Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 544
Likede indlæg: 4984

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 22. mar 2016, 15:08

decibell skrev:Viske, der ligger vel også i det, at så længe man ikke har handlet, er mulighederne stadig åbne, men lige så snart det er sat i gang, er det knald eller fald (ikke bogstaveligt talt!).

Sådan har jeg - og nu min voksne datter - i hvert fald haft det. Hvor det godt kunne være mere tiltalende at sidde med drømmene om alle mulighederne (som ikke er farlige eller gør ondt), mens handling medfører følelser og risiko for, at det ikke går lige så godt som i drømmene. Men man får til gengæld heller aldrig lov til at opleve de rigtige følelser eller få nogle oplevelser, der langt overgår drømmene, fordi de er virkelige.

Gud, hvor har du ret! Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over. Men det er spot on!
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 764
Likede indlæg: 6022

Indlægaf ManicNinja » 22. mar 2016, 16:46

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Og sidder du ikke og er helt okay alligevel? :fløjt: Kan selvfølgelig sagtens forstå dig. Det er da alment menneskeligt at have den dér frygt. Absolut. Men der er bare ingen grund til at agere som én, der ikke ville kunne klare et par følelsesmæssige skrammer, hvis man faktisk har en del råstyrke (som jeg fornemmer, at du har). :)

Jo, det gør jeg jo. Men den ene fyr, der så sårede mig, sårede mig så meget, at jeg gik helt i stykker af det. Det er nok den angst, der sidder rigtig meget i mig. Og den kommer ikke frem til hverdag overhovedet, men den viser sit grimme ansigt i lige disse situationer :)

Men selvfølgelig kan jeg jo klare det. Det ved jeg. Det er bare så træls at blive så bange!

Der er kun ét svar til det her: :ae:

Derudover er det præcis pga ovenstående, du skal på den date. For at bevise over for dig selv, at du er videre. I god behold. Jeg ved, det er lettere sagt end gjort. Men nøj, hvor jeg håber, du kommer af sted. Uanset udfaldet vil dét
i sig selv være en sejr og en god én til selvfølelsen! :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 184
Likede indlæg: 1422

Indlægaf Planten » 22. mar 2016, 18:16

Hmm... Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal formulere det her, men... Prøver lige at få tanker ned. Jeg oplever - alt for ofte - når jeg skriver med mænd på nettet, at jeg let mister interessen, hvis ikke de er typerne, der skriver meget. Egentlig er det ret åbenlyst for mig, at de kan ske, for jeg lærer dem jo ikke at kende, der er ikke mulighed for meningsudveksling. Men det generer mig, at jeg mister interessen.

Jeg ved så ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, ud over at lufte tanker. Men genkender I noget af det?
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9946

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 19:16

Planten skrev:Hmm... Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal formulere det her, men... Prøver lige at få tanker ned. Jeg oplever - alt for ofte - når jeg skriver med mænd på nettet, at jeg let mister interessen, hvis ikke de er typerne, der skriver meget. Egentlig er det ret åbenlyst for mig, at de kan ske, for jeg lærer dem jo ikke at kende, der er ikke mulighed for meningsudveksling. Men det generer mig, at jeg mister interessen.

Jeg ved så ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, ud over at lufte tanker. Men genkender I noget af det?

Jeg gør. Jeg går helt kold på dem der kun lige fyrer noget af der kan skrives på et par minutter og især hvis det er noget overfladisk eller fesent noget. Jeg vil gerne have en der gider tage sig tid til at skrive et velformuleret og velovervejet brev til mig. Hvis han så også viser sig at være lidt dybsindig og eftertænksom, så stiger han godt nok markant i graderne hos mig
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 920
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8819

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 19:22

2SHY skrev:
Planten skrev:Hmm... Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal formulere det her, men... Prøver lige at få tanker ned. Jeg oplever - alt for ofte - når jeg skriver med mænd på nettet, at jeg let mister interessen, hvis ikke de er typerne, der skriver meget. Egentlig er det ret åbenlyst for mig, at de kan ske, for jeg lærer dem jo ikke at kende, der er ikke mulighed for meningsudveksling. Men det generer mig, at jeg mister interessen.

Jeg gør. Jeg går helt kold på dem der kun lige fyrer noget af der kan skrives på et par minutter og især hvis det er noget overfladisk eller fesent noget. Jeg vil gerne have en der gider tage sig tid til at skrive et velformuleret og velovervejet brev til mig. Hvis han så også viser sig at være lidt dybsindig og eftertænksom, så stiger han godt nok markant i graderne hos mig

Jeg kender det også. Jeg hader at skrive en længere besked/mail og så får jeg 2 intetsigende linier tilbage, hvor der ikke bliver kommenteret på noget af det jeg skriver/spørger om og som det er helt umuligt at skrive noget tilbage på. Det værste er så dem dem, der efter nogle beskeder skriver tilbage "der er ingen kemi". Nej, det er der sq nok ikke, når du ikke engang gider skrive mere end 15 ord tilbage ... :sur:

Så nu har jeg opgivet datingsider, jeg magter ikke først at være forventningsfuld, så skuffet og så sur. Det slider for hårdt på humøret og det vil jeg ikke have mere.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
DenBlødeJyde
Kort karma: 156
Likede indlæg: 2018

Indlægaf DenBlødeJyde » 22. mar 2016, 19:40

Min dating tilværelse har ramt et all time low....

Jeg har oprettet mig på Farmerdating........... :genert:
8
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 22. mar 2016, 19:46

Daine skrev:
2SHY skrev:

Jeg kender det også. Jeg hader at skrive en længere besked/mail og så får jeg 2 intetsigende linier tilbage, hvor der ikke bliver kommenteret på noget af det jeg skriver/spørger om og som det er helt umuligt at skrive noget tilbage på. Det værste er så dem dem, der efter nogle beskeder skriver tilbage "der er ingen kemi". Nej, det er der sq nok ikke, når du ikke engang gider skrive mere end 15 ord tilbage ... :sur:

Så nu har jeg opgivet datingsider, jeg magter ikke først at være forventningsfuld, så skuffet og så sur. Det slider for hårdt på humøret og det vil jeg ikke have mere.

Problemet med dem her er, at de jo fint lærer en masse om mig, for jeg babler løs, men de giver ikke noget igen. Det frustrerer mig.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 19:50

Planten skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:

Problemet med dem her er, at de jo fint lærer en masse om mig, for jeg babler løs, men de giver ikke noget igen. Det frustrerer mig.

Præcis! Det er S Å frusterende. Jeg er helt med på, at jeg nok ikke kan forvente en roman fra hans side. Men bare en smule mere interesse i det jeg skriver - og lidt mere åbenhed om ham selv - kunne være rart nogen gange.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 22. mar 2016, 19:56

Helt enig Daine! Med den sidste her, har jeg forsøgt at spørge, om han ikke kunne fortælle et eller andet om sig selv. Det syntes han, var et stort spørgsmål, hvilket det jo også er, så jeg kom med tre forskellige - vidt forskellige - ting om mig og spurgte, om det kunne inspirere. Han tog ikke stafetten op....
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 20:01

Man føler sig virkelig til grin må man selv har brugt tid og energi på at skrive en velovervejet mail. Eller bare... 10-20 linjer måske. Og så får man bare sådan noget som "Okay. Haft en god dag?" eller noget andet tilbage. Især hvis det er noget der indikerer at de nærmest ikke kan få hjernecellerne til at stykke bare et eller andet fornuftigt svar sammen til respons
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 20:02

Planten skrev:Helt enig Daine! Med den sidste her, har jeg forsøgt at spørge, om han ikke kunne fortælle et eller andet om sig selv. Det syntes han, var et stort spørgsmål, hvilket det jo også er, så jeg kom med tre forskellige - vidt forskellige - ting om mig og spurgte, om det kunne inspirere. Han tog ikke stafetten op....

Det er altså også bare for sløvt sådan noget der :boo:
0

Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 22. mar 2016, 20:02

Jeg hader, der ikke er andet at spørge om, end "haft en god dag". Det er fantasiløst....
3
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 20:03

Ej men, så er det jo håbløst, Plante! Og et eller andet sted har jeg det også sådan, at hvis spørgsmålet "fortæl lidt om dig selv" får dem til at gå i spåner, hvordan er de så ikke at tale med? Hvor svært kan det være?

"Hej jeg hedder Mads, jeg er 42 år, cykler 10 km på arbejde hver dag. Jeg elsker indisk mad og synes fodbold sucks!"

Så er der allerede tre emner at tage hul på.
6
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 22. mar 2016, 20:06

Daine skrev:Ej men, så er det jo håbløst, Plante! Og et eller andet sted har jeg det også sådan, at hvis spørgsmålet "fortæl lidt om dig selv" får dem til at gå i spåner, hvordan er de så ikke at tale med? Hvor svært kan det være?

"Hej jeg hedder Mads, jeg er 42 år, cykler 10 km på arbejde hver dag. Jeg elsker indisk mad og synes fodbold sucks!"

Så er der allerede tre emner at tage hul på.

Tror lidt jeg elsker dig :love: :lol:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 20:10

Altså jeg er med på at man også kan komme til at skrive så meget sammen at man måske kan komme lidt i klemme når man endelig mødes sådan som nogle bruger som undskyldning. Men der ser jeg det nok nærmere sådan, at hvis kemien virkelig er der og man har en masse at snakke om, så gør det ikke spor at man i forvejen har skrevet en masse sammen. Så burde der være nok at tale sammen om ud over yndlingsfarve/musik/mad/finger til at pille bussemænd med/find selv på andet
6

Tilbage til "Forhold og sex"