Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1266

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 15. feb 2016, 16:45

Jeg var på date i går. Med tømmermænd, så ikke helt på toppen.

Han var sød, men vi skal nok ikke ses igen. Vi er alt for forskellige. Men alt i alt var det nogle hyggelige timer i godt selskab (standard cafe-date). Jeg bliver bedre og bedre til det der dating :)
7
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3928

Indlægaf Skralde » 15. feb 2016, 18:47

Puha, efter min date med fleshlight-manden (:lol:) er jeg sgu begyndt at få lidt lyst til at få mig en kæreste igen - den følelse har ellers ikke været til stede længe. Men puha, jeg ved ikke helt rigtigt om jeg magter det heller :D Jeg kommer ikke så meget "ud" og byture siger mig meget lidt, så det er datingsiderne jeg skal satse på tror jeg. Kan I anbefale én? Eller er det egentligt mest normen at man er på flere?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Firebird » 15. feb 2016, 19:55

Skralde skrev:Puha, efter min date med fleshlight-manden (:lol:) er jeg sgu begyndt at få lidt lyst til at få mig en kæreste igen - den følelse har ellers ikke været til stede længe. Men puha, jeg ved ikke helt rigtigt om jeg magter det heller :D Jeg kommer ikke så meget "ud" og byture siger mig meget lidt, så det er datingsiderne jeg skal satse på tror jeg. Kan I anbefale én? Eller er det egentligt mest normen at man er på flere?

Jeg tror normen er flere. Ihvertfald har jeg fået nogle rigtig gode veninder de sidste tre år, men jeg har ikke fundet the one. Man skal kysse rigtig mange frøer på sociale medier nu om dage.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 451
Likede indlæg: 4356

Indlægaf Sophaya » 17. feb 2016, 20:34

Er man semi-ynkelig eller full on ynkelig, når man står ud af badet hvor en trist sang spillede og man så ser på sin kat og siger "Vi finder nogen, der elsker os ordentligt en dag!"? :lol: :lol: :lol:
12
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
In_your_eyes
Kort karma: 80
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 675

Indlægaf In_your_eyes » 17. feb 2016, 21:18

In_your_eyes skrev:Ikke en ejerbolig, åbenbart og det er heller ikke lige sted, man smutter ubemærket forbi.
Jeg må tage fat i ham til næste træning

Nå, men fik kun snakket kort med hr træningsmand i dag, da jeg fik sent fri fra arbejde. Meeenn har lavet en træningsaftale på fredag, dog er hans træningsmakker også med, men så har jeg da i det mindste vist interesse for ham :-D
5
:pompom:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 710
Likede indlæg: 5848

Indlægaf Rapfisk » 18. feb 2016, 00:38

Sophaya skrev:Er man semi-ynkelig eller full on ynkelig, når man står ud af badet hvor en trist sang spillede og man så ser på sin kat og siger "Vi finder nogen, der elsker os ordentligt en dag!"? :lol: :lol: :lol:

Jeg synes, det er virkelig, virkelig sødt :lun:
5
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 18. feb 2016, 07:10

Rapfisk skrev:
Sophaya skrev:Er man semi-ynkelig eller full on ynkelig, når man står ud af badet hvor en trist sang spillede og man så ser på sin kat og siger "Vi finder nogen, der elsker os ordentligt en dag!"? :lol: :lol: :lol:

Jeg synes, det er virkelig, virkelig sødt :lun:

:lun: :kys:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 235
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Code71 » 18. feb 2016, 07:19

Full-on, hvis du mener at høre at katten svarer dig :D Ellers kun semi hehe
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 942
Likede indlæg: 7339

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 11:44

Full on. But then again - jeg har præsteret at fortælle mig selv en joke. Og grine ad den. Såååå .... Det er muligt, jeg ikke er helt skarp på den vurdering ... :fløjt:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 18. feb 2016, 20:24

Nu har vi så været i biografen og se Deadpool. Den var fandme sjov hehe.

Men en helt vild hyggelig aften. Det her kunne virkelig godt være noget af det rigtige
8
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 710
Likede indlæg: 5848

Indlægaf Rapfisk » 18. feb 2016, 20:34

Code71 skrev:Nu har vi så været i biografen og se Deadpool. Den var fandme sjov hehe.

Men en helt vild hyggelig aften. Det her kunne virkelig godt være noget af det rigtige

Hvor er det dejligt at læse, Code. Generelt tror jeg, hun er en keeper, hvis man kan få en pige med ind at se Deadpool :genert:
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 18. feb 2016, 20:46

Rapfisk skrev:
Code71 skrev:Nu har vi så været i biografen og se Deadpool. Den var fandme sjov hehe.

Hvor er det dejligt at læse, Code. Generelt tror jeg, hun er en keeper, hvis man kan få en pige med ind at se Deadpool :genert:

Haha jeg anede faktisk ikke ret meget om den. Kun at en veninde havde fortalt at det var en anti-hero film og at den var sjov. Det viste sig også at være korrekt

Hun er godt nok sød at være i biografen med :lun:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5013

Indlægaf Viskelæder » 18. feb 2016, 20:54

Min daglige samtale med mine marsvin:
"Jeg elsker jer. Ja, jeg elsker jer. Er i mine grise? Bare sig, I er mine grise. Bare sig det. Ja, jeg elsker jer"
4
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 383
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2007

Indlægaf Æske » 18. feb 2016, 20:57

Jeg henter min nye bil i morgen eftermiddag. Det må blive min baby lige for nu :genert:
6
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 18. feb 2016, 20:59

Viskelæder skrev:

Min daglige samtale med mine marsvin:
"Jeg elsker jer. Ja, jeg elsker jer. Er i mine grise? Bare sig, I er mine grise. Bare sig det. Ja, jeg elsker jer"

Hahahah! Hvis man ikke kan få kærlighed må man TAGE den! :lol:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"