Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 20:23

Uh, så er næste date arrangeret. Det er snart.

På papiret er han ret perfekt. Så det falder nok total til jorden, når jeg møder ham IRL :-D
3
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 27. apr 2016, 20:38

Viskelæder skrev:Nå, nu sletter jeg mig fra Tinder. Det er min oplevelse, at det er lidt svært at "passe ind", hvis man ikke enten vil mødes indenfor nærmest 5 minutter, vil knalde, eller er en helt "klassisk" dame, der gerne vil have børn og familie.

Adios tinder og dates - hello crazy guineapiglady og chips! :lol2:

Haha også mit indtryk heroppe. Men vi har sikkert også swipet rundt i ca de samme mænd :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Viskelæder » 27. apr 2016, 20:39

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Nå, nu sletter jeg mig fra Tinder. Det er min oplevelse, at det er lidt svært at "passe ind", hvis man ikke enten vil mødes indenfor nærmest 5 minutter, vil knalde, eller er en helt "klassisk" dame, der gerne vil have børn og familie.

Haha også mit indtryk heroppe. Men vi har sikkert også swipet rundt i ca de samme mænd :)

Sikkert ja :lol2:
Åhhha. Blanding af skuffelse og lettelse, når man sletter sig derinde, ikke?
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 27. apr 2016, 20:48

Viskelæder skrev:
Planten skrev:

For mig er det også lidt en vækkelse af rastløshed. I mangel på bedre ord. Jeg synes, det er hyggeligt at skrive med nogen og lære dem at kende, men til syvende og sidst, så er det begrænset, hvor mange man får en god kommunikation med.
Jeg overvejer for tiden en datingprofil. Overvejer fordi jeg jo skal skrive noget fornuftigt i den.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Viskelæder » 27. apr 2016, 21:23

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:

For mig er det også lidt en vækkelse af rastløshed. I mangel på bedre ord. Jeg synes, det er hyggeligt at skrive med nogen og lære dem at kende, men til syvende og sidst, så er det begrænset, hvor mange man får en god kommunikation med.
Jeg overvejer for tiden en datingprofil. Overvejer fordi jeg jo skal skrive noget fornuftigt i den.

Jah, du har ret. Rastløshed :)
Er sikker på, du kan skrive noget rigtig godt i den!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5027

Indlægaf ManicNinja » 27. apr 2016, 21:33

MOGA skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:Jeg er så åbenbart blevet så gammel, at dem på 28 ser ret unge ud, synes jeg. Ham, jeg dater, er nærmere 50 end 40. Den skulle jeg lige sluge. Altså, tallet, for jeg synes ikke han virker gammel.

Hvor gammel er det nu du er?

Jeg synes, det er fedt, at du kan se bort fra alder - det har jeg rigtig svært ved. Men jeg prøver :)

Jeg er midten af 30'erne-ish.

Alder er et tal. Nogle er gamle når de er 35, andre er unge selvom de er 45.

Jep. Men ALLE er gamle, når de fylder 50. Bum!
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 27. apr 2016, 21:51

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:Jeg er så åbenbart blevet så gammel, at dem på 28 ser ret unge ud, synes jeg. Ham, jeg dater, er nærmere 50 end 40. Den skulle jeg lige sluge. Altså, tallet, for jeg synes ikke han virker gammel.

Hvor gammel er det nu du er?

Jeg synes, det er fedt, at du kan se bort fra alder - det har jeg rigtig svært ved. Men jeg prøver :)

Jeg er midten af 30'erne-ish.

Alder er et tal. Nogle er gamle når de er 35, andre er unge selvom de er 45.

Jep. Men ALLE er gamle, når de fylder 50. Bum!

Det prøver jeg at fortælle mig selv, at de ikke er :gisp:
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 28. apr 2016, 04:05

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:

Jah, du har ret. Rastløshed :)
Er sikker på, du kan skrive noget rigtig godt i den!

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6805

Indlægaf Daine » 28. apr 2016, 04:58

Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:Jeg er på biodate med mig selv og er pt omgivet af lutter unge fyre - mindst 15 år yngre end jeg :D

Uhhh, skønt, hvad ser du? :)

Jeg har set Captain America. Den var sååå fed :love:

Og salen var næsten fyldt, men det kunne vist tælles på en hånd, de kvinder der var inde for at se filmen. Den omvendte "Fifty Shades" :lol:

Årh, den vil jeg gerne se. Fik du guf/popcorn? :love2:

Gør det! Den er bare fed :D
Og nej, jeg spiste mig mæt i macd mad først, så sprang det over :)

Det lyder altså som en helt go aften :love2:

Dét var det! Og jeg har haft gode drømme i nat, der er jo stort set ikke andet end lækre fyre i den film :slem:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 403

Indlægaf Santopia » 28. apr 2016, 08:15

Jeg prikkede til min eks og spurgte ind til, hvad vi så gjorde nu, hvor vi havde været sammen igen. Hn sagde, at han også var snotforvirret. At han havde det fantastisk når vi var sammen, og at jeggjorde ham helt fjollet glad. Men når vi så var adskilt, selvom han savnede mig, så opstod der en følelse af tvivl om det var noget der manglede. Så nu blev den afsluttet for good. Jeg synes det er noget lort. :(
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 28. apr 2016, 09:43

Santopia skrev:Jeg prikkede til min eks og spurgte ind til, hvad vi så gjorde nu, hvor vi havde været sammen igen. Hn sagde, at han også var snotforvirret. At han havde det fantastisk når vi var sammen, og at jeggjorde ham helt fjollet glad. Men når vi så var adskilt, selvom han savnede mig, så opstod der en følelse af tvivl om det var noget der manglede. Så nu blev den afsluttet for good. Jeg synes det er noget lort. :(

:kram:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. apr 2016, 09:51

Santopia: Åh det er jeg ked af på dine vegne. Det gør så ondt. Man når lige at få lidt håb, og så er det væk igen, og man er tilbage ved nulpunktet mht at komme videre. Jeg har selv kørt on/off med en, og det trækker virkelig pinen ud. Bare svært at sige nej, når man elsker personen, og de kommer og vil prøve igen.

Men - som jeg skrev før, så fortjener vi alle en, der ikke er i tvivl om, hvad de vil med os. Når man selv har den følelse af tvivl om et forhold, så føles det jo heller ikke rart, så for begge parter er det bedst at komme videre.
6
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 28. apr 2016, 10:38

Det ville sgu være meget lettere, hvis verden var lidt mere sort/hvid. Hvis folk vidste, om de var på eller ej. Øv, jeg er ynkelig idag. Tak for trøstende ord alle I dejlige debatmennesker :kys:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5027

Indlægaf ManicNinja » 28. apr 2016, 11:14

Santopia skrev:Det ville sgu være meget lettere, hvis verden var lidt mere sort/hvid. Hvis folk vidste, om de var på eller ej. Øv, jeg er ynkelig idag. Tak for trøstende ord alle I dejlige debatmennesker :kys:

Jeg er ret overbevist om, at du har gjort noget rigtigt godt for dig selv ved at få afklaret den dér, Santopia! Puuuh, du kunne være blevet ked af det maaange gange, hvis du var blevet hængende. I værste fald var du måske begyndt at tvivle på dig selv på "hvorfor vil han mig ikke helt?"-måden.

Ved udmærket, situationen er lige til at lukke op og skide i lige nu. Og forstår godt, du er vildt ked af det. Det er der ikke noget at sige til. Men hold ud, hold fast - og (relativt) snart er det bedre. :ae:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 28. apr 2016, 12:42

Han har lige sendt en snap med at der var dårligt vejr :stoned: ej, men for fuck sake altså. Så lad mig dog være, hvis du alligevel kun vil spise pålægget! (og ikke et ondt ord om LCHF'ere her. De kan jo heller ikke gøre for, at min eks er dum :D ). Jeg ignorerer det bare. Jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen til at slette ham helt fra snappen, men der går nok nogle dage, måske timer, før jeg er klar til det.
5

Tilbage til "Forhold og sex"