Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 24. mar 2016, 18:15

Det er jo helt vanvittigt Malou!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 18:31

Skralde skrev:Det er jo helt vanvittigt Malou!

Ja jeg er også enormt ked af, at jeg kom i kontakt med ham. Det kostede på mange forskellige konti :nerve:

Jeg har det rigtig træls med, at han har fanget en kvinde, der har et barn. Det har faktisk bekymret mig meget. Han snakkede meget om at vi skulle have børn en dag - og tænk hvis hun falder totalt for hans bs og får et barn med ham. :tie: Så dr. Foster på Tv2 - uha det satte tanker i gang.
Men jeg har prøvet at advare hende, hun blokerede mig (jeg skrev kun at hun ikke kendte mig og om hun var kærester med denne fyr).

Jeg mødte faktisk hans forældre et par gange, hvor jeg husker moren flere gange ved første møde var meget "er han ordentlig ved dig?" - jeeez :forvirret2: Faren var sådan en, der giver kuldegysninger, når han kiggede på en :shock:
De kommer jo tit af noget ahem :tie:

Men jeg kan godt mærke, at de fyre jeg kommer i kontakt med, lige skal ses rigtig godt efter i sømmene. To af mine kærester har haft nogle dyssociale træk, dog er den første vand i forhold til ham her :deer:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 24. mar 2016, 18:37

Det dér med "kvik og empatisk", og at det derfor godt kan være svært at forstå (og ikke mindst tilgive sig selv for), at man lod sig køre noget så læsterligt rundt i manegen af en psykopat ...

Jeg synes, det er vigtigt at huske, at når vi ikke regner dem ud og kan beskytte os mod dem, så handler det om, at de simpelthen spiller efter helt, helt andre regler og formål, end vi andre gør. Ikke om at vi er "dumme".

Men jeg ved det godt - det tager halve og hele år at komme sig efter den slags. "Min" lille eks-psycho-løgner-amok-maniac kan jeg i øvrigt stadig "hygge" mig med på ugentlig basis: Han arbejder i naboafdeling på mit job ... :puke:

Det generer mig nu ikke det fjerneste. Heller ikke selv om vi jævnligt har faglig kontakt. På en eller anden måde er det en kæmpe befrielse (og næsten lidt morsomt) for mig, at jeg bare kan se, hvordan han stadig kører sit glatte, perfekte, søde, imødekommende, sjov over for alle-trip - og jeg bare spiller med, og han tror, jeg hopper på den.

Når han så nu og da forsøger at snakke det mindste ikke-arbejdsrelateret, er jeg glat som en ål. Og han kan sleeet ikke forstå, hvordan jeg sagtens kan være sød og venlig og joke og være hjælpsom og tilmed opsøgende. Men KUN ift arbejdsmæssige emner. Og så har han alligevel ingen effekt eller kan opnå noget som helst i øvrigt. Ajmen, jeg er da også en skurk, altså ... :D

Jeg tænker ikke engang over det længere. Det er bare blevet sådan, det er. Uden at jeg bruger energi på det. Overhovedet.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 18:49

Jeg kommer til at tænke på et afsnit af Web of Lies/Farlige Forbindelser der blev vist på ID forleden. Jeg har fundet det her - godt nok i en lidt sær udgave men det er til at have med at gøre. Ham var der også nogen der forsøgte at advare imod men hun troede desværre på ham indtil hun blev klogere

0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 24. mar 2016, 20:53

Hvor lyder det sindssygt Malou. Skræmmende.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 26. mar 2016, 14:28

Jeg er blevet lidt småvild med en fyr :lun:
13
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 26. mar 2016, 15:14

Planten skrev:Hvor lyder det sindssygt Malou. Skræmmende.

Ja, det render mig stadig koldt ned af ryggen, når jeg tænker over det :nerve: Godt de fleste fyre er lige det modsatte :genert:
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 26. mar 2016, 15:33

Jeg er blevet lokket med i byen i aften. Det har jeg ellers ikke været siden september, eller sådan noget, sidste år så det er ikke fordi det sker så ofte :-D Er simpelthen blevet for gammel til det, tror jeg. Det med at bruge en hel dag bagefter på at lide, samt spilde en masse penge på for dyr alkohol :rulle: Ja, jeg har ikke meget fidus til det :lol: Jeg synes dog det er hyggeligt at komme ud og hygge mig med nogle venner, og møde en masse nye.
9
I like big beards and I cannot lie
Billede
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 26. mar 2016, 15:36

malou_43 skrev:

Ja jeg er også enormt ked af, at jeg kom i kontakt med ham. Det kostede på mange forskellige konti :nerve:

Jeg har det rigtig træls med, at han har fanget en kvinde, der har et barn. Det har faktisk bekymret mig meget. Han snakkede meget om at vi skulle have børn en dag - og tænk hvis hun falder totalt for hans bs og får et barn med ham. :tie: Så dr. Foster på Tv2 - uha det satte tanker i gang.
Men jeg har prøvet at advare hende, hun blokerede mig (jeg skrev kun at hun ikke kendte mig og om hun var kærester med denne fyr).

Jeg mødte faktisk hans forældre et par gange, hvor jeg husker moren flere gange ved første møde var meget "er han ordentlig ved dig?" - jeeez :forvirret2: Faren var sådan en, der giver kuldegysninger, når han kiggede på en :shock:

Men jeg kan godt mærke, at de fyre jeg kommer i kontakt med, lige skal ses rigtig godt efter i sømmene. To af mine kærester har haft nogle dyssociale træk, dog er den første vand i forhold til ham her :deer:

Tjaaa det kunne godt lyde som en af mine eks-kammerater :-(
Han skulle vel tilfældigvis ikke hedde Niels??
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 26. mar 2016, 15:47

Mumifar skrev:
malou_43 skrev:

Tjaaa det kunne godt lyde som en af mine eks-kammerater :-(
Han skulle vel tilfældigvis ikke hedde Niels??

Nej han har et lidt specielt navn og kaldenavn. Men det skulle ikke undre mig, hvis min eks har skjulte identiteter. :ad!: :nerve:
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 26. mar 2016, 16:01

Juki skrev:Jeg er blevet lokket med i byen i aften. Det har jeg ellers ikke været siden september, eller sådan noget, sidste år så det er ikke fordi det sker så ofte :-D Er simpelthen blevet for gammel til det, tror jeg. Det med at bruge en hel dag bagefter på at lide, samt spilde en masse penge på for dyr alkohol :rulle: Ja, jeg har ikke meget fidus til det :lol: Jeg synes dog det er hyggeligt at komme ud og hygge mig med nogle venner, og møde en masse nye.

Sådan har jeg det også. Men jeg har været ude de sidste 3 weekender, inkl. i går, og selvom en hovedpine langsomt slår mig ihjel, så har alle turene faktisk været det værd :)

Gogogo!
7
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 15:40

Jeg har en date i aften :panik:
9
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 27. mar 2016, 15:43

Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 15:45

Rapfisk skrev:

Ja viske! Fortæl!
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 15:52

Planten skrev:
Rapfisk skrev:

Ja viske! Fortæl!
Rapfisk skrev:

Han kommer hjem til mig, og så skal vi spille spil og bare snakke, tror jeg.
Jeg snakkede med ham det meste af aftenen i byen i fredags, så det gør, at jeg føler, jeg allerede har mødt ham lidt for første gang, så derfor er jeg ikke ved at skyde mig selv af nervøsitet lige nu :) (kun lidt).
11

Tilbage til "Forhold og sex"