Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8512

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 07:07

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:

Jeg havde forsøgt diskret og langsomt at synke ned i stolen og forsvinde videre ned under bordet

Selv hvis det var hjemme privat havde jeg fundet det helt afsindigt pinligt!
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 07:11

Når jeg tænker over det så havde jeg nok forsøgt at stoppe manden inden han gik i gang
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 24. feb 2016, 09:22

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:

Jeg var død af skam.

Selv min professionelle musiker skulle ikke lave sådan et stunt.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 24. feb 2016, 14:38

Sådan her: :shock:

Det lyder malplaceret. Jeg har det generelt svært med sådan noget offentligt føleri hvor man involverer en masse fremmede i sit kærlighedsliv.
5
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 24. feb 2016, 16:10

Jeg ville ønske at jeg var usynlig! Og så ville jeg nok tro at jeg var med i en eller anden form for joke, hvor jeg var punchlinen :shock:
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 24. feb 2016, 19:36

Jeg er totalt guitar-fyr-groupie, men det skal være rette tid og rette sted. Lejrbål er perfekt, en fyldt restaurant er det modsatte. Tæerkrummende.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 24. feb 2016, 19:54

Liseletpåtå skrev:Forestil jer følgene:
Ungt par beslutter sig at gifte sig.
Begge hold forældre invitere på restaurant.
Troubadour går rundt til bordene og synger om gæsterne.
Det unge par bliver spurgt om han har været på knæ. Og efter der er svaret nej, får han at vide at så er det nok på tide....
Og gør det mens hele den fyldte restauranten glor og den kommende brud skiftevis hvæser: bliv siddende, til ham og forsvind til musikeren...

:shock: :shock:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 24. feb 2016, 21:01

Jeg bliver mere mopset på ham, der opdrager på sin date...
"Man taler ikke med mad i munden..... Det er uhøfligt."

Ja det er det, men slap da lige af på første date, din sure gamle mand.
4
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 24. feb 2016, 21:08

Jeg har 4 date med hende den søde her på tirsdag. Det glæder jeg mig meget til. Hun er virkelig sød :-)
11
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 23:43

FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
2

Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 25. feb 2016, 03:09

2SHY skrev:FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
Der var på et tidspunkt et program på MTV eller sådan noget, hvor de lavede et helt setup for at skabe den mest pinlige date for stakkels uvidende piger. Som så vandt penge efter hvor mange minutter de holdt ud. Jeg var godt nok mest imponeret over hvor tålmodige og overbærende de var.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 09:27

Vlad Kalashnikov skrev:
2SHY skrev:FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
Der var på et tidspunkt et program på MTV eller sådan noget, hvor de lavede et helt setup for at skabe den mest pinlige date for stakkels uvidende piger. Som så vandt penge efter hvor mange minutter de holdt ud. Jeg var godt nok mest imponeret over hvor tålmodige og overbærende de var.

Ah ja det er vist rigtigt nok :gruble:

De her programmer er sådan noget helt fucket up noget med alt fra folk der bliver stalket til overfaldet eller i værste fald slået ihjel :shock: Der var en ung pige der kom på date med en ny fyr i skolen som virkede super sød. Men ved slutningen af daten forsøger han så at slå hende ihjel ved at stikke en kniv i hende :shock: :ad!: Ej men hvad sker der for det? Nu ved jeg godt det er amerikanske programmer og de nok har valgt de absolut værste men daaaaaamn :nerve:
0

Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 25. feb 2016, 15:59

Apropos datingprogrammer, har I så set Catfish? Det er insane! Den ene historie vildere end den anden.

Jeg er stadig syg, så har set det hele eftermiddagen :-D
4
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 16:09

Juki skrev:Apropos datingprogrammer, har I så set Catfish? Det er insane! Den ene historie vildere end den anden.

Jeg er stadig syg, så har set det hele eftermiddagen :-D

Oh yes! Det er virkelig fucked up! :8:

Jeg var faktisk selv oplevet en catfish. I sin tid skrev jeg med en fyr på det der nu hedder single.dk. Han var rigtig sød og så også virkelig sød ud. Samtidig var jeg også på love.dk og ser den her profil med et profilbillede af den samme fyr men dog ikke samme billede. Jeg skriver til ham noget i stil med at det var hyggeligt at finde ham derinde også. Og han anede overhovedet ikke hvem jeg var. Efter lidt skriveri frem og tilbage kunne jeg så fortælle ham at der var en der brugte hans billeder og i fællesskab fik vi kontaktet support på single.dk og gjort opmærksom på at der blev brugt en andens billede.

Fuskerens forsvar: Jamen jeg regnede ikke med at du ville skrive med mig hvis jeg ikke så sød ud :stoned: Ah men tak for at du på forhånd tror jeg er dybt overfladisk. Hvad havde han regnet med der ville ske ved et eventuelt møde? Jeg ville jo nok opdage at det ikke var ham som var på billederne :rulle: Det var faktisk rigtig surt for han virkede rigtig sød. Men løgne er altså en dealbreaker for mig og især når det allerede starter før et evt forhold overhovedet er startet. Og så over noget så småt som hvordan man ser ud :stoned:
2

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 16:16

Jeg så go morgen Danmark i morges om en ung kvinde der (blev/var blevet) stalket. Jeg tror det er i forbindelse med et program på TV2. Nu er jeg overbevist om jeg ALDRIG skal have en kæreste! :8:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Forhold og sex"