Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 806

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:24

Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

Indlægaf Daine » 26. feb 2016, 17:31

klumphen skrev:Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?

Jeg har det generelt rigtig svært med øjenkontakt, det er mega intimt for mig at sidde og se en anden person ind i øjnene :genert: MEN var jeg interesseret i vedkommende, ville jeg da forsøge at vise det ved imødekommenhed, smil og positivt kropssprog. Hvis jeg ikke var interesseret i vedkommende, ville ingen øjenkontakt, 'lukket' kropssprog og ingen smil være måden jeg forsøgte at trække mig på.

Edit: Men altså ... Det der med dating er jo ikke lige min spidskompetence :cool:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:42

adagio skrev:Jeg er ikke kvinde, men ud fra den datingerfaring jeg har med kvinder, tør jeg godt svare skråsikkert: Game over. Hvis de er interesserede, kan man altid få et smil.

Hmm det var også min umiddelbare konklusion. Men min erfaring er også at det ikke altid er helt så ligefrem med kvinder.
0
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:52

Daine skrev:Jeg har det generelt rigtig svært med øjenkontakt, det er mega intimt for mig at sidde og se en anden person ind i øjnene :genert: MEN var jeg interesseret i vedkommende, ville jeg da forsøge at vise det ved imødekommenhed, smil og positivt kropssprog. Hvis jeg ikke var interesseret i vedkommende, ville ingen øjenkontakt, 'lukket' kropssprog og ingen smil være måden jeg forsøgte at trække mig på.

Edit: Men altså ... Det der med dating er jo ikke lige min spidskompetence :cool:

Det lyder ellers som en meget fornuftig opførsel.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 26. feb 2016, 18:24

klumphen skrev:Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Nej.

Mennesker, ikke bare kvinder, er mere komplekse end som så. Der kan være tusindvis af grunde til at hun ikke smiler til dig lige det sekund I får øjenkontakt,. Mennesker er ikke ja/nej maskiner, måske er hun interesseret måske er hun ikke, der skal meget mere end et blik til at afklare den slags.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 18:30

Jeg er en af de der trælse kvinder, der godt kan være afvisende, selvom jeg egentligt er into personen. Så det kan være hun er ligesom mig? (og så har du jo vundet i lotteriet, kan du nok høre :D )
2
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 18:34

Kommodedyret skrev:

Nej.

Mennesker, ikke bare kvinder, er mere komplekse end som så. Dér kan være tusindvis af grunde til at hun ikke smiler til dig lige det sekund I får øjenkontakt,. Mennesker er ikke ja/nej maskinen, måske er hun interesseret måske er hun ikke, der skal meget mere end et blik til at afklare den slags.

Det var lige det jeg ville høre! Tak :D
0
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 18:42

Viskelæder skrev:Jeg er en af de der trælse kvinder, der godt kan være afvisende, selvom jeg egentligt er into personen. Så det kan være hun er ligesom mig? (og så har du jo vundet i lotteriet, kan du nok høre :D )

Haha :lol2: Jeg føler mig allerede som lykkens pamfilius :D
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:08

Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 21:11

Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?

Alt for godt! De dage er bare så træls. Kan trøste dig med at du i virkeligheden er både sød og smuk :kys:
2
x
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:12

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?

Alt for godt! De dage er bare så træls. Kan trøste dig med at du i virkeligheden er både sød og smuk :kys:

Tak! Både fordi du kender det og for det søde kompliment :kys:

Det er så øv altså!
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

Indlægaf Daine » 26. feb 2016, 21:15

Jeg forsøger at gå i seng, men det går ikke så godt. Jeg er vant til at sove på ryggen, men jeg har et ømt baghovede efter at jeg har været oppe at 'slås', så jeg skal sove på siden i nat. Det funker ikke :rulle:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 21:18

Kender I det?

Ja. Det suger røv - og du får lige en mental krammer herfra. Prøv at gøre noget lækkert for dig selv, en af de ritualer du plejer at bruge for at gøre dig lækker før en tur ude eller før en date - det synes jeg plejer at hjælpe gevaldigt på humøret. :kram:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:20

Mulan skrev:
Kender I det?

Ja. Det suger røv - og du får lige en mental krammer herfra. Prøv at gøre noget lækkert for dig selv, en af de ritualer du plejer at bruge for at gøre dig lækker før en tur ude eller før en date - det synes jeg plejer at hjælpe gevaldigt på humøret. :kram:

Tak :kys: Det må jeg prøve, evt. ansigtsmaske eller noget. Og så har jeg også købt en selvbruner igen, så den får et skud i aften.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 21:21

Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.
0
x

Tilbage til "Forhold og sex"