Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 20:29

MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.

Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:

Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?

Jeg tror det er sket et kæmpe skift.
Både at brug og smid væk kulturen er nået til date og forholds stadiet

Men at endnu flere vælger et liv uden seriøs forhold (couple Living apart) eller nøjes med "hygge"venner
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 20:34

Kommodedyret skrev:Jeg troede at pointen med kloster var at der hverken var diller indgang eller diller udgang? :gruble:

Det plejer det da at være ;)

Men hvad tænker du siden du skriver sådan? Kære kommode :kys:
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 11. feb 2016, 20:38

Spjaerten skrev:
MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.

Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:

Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?

Jeg tror det er sket et kæmpe skift.
Både at brug og smid væk kulturen er nået til date og forholds stadiet

Men at endnu flere vælger et liv uden seriøs forhold (couple Living apart) eller nøjes med "hygge"venner

Jeg tror du har ret. Det er bare frustrerende.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3306

Indlægaf Kommodedyret » 11. feb 2016, 20:43

Spjaerten skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg troede at pointen med kloster var at der hverken var diller indgang eller diller udgang? :gruble:

Jeg er bare lidt forvirret omkring denne tråds nytænkning af konceptet "kloster". Altså man kan vel ikke både få diller og gå i kloster samtidig? :genert:
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Daine » 11. feb 2016, 20:53

Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:

Jeg er bare lidt forvirret omkring denne tråds nytænkning af konceptet "kloster". Altså man kan vel ikke både få diller og gå i kloster samtidig? :genert:

Du skal aldrig sige aldrig. Jeg googlede lige Kloster Danmark og fik bla dette billede frem .... :gruble:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 20:53

Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:

Har nok overset det/de indlæg du henviser til
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Daine » 11. feb 2016, 20:54

Jeg tør slet ikke tænke på, hvorfor de mænd ser så tilfredse ud ...
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 11. feb 2016, 20:54

Kloster med valgfri diller :klap: Fedt koncept
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3306

Indlægaf Kommodedyret » 11. feb 2016, 20:58

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:

Du skal aldrig sige aldrig. Jeg googlede lige Kloster Danmark og fik bla dette billede frem .... :gruble:

image.jpeg

Hvor hyggeligt, de skiftes nok til at malke hinanden.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 21:01

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:

image.jpeg

:sol: :clap:
2
Brugeravatar
DollsLiveForever
Kort karma: 11
Likede indlæg: 65

Indlægaf DollsLiveForever » 11. feb 2016, 21:04

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:

image.jpeg

Nej, det er da ren prop og Bertha, helt platoniske forhold mellem mand og ko, helt egnet som børneunderholdning☺
Senest rettet af DollsLiveForever 11. feb 2016, 21:05, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 11. feb 2016, 21:04

Jeg har to nygravide veninder og jeg er jævnt misundelig :genert:
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Planten » 11. feb 2016, 21:29

MOGA skrev:
Planten skrev:Velkommen MOGA :)

Her bruges den vilde singleaften på strikning :lol:

Jeg hyler og har ondt af mig selv. Selvom jeg ikke kan strikke, lyder dit sjovere :D

Man kan lære sig selv det :) og det gør det sværere at hyle :ae:
1
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 12. feb 2016, 15:33

Ehem, har lige brug for lidt vejledning, tror jeg.
Har lige siddet og snakket med hr træningsmand og hans makker. De snakker lidt om cykler og reservedele til disse. Hr træningsmand skal lave makkerens cykel. Jeg kaster en bemærkning ind om at jeg da godt kan høre, hvor jeg skal komme og pive over min cykel, hvorefter hr træningsmand slynger hans adresse ud og siger, du kommer bare. Er det et vink med en vognstang og noget jeg skal/bør reagerer på? Og i så fald hvordan? Jeg kan jo ikke bare dukke op udenfor hans dør med min cykel under armen, vel :lol2:
Hvad siger panelet
0
:pompom:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 15:53

^^ Igen: Jeg fatter ikke, hvad du er i tvivl om. Seriøst. :)

Og: Hvorfor kan du ikke det? Du ringer eller sms'er vel bare i forvejen. Nu har han da givet et oplæg. Altså, koooom nu. Jeg kan ikke engang OPFINDE et problem her ... :P
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"