Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 444
Likede indlæg: 4248

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. mar 2016, 17:58

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Min ekskæreste har vitterligt aldrig brugt snapchat, så jeg havde glemt vi var venner derinde. Indtil i dag, hvor han har lagt en video af sig selv op i sin story. Som jeg trykkede på :rulle:

Hvad var det så? :)

Bare en video af ham der snakkede om et eller andet. Jdg skyndte mig at lukke den og slette ham, så ved ikke hvad. Det stak bare lige :)
0
x
getitright
Kort karma: 19
Likede indlæg: 217

Indlægaf getitright » 8. mar 2016, 18:42

Af alle ting, jeg troede, jeg skulle deale med, efter jeg er sprunget ud, havde jeg ikke regnet med, at det skulle være et dick pic. :gruble:

Jeg havde snakket med en fyr på tinder for et års tiden - han kunne aldrig nosse sig sammen til at finde et tidspunkt at mødes på, og det løb ligeså stille ud i glemslen. Jeg havde glemt alt om ham, ind til han en gang i sidste uge ringer klokken kvart i fem om morgenen. Min reaktion var ca. den her: :forvirret:, hvorefter jeg kom frem til, at det enten må have været en fejl eller et forsøg på et booty call. Under alle omstændigheder vælger jeg bare at ignorere opkaldet og skumle i min seng over at være blevet vækket. Der sker ikke mere.

I går fik jeg så et meget... afslørende billede ud af den blå luft, lige før jeg skulle til forelæsning. Hold kæft, jeg synes det er noget svineri bare at regne med, at jeg har lyst til at se hans sjover. Jeg var helt rystet. Efter at have samlet mig i et par timer, endte jeg med at svare ham: "Hvis jeg var i tvivl om, om jeg var til piger, er jeg det i hvert fald ikke længere. Tak :) "
Så kan han lære det, kan han. Eiwh. Jeg forstår virkelig ikke motivationen bag sådan et move.
13
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 8. mar 2016, 20:07

getitright skrev:Hold kæft, jeg synes det er noget svineri bare at regne med, at jeg har lyst til at se hans sjover. Jeg var helt rystet. Efter at have samlet mig i et par timer, endte jeg med at svare ham: "Hvis jeg var i tvivl om, om jeg var til piger, er jeg det i hvert fald ikke længere. Tak :) "
Så kan han lære det, kan han. Eiwh. Jeg forstår virkelig ikke motivationen bag sådan et move.

:klap: :lol2: :lol: kanon svar
2
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 220
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2241

Indlægaf Code71 » 10. mar 2016, 21:19

Jeg har været på den 6 date i dag med hende den søde. Det gik igen rigtig godt og hun er bare mums :D

Nu er det så bare at hun i morgen tager på ferie i 6 uger suk. Det bliver nok lidt mærkeligt ikke at se hende så længe.
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 168

Indlægaf Vaginetta » 10. mar 2016, 21:23

Jeg tror lige jeg er blevet strudset. :rulle: Så er det bare om jeg skal sende den semi-klæbrige og pinlige "har jeg skræmt dig væk?"-besked eller lade den fare. Måske giver jeg den bare til på mandag. Eigh.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 701
Likede indlæg: 5769

Indlægaf Rapfisk » 10. mar 2016, 22:08

Vaginetta skrev:Jeg tror lige jeg er blevet strudset. :rulle: Så er det bare om jeg skal sende den semi-klæbrige og pinlige "har jeg skræmt dig væk?"-besked eller lade den fare. Måske giver jeg den bare til på mandag. Eigh.

Da jeg var i starten af 20'erne havde nogle studievenner og jeg debatten om, hvornår man kunne forvente at høre
fra én, man havde givet sit nummer i byen. Det var før Facebook... Hvorom alting er, blev vi enige om, at hvis man ikke hørte noget dagen efter, var der et dyk i sandsynlighedskurven. Den skulle så gå op igen weekenden efter, når vedkommende igen havde en undskyldning for at skrive. Så ja, hvis bolden ligger hos ham, så giv ham til efter weekenden, inden du dropper ham.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7071

Indlægaf ManicNinja » 14. mar 2016, 05:12

Jeg kom til at tænke på noget:

Engang havde jeg lidt ondt af lesbiske kvinder. Jeg mener - tænk BÅDE at skulle finde én at falde for OG at vedkommende så skal være fra "den rigtige minoritet". Tal om udfordring!

Nu har det slået mig, at det ikke er stort anderledes end at være (søgende) single heterokvinde i sluttrediverne: Man skal BÅDE finde en mand, der er noget ved, OG han skal - helst - være ugift ...
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7071

Indlægaf ManicNinja » 14. mar 2016, 05:18

Vaginetta skrev:Jeg tror lige jeg er blevet strudset. :rulle: Så er det bare om jeg skal sende den semi-klæbrige og pinlige "har jeg skræmt dig væk?"-besked eller lade den fare. Måske giver jeg den bare til på mandag. Eigh.

Ville det ikke være lidt nederen med en mand, der måske kun vender tilbage pga dårlig samvittighed over sådan en besked? Kunne jeg forestille mig en hel del både kvinder og mænd gøre. En god del af dem ville hverken være interesserede. Eller kunne finde ud af at sige, de ikke var det. Jeg ville lade den fare og ikke satse på en forklaring, selv om jeg udmærket kan følge, hvorfor du nok ville finde det rarest.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Likede indlæg: 164

Indlægaf Lone Elizabeth » 14. mar 2016, 06:24

Undrer mig over en sådan tråd. Jeg har været gift med samme mand i over 30 år. Og mine børn klarer sig glimrende med både mand/kvinde og børn.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 24
Likede indlæg: 545

Indlægaf Pølsemix » 14. mar 2016, 06:50

Lone Elizabeth skrev:Undrer mig over en sådan tråd. Jeg har været gift med samme mand i over 30 år. Og mine børn klarer sig glimrende med både mand/kvinde og børn.

Hvad med dine børns situationsfornemmelse/evne til at vurdere hvad der er passende..er den bedre eller dårligere end din?
22
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 373
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Æske » 14. mar 2016, 06:54

Lone Elizabeth skrev:Undrer mig over en sådan tråd. Jeg har været gift med samme mand i over 30 år. Og mine børn klarer sig glimrende med både mand/kvinde og børn.

Tillykke med det, tror jeg. Jeg undrer over behovet for at smide sådan en kommentar i tråden, men sådan er vi så tydeligvis så forskellige.
10
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. mar 2016, 07:51

Føler du dig rigtigt ovenpå nu? :lol: Jeez altså
2
Brugeravatar
Lone Elizabeth

Indlægaf Lone Elizabeth » 14. mar 2016, 09:20

Føler mig ikke ovenpå. Men tror at for mange singler er for kræsne. Guderne skal vide at jeg i de 30 år gerne havde givet ham sparket. Men valgte at blive og derfor tror jeg også at ungerne har nemmere ved at tolerere deres kærestes forskelligheder. (Og her taler vi ikke om vold eller lignende)
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. mar 2016, 09:24

Lone Elizabeth skrev:Føler mig ikke ovenpå. Men tror at for mange singler er for kræsne. Guderne skal vide at jeg i de 30 år gerne havde givet ham sparket. Men valgte at blive og derfor tror jeg også at ungerne har nemmere ved at tolerere deres kærestes forskelligheder. (Og her taler vi ikke om vold eller lignende)

Med al respekt, så aner du ikke en skid om noget som helst. Kæft hvor er jeg træt af nogen som har valgt at leve deres liv anderledes at de absolut skal kigge ned på andre som vælger anderledes
9
Brugeravatar
Lone Elizabeth

Indlægaf Lone Elizabeth » 14. mar 2016, 09:31

Efter 30 år tror jeg nu nok jeg kender til parforhold. Muligvis du skal kigge på det
0

Tilbage til "Forhold og sex"