Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. apr 2016, 14:52

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Det her er næste fase: Nu hvor alle herinde har spottet hinanden på Facebook, er det nye at spotte, hvordan man er blevet spottet ...

Jeg er heldigvis meget anonym :D

Tro om igen, MOna GAmmelgård :ninja:
7
The more I eat the butter I feel
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 5. apr 2016, 14:53

Dirtylittledevil skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Det her er næste fase: Nu hvor alle herinde har spottet hinanden på Facebook, er det nye at spotte, hvordan man er blevet spottet ...

Jeg er heldigvis meget anonym :D

Tro om igen, MOna GAmmelgård :ninja:

:lol:
1
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 5. apr 2016, 17:09

ManicNinja skrev:Klumphen er Debattens Facebook-detektiv - derinde kan du genkende HAM på den grå cottoncoat, Borsalino-hatten og smøgen, der hænger nonchalant i den ene mundvig. Hans cases er som regel eftersøgning af unge, smukke og fatale kvinder, og af diskretionshensyn afslører han aldrig sine metoder eller kilder ... Og så ER han jo fra Aalborg. Så det må da vist alt i alt være ægte #nordicnoir ...

Jeg takker for de fine ord :lol2:

Og De, unge dame, har været så letsindig at opgive fødselsdato både her og på facebook, samtidig med at du er venner med Mulan :P
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4137

Indlægaf decibell » 5. apr 2016, 17:50

Nu må jeg snart ind og stalke jer på Facebook. :ninja: Jeg bliver så nysgerrig efter at se jer. :lol:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Santopia
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 436

Indlægaf Santopia » 5. apr 2016, 18:06

Back in the days *mimre* havde os fra modedulleforummet faktisk en top secret facebookgruppe, så man kunne lure hinanden ud (gætter på det var hovedformålet egentlig).
1
Brugeravatar
Santopia
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 436

Indlægaf Santopia » 5. apr 2016, 18:09

ManicNinja skrev:
Santopia skrev:Jeg kan godt lide kontant! :D

Det er (desværre) ham jeg savner helt vildt meget og har lyst til at være sammen med, og det er dødsvært at håndtere at det er slut. Især når vi puster til flammen :( men jeg tror absolut det ville være det bedste for mig. Især fordi grunden til at det gik i stykker var, at han ikke ville mig nok, og det er ikke noget, jeg kan gøre noget som helst ved.

Hold fast i den sidste sætning. Og SÅ tager du den kolde tyrker og tuder det, der skal tudes - i stedet for at byde dig selv en situation, hvor han kun vil dig en lille smule, til han finder noget, han vil mere. Ikke godt for selvværdet, du ved ... ;) Og i øvrigt ikke pænt af ham, at han godt lige gider lidt mere, efter at I er sluttet, når nu HAN er gået, fordi han ikke ville dig. Men det er stadig dit ansvar at passe på dig - og sige fra.

Og lige én ting til: Ikke mere snap. Eller sms'er. Eller venner på Facebook eller hvad det nu er. Han dumpede dig. Den beslutning må han jo stå ved - og også mærke konsekvensen af. Det gør han jo ikke ved at have dig "sådan lidt ind imellem". Og du må respektere både hans beslutning og ikke mindst dig selv. Så slet lige de dér tilknytninger, hva'? Nu skal du have ro til den dér fase, hvor man tuder og er tom og ikke kan forstå det, tænker på ham konstant, fordi ALT inklusive vandhanen i dit køkken og farven på dine gardiner minder dig om ham. :D Den fase, hvor du ind imellem håber, og så tuder du igen, og så bliver du sur på dig selv, fordi du håbede lidt. Og så bliver du sur på ham: Hvorfor fanden var du ikke god nok? Og tusind minder fra jeres tid sammen løber igennem hovedet, og det er til at blive skrupåndssvag af. Osv, osv.

Og så går der x antal dage eller uger på den måde. Og pludselig er du mere vred og trodsig: "Det er fandeme hans tab! Selvfølgelig er jeg god nok - jeg er faktisk FOR god til ham! Vatpik - og så kan han ikke engang slå op og være konsekvent i den beslutning. Bvadr!" Og gradvist bliver det så nemmere at "hade ham", løsrive dig og på et tidspunkt bare se ham som ... nåja ... en eks. Et almindeligt menneske, som du nogen tid var tæt på. Og som nok ikke ville såre dig. Men gjorde det. Og en dag har du så ikke tænkt på ham et par timer. Og derfra går det fremad.

Men for at du kan nå derhen, skal du have fred. For ham. ;)

Alt dette ved du sikkert helt udmærket. :) Men jeg siger det lige alligevel. Bare fordi ... man kan have brug for påmindelser, når man er midt i det. Og så er vi tilbage ved det dér med at huske, hvad man har lært af sine erfaringer. :)

:ae:

hehe du beskriver de faser der så godt. Synes jeg har svunget meget imellem dem alle (det er ca 2 måneder siden bruddet nu), men efter vi har været sammen og kommunikationen er genoptaget er jeg godt nok gået nogle skridt tilbage :/ Så du har fuldstændig ret i, at jeg får det bedste ud af at cutte kontakten igen. Så det vil jeg gøre (og det er svært, så det er godt, at man kan komme herind og få noget fornuft banket ind i hovedet :D ) Jeg vil dog lige sige, at jeg tror ikke, at grunden til han ikke har overholdt mit ønske om ingen kontakt er, at han ikke respekterer mig. Jeg tror egentlig bare, at det er fordi, at han også savner mig rigtigt meget, og har svært ved at lade være. Men det hjælper jo stadig ikke på, at han ikke vil mig nok, og det gør heller ikke kontakten til en god ide.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4137

Indlægaf decibell » 5. apr 2016, 18:13

Santopia skrev:Back in the days *mimre* havde os fra modedulleforummet faktisk en top secret facebookgruppe, så man kunne lure hinanden ud (gætter på det var hovedformålet egentlig).

Der er også den lukkede gruppe på Facebook: "Inderkredsen" - oprettet efter "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden.

viewtopic.php?f=5&t=1880
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
MOGA
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 5. apr 2016, 18:48

Jeg er trods alt ikke mere hemmelig end at mindst en i denne tråd godt ved, hvem jeg er...jeg har været på DD i mange år, men har bare holdt lav profil i nogle år.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5091

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 18:55

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:Klumphen er Debattens Facebook-detektiv - derinde kan du genkende HAM på den grå cottoncoat, Borsalino-hatten og smøgen, der hænger nonchalant i den ene mundvig. Hans cases er som regel eftersøgning af unge, smukke og fatale kvinder, og af diskretionshensyn afslører han aldrig sine metoder eller kilder ... Og så ER han jo fra Aalborg. Så det må da vist alt i alt være ægte #nordicnoir ...

Jeg takker for de fine ord :lol2:

Og De, unge dame, har været så letsindig at opgive fødselsdato både her og på facebook, samtidig med at du er venner med Mulan :P

Har jeg nogensinde givet udtryk for, at jeg skulle være svær at finde derinde? Nej. Har jeg prøvet at skjule min alder? Nøh. But whatever makes you tick :D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 19:03

Santopia skrev:
hehe du beskriver de faser der så godt. Synes jeg har svunget meget imellem dem alle (det er ca 2 måneder siden bruddet nu), men efter vi har været sammen og kommunikationen er genoptaget er jeg godt nok gået nogle skridt tilbage :/ Så du har fuldstændig ret i, at jeg får det bedste ud af at cutte kontakten igen. Så det vil jeg gøre (og det er svært, så det er godt, at man kan komme herind og få noget fornuft banket ind i hovedet :D ) Jeg vil dog lige sige, at jeg tror ikke, at grunden til han ikke har overholdt mit ønske om ingen kontakt er, at han ikke respekterer mig. Jeg tror egentlig bare, at det er fordi, at han også savner mig rigtigt meget, og har svært ved at lade være. Men det hjælper jo stadig ikke på, at han ikke vil mig nok, og det gør heller ikke kontakten til en god ide.

:) - Flere på DD og herinde har ved flere lejligheder banket fornuft ind i hatten på mig. Nu må det være min tur til også at dele lidt ud ;)

Hvad angår respekt - han sætter i hvert fald sit eget behov (for kontakt med dig) over, hvad du har udtrykt ønske om. Det synes jeg ikke er særligt respektfuldt. Min erfaring er at klare grænser, hvor "ja" betyder ja og "nej" betyder nej følges fantastisk ad med et sundt selvværd. Såååå ... det er et sted at starte. At kunne holde fast i de grænser, man sætter. Og så også acceptere andres.

Nå, du ved jo godt alt det her. Og du lyder også, som om du har den helt rigtige tilgang, hvor du også accepterer, at ind imellem går det frem - og så går det tilbage. Og sådan er det sgu nok bare. Så længe du ved, hvad du selv kan gøre, for at det samlet set går mest frem ...

Jeg håber, du har noget god familie og nogle gode venner at snakke med, "when the going gets rough". Den slags er bare GULD værd!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 5. apr 2016, 19:39

ManicNinja skrev:Har jeg nogensinde givet udtryk for, at jeg skulle være svær at finde derinde? Nej. Har jeg prøvet at skjule min alder? Nøh. But whatever makes you tick :D

:kys:
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 20:28

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:Har jeg nogensinde givet udtryk for, at jeg skulle være svær at finde derinde? Nej. Har jeg prøvet at skjule min alder? Nøh. But whatever makes you tick :D

:kys:

... Og har jeg nogensinde sagt, at jeg gerne ville kysse ...? Nå! Så stop da lige storhedsvanviddet, hva'?

:lol: Godt så: Selv :kys:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2370

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 12:59

Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:
5
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 13:51

^^ Haha, kæft hvor åndssvagt, Juki! :stoned:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 14:49

Juki skrev:Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:

Det er nok en sniger fra Debatten :lol2:
0

Tilbage til "Forhold og sex"