Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 13:50

Den her er til når man synes kærlighed er noget rigtig pis

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2364

Indlægaf Juki » 27. apr 2016, 14:04

Animi skrev:
Santopia skrev:Hvad skete der, siden du tog det op? Og hvordan reagerede han?

Jeg fortalte at jeg elsker ham. Han blev meget stille, og fortalte så hvordan han selv havde det med det hele.

Auch, den har jeg også prøvet.. Dog gjorde han det først forbi senere på dagen eller dagen efter (kan ikke huske det) men allerede da jeg havde sagt det fortrød jeg det. Kunne bare mærke at han ikke havde det på samme måde og at det ligesom var enten eller, fra min side. Grunden til at jeg fortrød var nok at han fandeme ikke skulle have lov til at have "mine følelser" når han alligevel ikke ville være sammen med mig :rulle:

Føler med dig :kram:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:12

2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden

Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5034

Indlægaf ManicNinja » 27. apr 2016, 14:17

Animi - jeg tror desværre, det her er en af dem, hvor man må konstatere, at nogle mennesker simpelthen er meget dårlige til at mærke efter. Mistanken bestyrkes lidt af, at det først kommer frem, at han ikke er så hooked, da du stiller dig op og åbner for "godteposen". At han ikke har konfronteret sig selv og så er gået til dig.
Det er i dén grad en mulighed, at det først er dér, det rigtigt går op for ham, at der måske ikke heeeelt har været "dækning" for hans hidtidige snak om fremtidsplaner osv. Eller også har der været det. Det har blot ændret sig. Det finder du nok aldrig ud af. Han ved det sikkert ikke engang selv. Og en mand der ikke har den slags minimum af selvindsigt ... Gider du egentlig ham? Du ville jo konstant være i tvivl om denne og hin udmelding fra ham.

Det er på ingen måde for at forsvare ham, at jeg siger, han nok ikke har vidst bedre. Den dér i mine øjne meget umodne adfærd sutter SÅ meget røv. Og at prøve at få det til at se ud, som om han trækker sig for din skyld er jo den værste gang mundlort! (Drenge, drop nu det pis!)

Eneste løsning for dig og andre, der oplever det, tror jeg er at øve sig i at spotte mennesker, der er gode til at mærke efter og til at melde ud om, hvad de mærker. Der er forskellige signaler, som jeg i hvert fald selv har erfaret, er gode indikatorer. Noget med hvordan folk formulerer/håndterer egne og andres grænser og behov for eksempel ...
Senest rettet af ManicNinja 27. apr 2016, 14:21, rettet i alt 2 gange.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 14:18

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden

Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er da røvet at være sammen så længe uden at melde ud at man ikke vil det samme. Så spilder man da hinandens tid. Det synes jeg er røvet
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:18

Nå men jeg nupper nok en ny date, måske allerede næste weekend.

Date'en fra sidste weekend, har jeg ikke hørt så meget fra, så jeg har besluttet at lade den ligge. Det virkede lidt som om han havde nogle udfordringer i sit liv, og på visse punkter fandt jeg hans holdninger skøre.
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:21

2SHY skrev:
IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:

Det er da røvet at være sammen så længe uden at melde ud at man ikke vil det samme. Så spilder man da hinandens tid. Det synes jeg er røvet

Da ikke nødvendigvis. Hvis de ikke har talt om det, kan jeg stadig ikke se det røvede i det. Hvis han har lovet hende andet end det var "for sjov" så er det røvet. Men det har som udgangspunkt ikke noget med tidshorisonten at gøre.

Der er da folk der er bollevenner gennem årevis. Så længe man ikke lover mere, end man holder er det da fint nok.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5937

Indlægaf LadyFox » 27. apr 2016, 14:27

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:

Jeg synes det der gør det røvet er at det jo ikke bare er at han ikke føler det samme, men at han også gør det forbi pga. af det. Altså, som jeg ser det så skulle han have trukket sig noget før, når han ikke har de rigtige følelser, i stedet for at være i det, og så bruge en kærlighedserklæring til at komme ud af det. Det er altså meget lidt elegant.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 14:28

IrmaPigen skrev:
Da ikke nødvendigvis. Hvis de ikke har talt om det, kan jeg stadig ikke se det røvede i det. Hvis han har lovet hende andet end det var "for sjov" så er det røvet. Men det har som udgangspunkt ikke noget med tidshorisonten at gøre.

Det er fint at du ikke oplever det som røvet. Som jeg læser det er der tale om er forhold hvor der er en vis seriøsitet ind over. Der synes jeg man skylder at melde ud hvis man ikke er det samme sted og så gøre det tidligere.

Jeg ville selv opfatte det som røvet hvis det var mig (og det har jeg prøvet)
1

Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5688

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 14:33

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:

Selve det at han ikke føler det samme for mig, er selvfølgelig ikke røvet. Man kan jo ikke styre sine følelser.
At han fandt ud af det for 2 måneder siden, og vælger ikke at sige det til mig, synes jeg er.
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 413

Indlægaf Santopia » 27. apr 2016, 14:39

.. altå jeg synes da i hvert fald, at min eks var en røv, da han slog op en uge efter, at vi var blevet officielt kærester, og han havde sagt, at han var forelsket i mig, med begrundelsen, at han ikke følte, at han var forelsket nok, og at der ikke var nok at bygge på. Den følelse kunne han fandme godt have delt med mig noget før. Det var i øvrigt også mig, der havde prikket til ham, ellers havde der nok gået væsentligt længere tid før jeg havde fået den udmelding. Det er røvet og egoistisk den slags, men det er jo ikke, fordi personen er ond. Han vil jo bare heller ikke miste én fordi han har følelser i klemme, men åbenbart ikke nok. Min eks, som jeg jo så fedter rundt med igen, ved stadig ikke, hvad han vil :stoned:
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 27. apr 2016, 16:10

Man skal generelt prøve at undgå dem, der ikke ved, hvad de vil. De ved jo oftest godt, hvad de vil, men de kan åbenbart bare ikke få det sagt. Jeg har selv stået i den situation flere gange, men man gør virkelig sig selv en tjeneste ved at komme videre. I burde læse artiklen omkring "fuck yes"-teorien. Det handler om, at begge parter skal kunne sige "fuck yes" og være begejstrede, før man kan fortsætte, hvad nu end man har gang i. Om det er at lære hinanden at kende, bare knalde, eller indgå et seriøst forhold. Man skal ikke lade sig nøjes. Alle fortjener da en kæreste, som ikke er i tvivl om, hvorvidt de gider være sammen med dem!
16
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Daine » 27. apr 2016, 16:48

Jeg er på biodate med mig selv og er pt omgivet af lutter unge fyre - mindst 15 år yngre end jeg :D
12
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 17:02

Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 27. apr 2016, 17:04

Puffi skrev:Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?

Så'n har jeg det osse med kvinderne derinde.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Forhold og sex"