Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 29. mar 2016, 17:40

Hvordan lever folk uden denne her tråd?
9
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 17:42

Dikus skrev:Hvordan lever folk uden denne her tråd?

Det er altså også en dejlig tråd :lun: Perfekt match af at kunne lufte sorger, frustrationer, tanker, overvejelser, glæder, grin og alt muligt andet :lun:
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 29. mar 2016, 17:46

I er altså lidt klamme, at I ved det. :syg: Jeg er også alt for visuelt anlagt til at færdes i denne tråd lige nu. :whine:
4
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 17:55

Hvor er I klamme. Godt jeg ikke var med til at køre tråden af sporet...

Elsker jer :lol:
3
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 29. mar 2016, 18:01

Bare for det får I et billede af NAKKEOST! I har selv været ude om det. :devil2:

Billede
9
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 18:01

Hahaha :D
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 311
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2553

Indlægaf Rikke » 29. mar 2016, 18:19

Jeg bladrede lige meeeget hurtigt forbi de sidste mange sider, og vil egentligt bare takke for alle de dejlige grønne kort jeg har fået de sidste dage - og jeres svar herinde.
Jeg trækker vejret roligt igen. Hvis der er en plusside, så er det at jeg ikke vendte den indad så længe den her gang, som jeg har gjort tidligere.
Men pause til mig. Der kommer til at gå lang tid, før jeg får modet til at sænke paraderne igen.
10
:whip:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 29. mar 2016, 18:30

2SHY skrev:
Dikus skrev:Hvordan lever folk uden denne her tråd?

Det er altså også en dejlig tråd :lun: Perfekt match af at kunne lufte sorger, frustrationer, tanker, overvejelser, glæder, grin og alt muligt andet :lun:

For ikke at snakke om tisfingre ;)
3
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 18:37

Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 18:46

MOGA skrev:Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?

Selvfølgelig er der forskel på folk, men jeg synes overordnet set også at aldersforskellen udligner sig mere, jo ældre jeg bliver.

Jeg sætter som sådan ikke en øvre grænse på folk jeg er interesseret i, nærmere en nedre grænse, men der er nogle ting som ikke tiltaler mig ved ældre fyre. Fx det med om han har børn. Det er ikke fordi jeg har noget imod børn eller at skulle være stedmor (som udgangspunkt) men jeg er bare slet ikke der i mit liv at jeg føler mig moden nok til det :genert: Samtidig ville jeg heller ikke gide en fyr, der har børn, men ikke tager ansvar for dem eller ikke selv er moden til opgaven. Nå, men det var lidt et sidespor :blush:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
MOGA

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 18:52

Juki skrev:
MOGA skrev:Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...

Selvfølgelig er der forskel på folk, men jeg synes overordnet set også at aldersforskellen udligner sig mere, jo ældre jeg bliver.

Jeg sætter som sådan ikke en øvre grænse på folk jeg er interesseret i, nærmere en nedre grænse, men der er nogle ting som ikke tiltaler mig ved ældre fyre. Fx det med om han har børn. Det er ikke fordi jeg har noget imod børn eller at skulle være stedmor (som udgangspunkt) men jeg er bare slet ikke der i mit liv at jeg føler mig moden nok til det :genert: Samtidig ville jeg heller ikke gide en fyr, der har børn, men ikke tager ansvar for dem eller ikke selv er moden til opgaven. Nå, men det var lidt et sidespor :blush:

Jeg tror godt jeg forstår dig, og jeg tror måske også jeg er lidt ældre?
Jeg har vel også en eller anden fiktiv nedre grænse, men det afhænger igen af manden. Omkring alt det med børn, så har jeg længe haft det sådan, at jeg helst ville have en mand uden børn. Nu er det gået op for mig, at nogle af de mænd i nogenlunde den aldersgruppe, jeg kigger i, nok har børn, men at de er ved at være så store, at det er nemmere for mig at acceptere. Og jeg er skide dobbeltmoralsk, for jeg har selv børn :lol:
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 18:59

MOGA skrev:
Juki skrev:

Jeg tror godt jeg forstår dig, og jeg tror måske også jeg er lidt ældre?
Jeg har vel også en eller anden fiktiv nedre grænse, men det afhænger igen af manden. Omkring alt det med børn, så har jeg længe haft det sådan, at jeg helst ville have en mand uden børn. Nu er det gået op for mig, at nogle af de mænd i nogenlunde den aldersgruppe, jeg kigger i, nok har børn, men at de er ved at være så store, at det er nemmere for mig at acceptere. Og jeg er skide dobbeltmoralsk, for jeg har selv børn :lol:

Kender det godt :-D Bortset fra at jeg ikke har børn.

Jeg er 28, så der er også en del på min alder der har børn. Især også fordi jeg ofte bliver tiltrukket af ældre fyre.
0
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 19:18

Ser I Superdaterne på Kanal 4 lige nu?

:tie:
0
Billede
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Mulan » 29. mar 2016, 20:32

Altså, sådan har jeg det egentlig også, men jeg plejer bare at sætte grænsen ved max 10år plus - nu var det egentlig også fordi jeg ikke synes, at han virkede sårn suuuper tiltalende ellers. Så vejede det bare lige det ekstra, at han var over grænsen. Hvis det gi'r mening?
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
MOGA

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 20:56

Mulan skrev:

Altså, sådan har jeg det egentlig også, men jeg plejer bare at sætte grænsen ved max 10år plus - nu var det egentlig også fordi jeg ikke synes, at han virkede sårn suuuper tiltalende ellers. Så vejede det bare lige det ekstra, at han var over grænsen. Hvis det gi'r mening?

Det giver rigtig fin mening.
0

Tilbage til "Forhold og sex"