! Det er lidt over 10 år siden, så jeg er muligvis "alderspræsident" herinde. Og det ved jeg egentlig ikke helt, om jeg kan lide :gruble: :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 27. dec 2015, 06:19

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hører også til herinde. Jeg har sgu været single i ... 3 år :tie:

Jeg er meget glad for det, da jeg elsker friheden og at være alene, og jeg har intet ønske om børn og familieidyl. Men jeg savner da kys og sex HELT VILDT! :panik: (jeg er sådan en kedelig en, der nærmest aldrig er sammen med nogen).


Jeg er også sådan en kedelig en. Jeg duer ikke til at støve mænd op forskellige steder, og jeg er virkelig dårlig til onlinedating :lol:
Jeg havde faktisk en mand overnattende for nylig, og om morgenen kom jeg i tanke om, hvorfor det er, jeg ellers aldrig gør den slags; alt for akavet, når man ikke har planer om at se ham igen :P


Jeg duer slet heller ikke til det. Jeg tror slet ikke, jeg nogensinde har kunnet finde ud af at flirte :s
Men ja, det lyder lidt akavet :D Hvordan kom du igennem det?


Bliver lidt nysgerrig her, fordi jeg tit undrer mig lidt, når jeg hører nogen sige sådan dér ... Nu kan du selvfølgelig kun svare for dig selv. :) Men hvad lægger du i "ikke at kunne finde ud af"? Og - måske mindst lige så interessant - hvad mener du, at flirt er?


Må jeg komme med mit input? Jeg kan heller ikke finde ud af at flirte, eller rettere sagt, jeg kan ikke finde ud af det på den måde jeg ser det praktiseret her omkring. Det er lidt svært at definere sådan på papiret, men jeg oplever at kvinder der er enormt gode til at være feminine, kan ligge hovedet på skrå, smile og blinke UDEN at det virker påtaget og generelt bare virker en lille smule hjælpeløse (ikke på spædbørnsstadiet, men på den søde måde) får hurtig opmærksomhed fra mændene. Derfra kører småsnakken så og kvinden er enormt god til at være opmærksom, sådan helt tilfældigt lade sine fingre strejfe hans arm, sno sit hår om en finger etc. Det der er hele pointen her er, at det virker så pissenaturligt for hende, sikkert fordi hun har øvet siden hendes pre-teenår. Hvor jeg stadig er på øvestadiet og det bare SLET ikke fungerer, min alder taget i betragtning. Det bliver bare jævnt akavet :wacko:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 27. dec 2015, 07:37

Jeg er så single at jeg drømmer at gamle flirts, jeg ikke har set i årevis får kærester foran øjnene på mig og at jeg bliver jaloux.

Jeg har det faktisk godt alene, men jeg savner også virkelig den fysiske del af det - jeg er ikke hende, der slæber tilfældige med hjem. Og så savner jeg jo nok det der med, at der er en der synes man er ret fantastisk og som man selv synes er ret fantastisk.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55659
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 27. dec 2015, 08:16

Jeg hører også til herinde.

Har været single i 2½ år og det har egentlig været rart det meste af tiden. Jeg tog tilløb til at blive single i rigtig lang tid og tiden derefter har jeg følt mig som en svamp, der bare havde brug for at suge mig-tid til sig.
Men jeg savner mere og mere tosomheden nu. Og tanken "jeg finder aldrig en", popper mere og mere op i hovedet på mig.
Det er lidt sært, for på den ene side har jeg det sådan: "Jeg er sgu da et okay godt catch" og på samme tid føler jeg, at jeg er for sær, for anti-prinsesse-agtig og for uskøn til en mand kan falde for mig - sådan for alvor.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. dec 2015, 08:41

Jeg har været single mega længe :lol: jeg flirter vist ret meget, ofte dog bare uden mål :) min største forhindring for at forlade singlestanden er nok, at jeg ikke stoler vildt meget på, at mænd vil mig nok. Altså jeg er usikker på, om de virkelig er interesseret i mig. Og så mister jeg let interessen. De skal gå så grueligt meget slemt igennem før de får prinsessen og det halve kongerige :D
3
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. dec 2015, 09:34

Sikke der er kommet gang i tråden! :banan: Velkommen til de nye :kys:
Her har jeg jo et barn, så jeg er heldigvis forskånet for alle bemærkningerne omkring hvornår jeg skal have børn - men jeg føler dæleme med jer! Hvorfor kan folk ikke selv se hvor upassende de er?

Måske det drejer sig om, at mange af dem der har børn, simpelthen synes at det er så fantastisk at de virkelig mener at det burde være alle forundt? Lidt lige som den gang jeg onanerede første gang og tænkte "hey, det burde alle dæleme prøve?" :fløjt: :D
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. dec 2015, 09:35

Jeg forstår i øvrigt godt dem der bevidst vælger ikke at få børn - og jeg har et barn. Det er fandeme ikke lutter lagkage med et afkom. Men altså, det er et børnefrit liv vel formentlig heller ikke.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"