Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 22:24

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er ved at bestille luksushotel til mig selv i Thailand :lun:

Årh Thailand :lun: Der vil jeg gerne tilbage til. Jeg har vel været 5-7 år gammel da vi var der men det var bare så fantastisk så jeg kan huske mange af tingene

Jahh, det er så fantastisk. Jeg er afsted hvert år. Og tidligere har jeg jo været studerende, så det har ofte været virkelig low budget steder, jeg har boet med kakerlakker og hele festen (hvilket også har givet nogle gode minder :D), men nu har jeg jo råd til at forkæle mig selv lidt :lun:

Vi var på sådan noget rundrejse og boede nogle dage på et tømmerflåde hotel agtigt noget. Bestikket var sådan noget vildt sært og blødt noget, så hvis der sejlede en båd forbi mens man var ved at spise så bukkede gaflerne sammen :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 22:30

2SHY skrev:Vi var på sådan noget rundrejse og boede nogle dage på et tømmerflåde hotel agtigt noget. Bestikket var sådan noget vildt sært og blødt noget, så hvis der sejlede en båd forbi mens man var ved at spise så bukkede gaflerne sammen :lol:

Haha, hvor er det sjovt. Gad vide hvad det var lavet af :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 22:33

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Vi var på sådan noget rundrejse og boede nogle dage på et tømmerflåde hotel agtigt noget. Bestikket var sådan noget vildt sært og blødt noget, så hvis der sejlede en båd forbi mens man var ved at spise så bukkede gaflerne sammen :lol:

Aner det ikke men det var virkelig specielt :) En aften hørte vi en kvinde skrige fordi der var en flagermus på værelset, der var en kæmpe edderbasse i min brors seng og så var der firben über alles (de er altså lidt søde... Men i et noget mindre antal) :)
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 23. apr 2016, 22:34

Åhr mand... Nu får jeg lyst til at ligge på en lækker strand i Thailand med en lækker mand...
3
:whip:
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 22:35

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:

Aner det ikke men det var virkelig specielt :) En aften hørte vi en kvinde skrige fordi der var en flagermus på værelset, der var en kæmpe edderbasse i min brors seng og så var der firben über alles (de er altså lidt søde... Men i et noget mindre antal) :)

Puha ja, jeg har også haft mine oplevelser med kæmpe edderkopper og fugleedderkopper :forvirret2:
Sad engang på sådan en "restaurant", der var bygget rundt omkring et kæmpe træ, og jeg sad lige ved stammen, hvor der var et hul i. Kiggede derind, og der sad en KÆMPE fugleedderkop. Jeg døde lidt indvendigt og er aldrig rigtig blevet mig selv siden :lol2: FY for helvede.

Deres mini gekkoer er nemlig ret søde :lun:
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 22:37

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:

Puha ja, jeg har også haft mine oplevelser med kæmpe edderkopper og fugleedderkopper :forvirret2:
Sad engang på sådan en "restaurant", der var bygget rundt omkring et kæmpe træ, og jeg sad lige ved stammen, hvor der var et hul i. Kiggede derind, og der sad en KÆMPE fugleedderkop. Jeg døde lidt indvendigt og er aldrig rigtig blevet mig selv siden :lol2: FY for helvede.

Jeg tror sådan ca jeg var løbet skrigende væk i samme stil som når jeg springer afsted fra hvepse og andet kræ i bi-familien :shock:
0

Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 22:40

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:

Jeg tror sådan ca jeg var løbet skrigende væk i samme stil som når jeg springer afsted fra hvepse og andet kræ i bi-familien :shock:

Jeg løb også skrigende væk i hvad, der må have lignende en eller anden form for amfetamin-rus :panik:
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 22:43

Har lige booket det her i 3 nætter. Har været der før, og det er nok det smukkeste hotel, jeg nogensinde har været på :lun: Føler mig ret heldig lige nu.

2015-03-09 09.58.07.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 22:46

Viskelæder skrev:Har lige booket det her i 3 nætter. Har været der før, og det er nok det smukkeste hotel, jeg nogensinde har været på :lun: Føler mig ret heldig lige nu.

2015-03-09 09.58.07.jpg

:gisp: :dåne: :love:
1

Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 23. apr 2016, 23:01

Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?
0
:whip:
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 24. apr 2016, 07:13

Rikke skrev:Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?

Min regel er, at hvis det betyder noget hvad han hedder, så har han simpelthen ikke imponeret mig nok.
(Ikke fordi han skal rende og please mig, men har han efterladt et godt (nok) indtryk, betyder navnet ikke så meget IMO)
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 24. apr 2016, 07:37

Viskelæder skrev:Har lige booket det her i 3 nætter. Har været der før, og det er nok det smukkeste hotel, jeg nogensinde har været på :lun: Føler mig ret heldig lige nu.

2015-03-09 09.58.07.jpg

Orh, heldige asen!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 943

Indlægaf IrmaPigen » 24. apr 2016, 07:50

Ah, jeg er sq sådan lidt lala efter den date i går. Han sagde nogle ting, hvor jeg tænkte "ej okay, det virker sært". Omvendt tænker jeg at han måske bare er sådan et mere impulsivt menneske (end mig), der tror på det bedste, og tænker det nok skal gå.

Så brød han op på en lidt sær måde. Han havde oplyst han havde tid til kl. 18, fordi han skulle være et sted kl. 18.30. Men undervejs siger han så at han har taget fejl og han måtte gå kl. 17 fordi det var kl. 17.30 han skulle være et andet sted. Jeg tænkte et kort øjeblik på om han er sådan en der konsekvent ikke har styr på aftaler. For den slags gider jeg ikke.

Det som talte i hans favør er, at han virker som om han har humor og som en, der grundlæggende godt kan lide livet. Han var egentlig også meget pæn og sund at se på. Og jeg tog mig da i at tænke "gad vide hvordan han kysser".

Har mest lyst til at skrive til ham, om han har lyst til en walk og talk i dag. For jeg vil gerne føle mig lidt mere klar på om han kan være noget. Og hvis der går for længe kunne min tvivl godt få overtaget, hvorefter jeg afskriver ham.
Omvendt gider jeg bare heller ikke virke needy.
2
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 24. apr 2016, 08:38

Rikke skrev:Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?

Både og. Jeg kan sagtens have tanken, men jeg har ikke afskrevet en mand på grund af navnet. Ham jeg ser nu har et navn, jeg var lidt lunken på, men jeg er altså ikke lunken på manden, og nu er navnet jo så ligegyldigt...
0
Brugeravatar
Ea_m
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 101

Indlægaf Ea_m » 24. apr 2016, 08:40

avdotja skrev:
Ea_m skrev:Nå nu melder jeg mig officielt ind i single tråden.
Jeg har været i et forhold i 8 år og vi splittede her for 1,5 år siden, vi er stadig de bedste venner så der er ikke noget der, vi ses stadig som venner og sammen med hans nye kæreste.
Efterhånden er jeg nået et punkt hvor jeg savner lidt mandligt selskab ind i mellem, men hvordan fanden gør man?! Jeg har været et par så længe så at jeg ikke har datet rigtigt siden mine teenage år, hvor man tog i byen og drak sig fuld og faldt i snak med folk på den måde.
Der er jo altid net dating men er ikke sikker på jeg er helt klar på netdating kødmarkedet (eller er det bare mig der forstiller mig at det er sådan)
Men hvor helvede møde man mænd henne i en alder af 32, hvis man ikke tyr til netdating? Føler mig meget hmm nervøs for hvordan jeg nu kommer igang med det her dating projekt. Så håbede de søde mennesker herinde villegive lidt opbakning og gode råd?
Ja som sagt håber jeg i hvert fald at I har nogen gode råd.

Bare rolig, du er ikke den eneste som fandt en partner som ung (f.eks. under studiet hvor man også bare gik i fredagsbar og drak sig fuld :genert: ), for at stå 5-7-9 år senere med et voksenliv og ingen attraktive singlemænd i omgangskredsen :)
Jeg har selv været glad for tinder, det er let at møde mænd her, som man ellers aldrig ville være stødt ind i, i den "virkelige" verden.

Tak og et eller andet sted ved jeg godt at jeg ikke er den eneste som står/har prøvet at stå i den her situation, men føler mig bare meget alene. Mine veninder er allesammen i fast forhold/gift og begyndt at få børn så ja føler mig meget alene og ved sq ikke lige helt hvad jeg gør for at komme videre.
0

Tilbage til "Forhold og sex"