Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 943

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 06:24

In_your_eyes skrev:Og den har du lov til at kigge i, fordi??

Som beskrevet ovenfor. Fordi det er oplysninger jeg skal have adgang til som følge af mit job.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 22. apr 2016, 06:28

Juki skrev:
Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:

Der er de sidste krampetrækninger nu. Vi havde årsdag i tirsdags, og det var en farce... Men vi hyggede os da.
Jeg tror dog, det ender med at jeg flytter tilbage i egen lejlighed fra primo maj, og så må vi snakke om hvad der skal ske ift. den lejlighed vi officielt overtager sammen fra 1. juni.
Min kæreste kan dog ikke bo i den, da han snart er færdiguddannet. Og jeg har nok råd til at sidde alene i den. Han skulle alligevel flytte fra sin bolig nu her efter studiet og har mange muligheder ift. at bo hos familie m.m. Men jeg aner jo ikke, om han også ser sådan på det.
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 06:35

Ej, puha Zombie, vidste ikke I havde anskaffet jer ny fælles lejlighed. (forhåbentlig "bare" leje)

Det er da noget skidt... :kram:
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 22. apr 2016, 07:28

Sophaya skrev:Min date i dag kom forbi i går i stedet og er først lige gået. Vi har kysset hele natten, og det var hyggeligt, men nu han er gået er jeg bare trist, fordi jeg lige synes jeg blev mindet om min eks. Det er sgu noget mærkeligt noget med de følelser.

Det er frustrerende, det kan jeg godt forstå. Men jeg tror ikke at det er så unormalt. Jeg gik selv fra min ekskæreste og var meget afklaret med det, men alligevel så tænkte jeg stadigvæk på ham da jeg næsten et år efter kyssede med en anden jeg syntes var sød - det var jo mærkeligt og føltes lidt som at være utro.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 22. apr 2016, 07:29

Zombie skrev:
Juki skrev:
Zombie skrev:Hieraki pp dén måde, er blevet tilbagevist mange gange. Jeg giver folk muligheden for at blive oplyst, hvis det skyldes uvidenhed, men derefter ser jeg det kun som et udtryk for, at de er idioter med behov for at hævde sig selv på forsvarsløse væsners bekostning. Det gør dem til små tyranner, dem dater man altså ikke.

Hvordan går det med dig? Kan huske du skrev på et tidspunkt for nylig at du nok snart blev single :kram:

Der er de sidste krampetrækninger nu. Vi havde årsdag i tirsdags, og det var en farce... Men vi hyggede os da.
Jeg tror dog, det ender med at jeg flytter tilbage i egen lejlighed fra primo maj, og så må vi snakke om hvad der skal ske ift. den lejlighed vi officielt overtager sammen fra 1. juni.
Min kæreste kan dog ikke bo i den, da han snart er færdiguddannet. Og jeg har nok råd til at sidde alene i den. Han skulle alligevel flytte fra sin bolig nu her efter studiet og har mange muligheder ift. at bo hos familie m.m. Men jeg aner jo ikke, om han også ser sådan på det.

Jeg er ked af at det er endt sådan for jer :ae:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 22. apr 2016, 08:03

IrmaPigen skrev:

Som beskrevet ovenfor. Fordi det er oplysninger jeg skal have adgang til som følge af mit job.

Jo jo, jeg har også adgang til personfølsomme oplysninger, men jeg må ikke kigge på dem af private årsager, og i professionel forstand ville jeg være inhabil. Det lyder til, at du er ude på et skråplan.
11
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 22. apr 2016, 10:29

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:

Jo jo, jeg har også adgang til personfølsomme oplysninger, men jeg må ikke kigge på dem af private årsager, og i professionel forstand ville jeg være inhabil. Det lyder til, at du er ude på et skråplan.

Det er ikke relevant i forhold til tråden og heller ikke i forhold til mit indlæg. Så jeg ser faktisk ingen grund til at kommentere yderligere på det.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 22. apr 2016, 20:57

Zombie skrev:
Juki skrev:

Øv, det lyder hårdt :(
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 23. apr 2016, 06:23

Nå, jeg har så lidt halvhjertet aftalt en date i dag.

Alligevel har jeg i nat haft en drøm om, at han var sær. Jeg drømte jeg var til en middag og glemte vores date, fordi jeg havde taget fejl af klokken. Og så troppede han op og gav mig (foran øjnene af alle til middagen) en megasviner fordi det var en halv time siden vi skulle havde mødtes.

Nu ligger jeg så lidt og overvejer om det er et hint, og om jeg skal aflyse.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 23. apr 2016, 07:36

IrmaPigen skrev:Nå, jeg har så lidt halvhjertet aftalt en date i dag.

Alligevel har jeg i nat haft en drøm om, at han var sær. Jeg drømte jeg var til en middag og glemte vores date, fordi jeg havde taget fejl af klokken. Og så troppede han op og gav mig (foran øjnene af alle til middagen) en megasviner fordi det var en halv time siden vi skulle havde mødtes.

Nu ligger jeg så lidt og overvejer om det er et hint, og om jeg skal aflyse.

Jeg tror, det er din underbevidsthed, der spiller dig et puds. Jeg ville tage på daten :)
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 23. apr 2016, 07:45

Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Må dig erkende, jeg nok ikke regner med at der er match, men at jeg gør det mest for øvelsens skyld, og fordi at jeg ikke bryder mig synderlig meget om at date, men tænker at jeg snart må se at blive lidt bedre til det og nå et stadie, hvor det føles naturligt for mig.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 23. apr 2016, 08:04

IrmaPigen skrev:Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Må dig erkende, jeg nok ikke regner med at der er match, men at jeg gør det mest for øvelsens skyld, og fordi at jeg ikke bryder mig synderlig meget om at date, men tænker at jeg snart må se at blive lidt bedre til det og nå et stadie, hvor det føles naturligt for mig.

Det er også værd at tage med. Selv om jeg aldrig har fået en kæreste eller noget, der ligner, ud af at date, synes jeg altid, det er spændende at lære et menneske at kende. Det er den indstilling, jeg altid hår til det med :)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:28

IrmaPigen skrev:Har også aftalt tid og sted med gutten :nerve:

Det er også det, jeg er ved at øve mig i :) Jeg hader at date, og jeg bliver afsindig nervøs, men jeg har været på to dates for nyligt, og jeg tror, det bliver lidt lettere med øvelse.

Gogogo!
2
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:29

Ham, jeg var på date med i onsdags, bruger konsekvent et døgn på at svare på beskeder. Han læser dem med det samme, er aktiv rigtig tit, men svarer først efter et døgn. Og jeg er altså ikke vild med ham, men det er bare så FUCKING IRRITERENDE!
6
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 23. apr 2016, 08:49

Nu er de 6 uger så ovre. Hun er kommet hjem her til morgen. Så i aften skal vi ses igen.

Det har været mærkeligt kun at kommunikere via telefon (Viber) i de 6 uger på det tidlige stadie vi var på

Det må være fedt at tilbringe seks uger i 35-40 graders varme og så komme hjem til snevejr muhahaha :D
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"