Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 15:39

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:

Det er nok en sniger fra Debatten :lol2:

Jeg tænkte faktisk det samme og måtte lige overveje det en ekstra gang inden jeg skrev, for så havde jeg jo afsløret mig selv. Paranoid much :genert:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 6. apr 2016, 15:54

Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:
11
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 16:59

Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:

Årh, elsker den slags dage :)
2
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Indlægaf Santopia » 6. apr 2016, 17:28

Manic : DD? :gruble:
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. apr 2016, 17:41

Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:

Hvor lyder det bare dejligt :lun:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. apr 2016, 17:41

Santopia skrev:Manic : DD? :gruble:

DD = dindebat :kys:

Hvordan går det med savnet i dag?
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 19:01

Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:
1
Billede
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 6. apr 2016, 19:06

Santopia skrev:Jamen du har så pisse meget ret. Jeg brød faktisk også al kontakt til ham, da han gik fra mig. Jeg sagde det faktisk også til ham lige efter han slog op: "jeg sletter dig fra alle sociale medier. Det er ikke fordi, at jeg er sur på dig. Jeg har bare brug for afstand for at komme videre nu." Det forstod han godt.. men vi var ikke så gode til at holde det. Det startede med en snap fra ham en uge efter bruddet. Jeg skrev til han nogle uger efter igen. Så gik det lidt frem og tilbage, og nu er vi lige pludseligt i hinandens liv igen. Og det er noget pis, for det holder mig bare fast i et håb der faktisk kun gør mig nedtrykt... Utroligt som man kan få et set back.

Blokere ham på telefonen, og slet hans snap profil, så har du lukket der. Det er mega svært, men nogle gange nødvendigt for at komme videre :kram:
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. apr 2016, 19:10

Juki skrev:Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:

Hvilken kanal kommer det på? :)
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 19:17

Planten skrev:

Kanal 4.

Jeg ved desværre ikke hvornår det bliver genudsendt.
0
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 19:35

Bestemt! Dem er der heldigvis en hel del af - lyder dejligt, Potteplante!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 19:37

Juki skrev:
Planten skrev:

Kanal 4.

Efter et par uger kan afsnittene ses gratis på hjemmesiden.

Ved ikke helt, hvad der er mest ynkeligt. At jeg ser dem, eller at jeg ser dem gratis ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 6. apr 2016, 19:45

Som nogle af jer måske har set, så fik jeg en "jeg har følelser for dig"-besked fra en af mine rigtig gode venner i går. Det synes jeg faktisk er super træls. Han er i et forhold med alt hvad det indebærer, så jeg har altid haft ham i min "kun venner"-boks. Derfor har jeg selvsagt heller ingen følelser for ham.
Det er da smigrende, at han synes jeg er dejlig, men hvor er det også bare noget rod han trækker mig ind i ved at fortælle mig det, synes jeg. Han skulle have holdt det for sig selv og arbejdet på sit forhold!
Senest rettet af Sophaya 6. apr 2016, 19:48, rettet i alt 1 gang.
1
x
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Indlægaf Santopia » 6. apr 2016, 19:45

DD= dindebat.. Nå ja selvfølgelig :D inde i mit hoved hed det stadig jubii for some reason.. Jeg er helt okay med savnet idag. Jeg var til en kammerats føller igår på vores stambar, og der var faktisk nogle fyre, hvor jeg kunne mærke, at jeg synes de var tiltrækkende. Ikke sådan, at jeg havde lyst til at være sammen med nogen, men sådan, at jeg kunne mærke, at der altså findes andre interessante fyre derude, og det er trods alt et skridt fremad. Min eks sendte en enkelt snap idag, og jeg sendte ikke nogen tilbage. Han har ikke fyldt ret meget idag.... Jeg er dog ikke klar til at slette ham helt :genert:

edit: en af dem, som jeg dog ikke er interesseret i, spurgte faktisk om jeg ville med ud og have en kop kaffe en dag. Jeg sagde jeg var smigret, men lige var kommet ud af noget, så var ikke i dating mode.
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. apr 2016, 20:26

Juki skrev:
Planten skrev:

Kanal 4.

Ah, har ikke den kanal - plus jeg var i lufthavnen :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"