Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 19. feb 2016, 19:26

Daine skrev:Altså det at gå i biografen har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med. Jeg har aldrig følt, det blev set skævt til mig fordi jeg kom alene, hverken af personale eller andre gæster. Så det gør jeg gerne.

Jeg elsker at gå i biografen helt alene. Nogle gange gør jeg det en eftermiddag og ser så to film lige efter hinanden.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 19. feb 2016, 19:47

Jeg går også gerne i bio selv. Og på shopping, på museum, i naturen, på ferie eller til koncert. Jeg behøver ikke at have nogen med.
Undtagen hvis det drejer sig om at gå i byen, det bryder jeg mig ikke om i forvejen, og det ville være endnu værre hvis jeg skulle ud og smalltalke med folk helt alene.
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4097

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 20:54

Code71 skrev:
Daine skrev:Altså det at gå i biografen har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med. Jeg har aldrig følt, det blev set skævt til mig fordi jeg kom alene, hverken af personale eller andre gæster. Så det gør jeg gerne.

Jeg elsker at gå i biografen helt alene. Nogle gange gør jeg det en eftermiddag og ser så to film lige efter hinanden.

Årh! Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det? Genialt.
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 20:54

Kommodedyret skrev:Jeg går også gerne i bio selv. Og på shopping, på museum, i naturen, på ferie eller til koncert. Jeg behøver ikke at have nogen med.
Undtagen hvis det drejer sig om at gå i byen, det bryder jeg mig ikke om i forvejen, og det ville være endnu værre hvis jeg skulle ud og smalltalke med folk helt alene.

Sådan har jeg det også :)
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 19. feb 2016, 22:41

Daine skrev:Enig. Jeg er dog bedst til de lidt 'mindre' ting. At gå i biografen alene har jeg gjort i flere år, det har jeg ikke noget problem med. Jeg er blevet bedre tilsat gå på cafe alene, men jeg kan ikke få mig selv til at gå på restaurant alene. Jeg var på ferie i Kbh i sommers alene, bare en 3 dage. Det var rigtig dejligt, omend jeg savnede en at dele oplevelserne med. Men jeg kom rundt og fik set det jeg ville og spiste på cafeer og ikke på MacD.
Men jeg "tør" ikke rejse udenlands alene, jeg har feks aldrig prøvet at flyve eller være i en lufthavn, så jeg er panisk angst for at miste kontrollen og blive væk/komme for sent/ikke kunne finde det jeg skulle :genert: Jeg ville rigtig gerne til London, jeg har ikke været der siden 97', men jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse selv. Det er møgærgerligt.

Ej hvor ærgerligt, der snyder du dig selv for rigtig mange gode oplevelser. Jeg rejser jævnligt alene, både når jeg er alene og i parforhold (men selvfølgelig ikke i alle ferierne så :)); synes det giver en hel anden oplevelse. Jeg elsker at tulle rundt for mig og gøre tingene i mit eget tempo :)

Er det decideret fly/lufthavne der trigger det? Det du evt kunne gøre var at rejse til en mindre storby (f.eks. Riga) hvor lufthavnen ikke er så stor og kaotisk som i London (antager at det først og fremmest er lufthavnen i udlandet du bekymrer dig om?). Ellers kan du "øve dig" med en tog/biltur til byer i kørselsafstand, såsom Hamburg eller Berlin?
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 20. feb 2016, 09:40

Sidder med brunch og glor ud af vinduet på en sortsolehan, der jagter en hun væk fra brødet. Tager mig selv i at sige "det er fandme også så typisk mænd, altså" :D

Jeg skal altså se at komme mere ud! :fløjt:
Senest rettet af malou_43 20. feb 2016, 14:45, rettet i alt 1 gang.
6
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 09:47

malou_43 skrev:Sidder med brunch og glor ud af vinduet på en sortsortehan, der jagter en hun væk fra brødet. Tager mig selv i at sige "det er fandme også så typisk mænd, altså" :D

Jeg skal altså se at komme mere ud! :fløjt:

Haha, hvorfor komme ud, når man kan sidde ved vinduet og se på en mikroverden :lol:
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 09:48

Jeg har igen lavet en epic brunch til mig selv :clap: Nu overvejer jeg lidt at gå ned i Normal og købe slik... men jeg ender altid med at købe alt muligt lort, jeg ikke har brug for :tie:

Hvad er jeres weekendplaner?
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 09:52

Jeg skal være syg, og det har jeg faktisk glædet mig til, for reelt har jeg været syg siden i tirsdags, men har ikke syntes, jeg kunne være væk fra arbejdet.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2540

Indlægaf Rikke » 20. feb 2016, 09:53

Koncert med Queen Machine i aften sammen med min bedste veninde! :rock:

Tilpas langt væk fra hjem til, at jeg ikke gider scores - men tilpas til flirt :D
8
:whip:
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 09:53

Rapfisk skrev:Jeg skal være syg, og det har jeg faktisk glædet mig til, for reelt har jeg været syg siden i tirsdags, men har ikke syntes, jeg kunne være væk fra arbejdet.

Så håber jeg, det bliver hyggeligt at være syg. Jeg tænker dyne på sofaen, dårligt TV og slik?
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 09:53

Rapfisk skrev:Jeg skal være syg, og det har jeg faktisk glædet mig til, for reelt har jeg været syg siden i tirsdags, men har ikke syntes, jeg kunne være væk fra arbejdet.

Du skal da passe på dig selv!
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 09:54

Viskelæder skrev:Jeg har igen lavet en epic brunch til mig selv :clap: Nu overvejer jeg lidt at gå ned i Normal og købe slik... men jeg ender altid med at købe alt muligt lort, jeg ikke har brug for :tie:

Hvad er jeres weekendplaner?

Uh, normal. Måske man skulle derind.

Jeg overvejer at se, om nogen kan klippe mig.
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 09:55

Viskelæder skrev:

Så håber jeg, det bliver hyggeligt at være syg. Jeg tænker dyne på sofaen, dårligt TV og slik?

Indtil videre er det seng, vand og lommetørklæder, men det er ambitionen på et tidspunkt.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 09:57

Planten skrev:

Du skal da passe på dig selv!

Det burde jeg, men det er jeg ikke god til.

Jeg håber, du finder en frisør.
0

Tilbage til "Forhold og sex"