Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. mar 2016, 05:05

Mumifar skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:Hmm... Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal formulere det her, men... Prøver lige at få tanker ned. Jeg oplever - alt for ofte - når jeg skriver med mænd på nettet, at jeg let mister interessen, hvis ikke de er typerne, der skriver meget. Egentlig er det ret åbenlyst for mig, at de kan ske, for jeg lærer dem jo ikke at kende, der er ikke mulighed for meningsudveksling. Men det generer mig, at jeg mister interessen.

Jeg ved så ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, ud over at lufte tanker. Men genkender I noget af det?

Jeg har det på samme måde. Lige så vel som jeg ikke tænder på bestemte typer/udseende, så tænder jeg heller ikke på mænd, der enten er meget korte for hovedet eller formulerer sig dårligt. Mænd der kan noget med ord, derimod :slem:

Det er ikke fordi jeg tænder på mænd, der kan noget med ord, men jeg bliver langt mere draget af dem. Dem der har hovedet til at fremstille billeder med ord :lun: :dåne:

Mænd med psykopatiske træk er altid gode med ord og du vil hurtigt blive draget af dem. De er kan give dig alle de billeder du drømmer om.

Jeg snakker ikke om at opsætte luftkasteller af forhold og fremtid.
4
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 23. mar 2016, 05:09

Planten skrev:
Mumifar skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:Hmm... Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal formulere det her, men... Prøver lige at få tanker ned. Jeg oplever - alt for ofte - når jeg skriver med mænd på nettet, at jeg let mister interessen, hvis ikke de er typerne, der skriver meget. Egentlig er det ret åbenlyst for mig, at de kan ske, for jeg lærer dem jo ikke at kende, der er ikke mulighed for meningsudveksling. Men det generer mig, at jeg mister interessen.

Jeg ved så ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, ud over at lufte tanker. Men genkender I noget af det?

Jeg har det på samme måde. Lige så vel som jeg ikke tænder på bestemte typer/udseende, så tænder jeg heller ikke på mænd, der enten er meget korte for hovedet eller formulerer sig dårligt. Mænd der kan noget med ord, derimod :slem:

Det er ikke fordi jeg tænder på mænd, der kan noget med ord, men jeg bliver langt mere draget af dem. Dem der har hovedet til at fremstille billeder med ord :lun: :dåne:

Mænd med psykopatiske træk er altid gode med ord og du vil hurtigt blive draget af dem. De er kan give dig alle de billeder du drømmer om.

Jeg snakker ikke om at opsætte luftkasteller af forhold og fremtid.

Så tror jeg du har misforstået mit indlæg
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5104

Indlægaf ManicNinja » 23. mar 2016, 09:33

^^ Med al respekt - det tror jeg ikke, Planten har. Jeg tror bare, hun ligesom mange af os andre har lært at kende forskel på "god til altid at sige det, folk helst vil høre"-godmedord og så sådan ægte godmedord.

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. :)
8
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 23. mar 2016, 10:13

ManicNinja skrev:^^ Med al respekt - det tror jeg ikke, Planten har. Jeg tror bare, hun ligesom mange af os andre har lært at kende forskel på "god til altid at sige det, folk helst vil høre"-godmedord og så sådan ægte godmedord.

Jeg kan selvfølgelig også tage fejl, men jeg tolkede det præcis som du, og det var også ud fra den tolkning, jeg skrev mit eget svar. Jeg har i mit arbejde set tilstrækkelig med "psykopater", som de så fint kaldes, til at jeg føler mig ret sikker på at ville kunne identificere en, før et eventuelt forhold udviklede sig.
3
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 23. mar 2016, 14:48

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:^^ Med al respekt - det tror jeg ikke, Planten har. Jeg tror bare, hun ligesom mange af os andre har lært at kende forskel på "god til altid at sige det, folk helst vil høre"-godmedord og så sådan ægte godmedord.

Jeg kan selvfølgelig også tage fejl, men jeg tolkede det præcis som du, og det var også ud fra den tolkning, jeg skrev mit eget svar. Jeg har i mit arbejde set tilstrækkelig med "psykopater", som de så fint kaldes, til at jeg føler mig ret sikker på at ville kunne identificere en, før et eventuelt forhold udviklede sig.

Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 23. mar 2016, 14:55

malou_43 skrev:Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:

Det er min største frygt. Jeg er sikker på, jeg kan komme ovenpå igen efter et brud, og jeg er ikke bange for at blive såret af utroskab, men dét at komme i kløerne på en psykopat kan gøre, at jeg drømmer mig til et fjernt kloster.
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 10:48

Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:

Det er min største frygt. Jeg er sikker på, jeg kan komme ovenpå igen efter et brud, og jeg er ikke bange for at blive såret af utroskab, men dét at komme i kløerne på en psykopat kan gøre, at jeg drømmer mig til et fjernt kloster.

Jeg er også mærket af det :genert: Jeg skulle igennem en helveds masse "det er jo ikke mig, der er forkert, det er ham". De formår eddermandme hurtigt at nedbryde en, på en måde som er imponerende skræmmende. Jeg har mødt en tidligere, men ham her er skræmmende. Jeg har aldrig truet med politi før :panik:
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2217

Indlægaf Mulan » 24. mar 2016, 13:13

Jeg overvejer at spare sammen til at kontakte en psykolog. Jeg mangler nogle værktøjer, tror jeg. Til at tillade hankøn at nærme sig mig. Til selv at nærme mig. At turde. Jeg er klar over, hvilke mekanismer, der er i værk, men at stoppe dem? Det er straks værre.

Det er jo meget sjovere at sidde og grine af mandlige retardos, der sender billeder af deres pikkemænd og ikke kan finde ud af at have en normal samtale - end det er at skulle deale med min egen angst for at få mine grænser overskredet eller få noget på spil hos en mand, der kunne betyde noget for mig. Har nok heller ikke lige haft den vilde lyst til at vise mig frem, når man sidder og føler sig som en der er spedalsk med hud der arrigt viser mig, hvor vredt og stresset hele kroppen, sindet og systemet egentlig har været over det sidste halve års tid.

Muh. God påske. :wacko:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 24. mar 2016, 13:46

Mulan skrev:Jeg overvejer at spare sammen til at kontakte en psykolog. Jeg mangler nogle værktøjer, tror jeg. Til at tillade hankøn at nærme sig mig. Til selv at nærme mig. At turde. Jeg er klar over, hvilke mekanismer, der er i værk, men at stoppe dem? Det er straks værre.

Det er jo meget sjovere at sidde og grine af mandlige retardos, der sender billeder af deres pikkemænd og ikke kan finde ud af at have en normal samtale - end det er at skulle deale med min egen angst for at få mine grænser overskredet eller få noget på spil hos en mand, der kunne betyde noget for mig. Har nok heller ikke lige haft den vilde lyst til at vise mig frem, når man sidder og føler sig som en der er spedalsk med hud der arrigt viser mig, hvor vredt og stresset hele kroppen, sindet og systemet egentlig har været over det sidste halve års tid.

Muh. God påske. :wacko:

Jeg synes at det med hjernevrideren er en god ide, hvis du selv er hot på det. Du er jo en køn tøs, så hvis du nu ikke skal slås med dig selv, ville der ikke gå mange øjeblikke før vi kunne få vippet dig ud af singletråden.
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Firebird

Indlægaf Firebird » 24. mar 2016, 13:49

[/quote]Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:[/quote]

Snup en snak med Garfield om det. Hun kan en rigtig hårrejsene historie om en kæreste der spillede den fattige rotte, og lod hende arbejde mens han havde 1,5 mio stående i banken. :nerve:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8513

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 13:51

Firebird skrev:
Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:[/quote]

Snup en snak med Garfield om det. Hun kan en rigtig hårrejsene historie om en kæreste der spillede den fattige rotte, og lod hende arbejde mens han havde 1,5 mio stående i banken. :nerve:[/quote]
:shock: Fuck... Der er virkelig nogle røvhuller out there :nerve:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Firebird

Indlægaf Firebird » 24. mar 2016, 13:53

2SHY skrev:
Firebird skrev:
Man kan virkelig blive overrasket. Jeg ser mig selv som kvik og empatisk - og en fin menneskekender. I sommers mødte jeg en mand, som i den grad tog røven på mig - dels med bedrag, men for fanden han var snu. Jeg har aldrig mødt et menneske, der var så ufattelig skjult manipulerende, charmerende, hele tiden et skridt foran - damn! Jeg er overrasket over der gik 4 måneder, før jeg gennemskuede det. Og tror ikke det har med mig at gøre, det var simpelthen hans syge evner :tie:

Snup en snak med Garfield om det. Hun kan en rigtig hårrejsene historie om en kæreste der spillede den fattige rotte, og lod hende arbejde mens han havde 1,5 mio stående i banken. :nerve:[/quote]
:shock: Fuck... Der er virkelig nogle røvhuller out there :nerve:[/quote]

Nåjah. Han var hende naturligvis også utro, men det er jo i småtingsafd. i den samlede historie. :fløjt:
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 13:55

^ :8: Shiiiit... Han blev forhåbentlig vippet ud ret hurtigt
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 14:10

2SHY skrev:^ :8: Shiiiit... Han blev forhåbentlig vippet ud ret hurtigt

Han blev omtalt herinde som Blomstermanden (eller var det på Jubii), han sendte blomster før første date. Han var perfekt de første 2-3 måneder - gav mig perfekt opmærksomhed, skrev søde ord samt et "jeg er så forelsket i dig", lange kærlighedsromaner, gav mig hele armen i sengen, betalte alt når vi var ude - osv. Han var enorm flot, veltalende, intelligent (kliche, right :D)

Så begyndte jeg at bemærke ting i hans historier - fx navne på venner, der blev byttet om. Han tog fat i mig, penge blev sat på min konto fra ukendte mennesker, han snakkede altid om hvad hans skøre søster havde gjort (og jeg er RET sikker på, at det hele tiden har handlet om ham - fx at stjæle fra forældre, snyde sine venner, bedrage osv . hvilket han jo har gjort), han lånte min bil på job (hvilket viste sig at være et job, han blev fyret fra lige før vi mødtes) og havde brugt oceaner af benzin, han begyndte at køre på mig med mine tidligere sexforhold/kærester, hans mobil var überhemmelig.

Han skulle pludselig til Sjælland og jobbe - og lod en masse ting stå ved mig. Jeg mistænkte ham for at være utro, så ja, jeg kiggede i nogle papirer. De stod på min matrikel, lå bare der i mit ekstraværelse. Og de ting jeg fandt var så vilde, jeg måtte ud og brække mig :nerve:

Ringede og sagde det var ovre.. Bare at det var ovre. Jeg var squ bange der :genert: Han var helt kølig. Han havde siden skrevet til mig, sendt mig billeder, rost mig, smigret mig - indtil jeg finder ud af han på DAGEN jeg ringer og gør det forbi, står i forhold med ny dame. Med et barn - jeg forsøgte at skrive til hende, hun blokerede mig.

Flere skrev til mig omkring ham, nogle han havde snydt, bedraget, været venner med.
Jeg konfronterede ham. Han løj stadig. Benægtede alt.

Og så smed jeg bomben, han blev pisse gal og jeg måtte true med politi (de kendte ham jo :tie: )
Han er en syg mand, som jeg troede, at jeg kunne hjælpe - selv efter bruddet. Jeg var alt for flink og hjælpende. Han er en stakkel.

Det her er kun toppen af isbjerget, jeg kunne skrive en bog :lol:

Jeg siger det bare - man kan sagtens tro, at man kan lure dem. Jeg blev selv paf. Jeg er langt fra den eneste, han har gjort det her mod, men bestemt den han fik lov til det i kortest tid.
Jeg gik lidt rundt i en bobble i et stykke tid og er langt mere mistroisk overfor mennesker nu. Selv mine nærmeste. Det her kan squ ramme enhver, det er det, der er så skræmmende :wacko:

Der er heldigvis søøøøøøde fyre derude, der kan opveje det her. Det har jeg oplevet selv, og det er en fornøjelse :gogo:
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 14:14

:shock: :shock: :shock: :shock:

Godt du kom væk fra ham!
1

Tilbage til "Forhold og sex"