Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2367

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 14:50

Viskelæder skrev:
Juki skrev:
Håber det er det samme for dig :kram:

Jeg gik fra sindssygt langt hår til en skulder-page i september. Studsede det selv i december. Så skulle det lige studses igen (af et familiemedlem), og så blev det bare ALT FOR KORT, og jeg har lyst til at gemme mig :ninja:

Øv :ae:

Heldigvis vokser det ud igen. Hvis man skal finde noget positivt om det :D
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 14:51

Jeg tror jeg er ved at blive syg :(

Er helt slatten og ynkelig :rulle:
0
Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 15:41

Jeg skal ud at spise med familien i aften :banan: Jeg elsker at spise ude, hvad enten det er på cafe eller restaurant, for mig er det en skøn forkælelse. Men nu er jeg jo også svært glad for mad :genert:
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 20. feb 2016, 15:44

Solo-aften i sofaen.
Skulle ha' været ude på en "legeaftale" :slem: men det gik i vasken.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4098

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 16:25

Jeg fik lige en to timers lur :love2:
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 16:27

Tak for "god bedring"-kort :lun:
3
Billede
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4280

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 16:33

Juki skrev:Tak for "god bedring"-kort :lun:

Hvor er mine manerer? Også et stort tak herfra.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 20. feb 2016, 17:33

Nå men, det kan da også noget at komme hjem til en tom seng og skulle spise alene efter en lang dag. I det mindste skal jeg ikke dele med nogen!
0
x
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1084

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 18:18

Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 20. feb 2016, 18:23

Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?

Siger det, som det er.. :forvirret:
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 20. feb 2016, 18:33

Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?

Der er så mange par som har forskellige politiske holdninger og har det rigtig godt sammen. Man behøver jo ikke være enige om alt. Det vigtigste er da vel stadig hvordan han ellers er? Tiltaler hans personlighed dig? osv osv?

Så længe han ikke ligger på ydrefløjen i den ene eller anden side, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en dealbreaker :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Dikus » 20. feb 2016, 18:36

Code71 skrev:

Der er så mange par som har forskellige politiske holdninger og har det rigtig godt sammen. Man behøver jo ikke være enige om alt. Det vigtigste er da vel stadig hvordan han ellers er? Tiltaler hans personlighed dig? osv osv?

Så længe han ikke ligger på ydrefløjen i den ene eller anden side, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en dealbreaker :)

Jeg kender ikke et eneste par, som har divergerende politiske holdninger. Jeg kender par, der stemmer på forskellige partier og er uenige på enkelte punkter - men derfra og så til at have uforenelige politiske holdninger, der er altså meget, meget langt. Det ville være helt umuligt for mig at danne par med en, der havde en helt anden politisk overbevisning end mig selv, da det jo netop siger meget om grundværdierne hos personen.
7
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 18:43

Jeg har lavet hjemmelavet pizza, og de er faktisk så gode at det næsten er en skam at jeg ikke har nogen til at hylde mig, øh jeg mener, det er en skam at her ikke er nogen at dele dem med :-D
11
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1084

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 18:48

Code71 skrev:

Jeg er ikke helt ude, på den ene fløj, men det er han til gengæld på den anden. Og der er andre ting, der heller ikke helt stemmer...
2
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 20. feb 2016, 18:56

Planten skrev:
Code71 skrev:

Jeg er ikke helt ude, på den ene fløj, men det er han til gengæld på den anden. Og der er andre ting, der heller ikke helt stemmer...

Det er klart at hvis han er på den yderste fløj og du i modsatte side, dog ikke så langt ude. Så vil det ikke kunne fungere heller for mig.

Men om man begge er forholdsvist tæt på midten, dog på modsat side. Det ville ikke på noget punkt afskrække mig :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"