Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 28. apr 2016, 13:15

Animi skrev:Tak for alle jeres søde kort :kys: :blomst:

Santopia skrev:Det kan han satme ikke være bekendt! I har da ikke været kærester så længe. Hvad skete der?

Han sagde at selvom han har følelser for mig, så har han bare ikke nok følelser eller de "rigtige". Og han syntes ikke at det er fair overfor mig, når han godt kan mærke at jeg har en hel del flere følelser for ham, og det måske er mere seriøst fra min side af. Egentlig tror jeg også bare det passede ham bedre, da vi var mere "løse" uden nogen titler.

Lige nu sidder jeg bare og tænker hvad der mon er galt med mig. Det er det andet forhold, hvor jeg er blevet droppet med den begrundelse. At jeg er sød og dejlig, men følelserne er der bare ikke. De vil gerne have noget useriøst hygge og sex med mig, men ligeså snart det bliver mere seriøst så bakker de ud.

Især i det her tilfælde gør det mig bare rigtig vred. Fordi han aldrig rigtig gav udtryk for at det ikke var så seriøst for ham. Han talte tit om ting ude i fremtiden, vi var ved at planlægge en ferie sammen til sommer, han gav udtryk for at han gerne ville møde min familie. Siden vi begyndte at ses for 1,5 år siden har vi været meget par-agtige, skrev og så hinanden næsten hver dag. Så han har haft virkelig lang tid til at nævne at han måske ikke så mig som en han ville være sammen med i fremtiden, men det syntes han åbenbart ikke var værd at nævne.

:ae: Jeg synes virkeligt, det er synd for dig. Men... Hellere at han får dig sat fri end at han går og nyder det, I har i hans eget tempo og ignorerer, han holder dig for nar, fordi du gerne vil mere.

Jeg er ret overbevist om, det ikke er personligt. (Og det skal jeg jo være, når du nu læser mit hokus-pokus-mig-i-fokus-indlæg)

Jeg har i et år set denne her mand, som er præcis som du beskriver din eks. Vi har også af forskellige årsager været hemmelige - og jeg har haft det svært med det, fordi jeg finder det forvirrende.

Jeg er bare sikker på, at denne her type mænd ikke tænker "fremtid" som "vi skal blive gamle sammen", men som "vi hygger - det er dejligt - sommerferien er om hjørnet, næææh hvor hyggeligt".

Og det ER okay, de har det sådan. At de ikke har travlt med at finde en at blive gammel med. Men du er den forkerte kæreste til ham, når du sådan set leder efter netop det. Og i den optik er det altså bedst at komme videre, når alternativet er, at du spilder din tid - mens han hygger sig i nuet.

Jeg synes faktisk ikke, der er noget galt hos nogen af jer. I er bare et dårligt match. Og han har garanteret også været seriøs med dig. På sin egen måde. Hvor han har tænkt, han måske om tre år ville finde ud af, om han skulle blive gammel med dig.

Jeg ved ikke, om du kan bruge de overvejelser lidt til at tage brodden af vreden og tænke positivt om jeres tid sammen? (Hvis du kommer bedre videre ved at tænke, han er en idiot - så fortsætter du bare med at tænke det :blomst: )
4
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Rikke » 28. apr 2016, 17:35

Jeg skal så ikke have frisk fisk til aften. Det var en gammel sur mand, der passede biksen i dag :rulle:
1
:whip:
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 28. apr 2016, 17:44

Rikke skrev:Jeg skal så ikke have frisk fisk til aften. Det var en gammel sur mand, der passede biksen i dag :rulle:

Tarveligt, når det nu er torsdag!
Men godt at jeg ikke kørte til Tårnby for at blive præsenteret for gammel sur fiskehandler :D
1
Brugeravatar
Rikke
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Rikke » 28. apr 2016, 17:45

MOGA skrev:
Rikke skrev:Jeg skal så ikke have frisk fisk til aften. Det var en gammel sur mand, der passede biksen i dag :rulle:

Men godt at jeg ikke kørte til Tårnby for at blive præsenteret for gammel sur fiskehandler :D

Lad os prøve sammen på lørdag :D
0
:whip:
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 28. apr 2016, 17:52

Rikke skrev:
MOGA skrev:

Lad os prøve sammen på lørdag :D

Fiskehandleren får du for dig selv, men jeg vil gerne have et referat :D
0
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 54
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 427

Indlægaf Santopia » 28. apr 2016, 18:19

Forestiller mig sætninger som: "Sikke nogle store fiskedeller du har. Har du selv rørt dem?" flyvende i luften :slem:
3
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 28. apr 2016, 18:29

1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 927

Indlægaf IrmaPigen » 28. apr 2016, 21:13

Har været på date her til aften.

Han virker helt vildt sød. Og han har humor. Men jeg er ikke sikker på jeg vil kunne forelske mig i ham.

What to do?
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 28. apr 2016, 21:18

IrmaPigen skrev:Har været på date her til aften.

Han virker helt vildt sød. Og han har humor. Men jeg er ikke sikker på jeg vil kunne forelske mig i ham.

What to do?

Gå på date igen :-)
8
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. apr 2016, 22:14

Hvis jeg er bare det mindste usikker, så tager jeg på date nr. 2. Det er altid mere afslappet der, og man ser mere folks sande jeg. :D
7
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 29. apr 2016, 19:44

Hvad laver I til aften?

Jeg er træt og keder mig.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Indlægaf 2SHY » 29. apr 2016, 19:48

Viskelæder skrev:Hvad laver I til aften?

Jeg er træt og keder mig.

Sidder i sengen og glor tv mens jeg skiftevis skriver med en gammel kollega og er på debatten
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 29. apr 2016, 19:52

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdag og skal nu i seng. Eller ... jeg skal forsøge at hive mig op af den lænestol jeg har fået mig plantet i, for at se om jeg så kan gå i seng. Jeg forudser en lang og sej kamp.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 29. apr 2016, 20:03

Jeg sidder og hygger mig over alle i trunter her på debatten. I er et studie i goodfeel og penge, samt gode grin og i er det værd. :gogo:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Animi
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 29. apr 2016, 20:05

Jeg er i sommerhus med familien. Virkelig dejligt :love:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"