Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 6. feb 2016, 15:54

Viskelæder skrev:Jeg har haft en hård uge på arbejde, så jeg forkæler mig selv i dag. Stod tidligt op (selvom jeg så film indtil kl 4 i nat :træt: ), kørte op på stranden, holdt solokoncert og hørte Mads & Monopolet i bilen og gik en tur ved vandet.
Nu har jeg lige lavet en mega lækker brunch til mig selv :love:

Årh det der med lige at kunne køre en smut til stranden, det kan virkelig få mig til at overveje at anskaffe en bil. Det må være lækkert bare at kunne gøre, når man lige synes man trænger.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 15:56

klumphen skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har haft en hård uge på arbejde, så jeg forkæler mig selv i dag. Stod tidligt op (selvom jeg så film indtil kl 4 i nat :træt: ), kørte op på stranden, holdt solokoncert og hørte Mads & Monopolet i bilen og gik en tur ved vandet.
Nu har jeg lige lavet en mega lækker brunch til mig selv :love:

Årh det der med lige at kunne køre en smut til stranden, det kan virkelig få mig til at overveje at anskaffe en bil. Det må være lækkert bare at kunne gøre, når man lige synes man trænger.

Det er også bare så dejligt. Det tager ca 30-40 min hver vej, og det kan bare være så godt, hvis man trænger til at få renset hovedet igennem med blæst og lyden af bølger :)
3
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. feb 2016, 17:12

Stranden er det bedste :love: Min by er nærmest omringet af en fjord, så det tager kun 10min for mig og så er jeg i heaven :love: Vandet er som terapi for mig.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 17:15

Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. feb 2016, 17:18

Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".

Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 17:52

Skralde skrev:
Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D
4
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 17:59

Jeg bliver totalt ignoreret - altså virkelig en fornærmet "silent treatment" :lol:
manden er 32 år gammel og har virkelig formået at præsenteret sig som en moden fyr - men grundet en misforståelse, så er jeg totalt lagt på is. Ikke engang den meget venlige "nå men det var dejligt at snakke med dig, kan være vi snakkes ved en dag"-sms ignoreres :lol:

jeeeeeez altså :D

edit: okay jeg griner, men jeg har dælme også tudet lidt over det - den gør nas :genert:
Senest rettet af malou_43 6. feb 2016, 18:03, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 6. feb 2016, 18:02

Planten skrev:
Skralde skrev:

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D

Fordi vi er blevet gamle, sære, krævende og forvendte med at bestemme alt selv.
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 18:23

malou_43 skrev:Jeg bliver totalt ignoreret - altså virkelig en fornærmet "silent treatment" :lol:
manden er 32 år gammel og har virkelig formået at præsenteret sig som en moden fyr - men grundet en misforståelse, så er jeg totalt lagt på is. Ikke engang den meget venlige "nå men det var dejligt at snakke med dig, kan være vi snakkes ved en dag"-sms ignoreres :lol:

jeeeeeez altså :D

edit: okay jeg griner, men jeg har dælme også tudet lidt over det - den gør nas :genert:

Prøv lige at fortæl om misforståelsen :)
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 18:27

Elvispop skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:

Beklager, men det beskriver slet ikke mig.
4
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 18:28

Ja Malou, jeg vil også gerne høre mere om misforståelsen. Og er det en mand, du har mødt?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 6. feb 2016, 18:38

Jeg kunne godt lige bruge at blive rynket i et karbad.. Især hvis der var et tv og noget frugt/snacks :dåne:
6
I like big beards and I cannot lie
Billede
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 18:42

Elvispop skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:

"Forvænte" - sagt under dække af, at jeg er sær og krævende nok til gerne at måtte påpege det - håber jeg ;)

Og til emnet, og for at distrahere fra, at jeg er et forfærdeligt menneske:

Tinder er jo overfladisk, og meget: "nu har jeg lavet en profil, for nu er jeg klar til en kæreste!"
Jeg bliver også nemt træt af det. Især at forsøge at starte unik, interessant, sød, sjov samtale op med en ny - igen, igen.
Eller gå på date og sidde og stille de samme spørgsmål igen, igen.

Og finde ud af, at jeg ikke er et bedre menneske, end at jeg hurtigt får svært ved at skelne dem fra hinanden, hvis jeg skriver med mere end en. Men at skrive kun med en, der kan vise sig at være en nitte, også føles som tidsspilde.

Men jeg har en date på fredag, så nu skal jeg bare holde interessen (altså min egen) ved lige indtil da. Jeg er muligvis en del af zapper-generationen, så det er min udfordring lige nu. Måske Tinder alligevel kan gøre mig til et bedre menneske :)
3
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 18:45

Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :) Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 18:46

Lige for at pointere - jeg kræver ikke at man ikke må se andre, mens man skriver sammen. SLET IKKE. Jeg er bare imod, at man fx samler på dates og aftaler møde med en, mens man allerede har aftalt date med en anden. Dette var jeg også klar i mælet om, at jeg ikke acceptere, hvis man vil på date med mig. Det vil jeg ikke lave om :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"