Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rothkeen
Kort karma: 20
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 105

Re: Singletråden

Indlægaf Rothkeen » 1. maj 2016, 10:19

Daine skrev:God søndag :) Det er en dejlig solskinsdag - skal I lave noget fornuftigt?

Det står i rengørings tegn. :lol:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:19

Rikke skrev:For helvede mand :lol:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!

Ej.... Hvor er det mærkeligt?!
2
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 1. maj 2016, 10:20

Viskelæder skrev:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!

SÅ mærkeligt?! Gav ham en venlig sviner (findes de?) og blokerede hans nummer :D
2
:whip:
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 1. maj 2016, 10:22

Det kan da ikke passe, at der ikke er dejlige mænd, der rent faktisk ER single? Jeg render i hvert fald ind i alle de andre :D
1
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 1. maj 2016, 10:28

De er der, men så er der bare noget andet i vejen :trist:
0
:pompom:
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:33

Rikke skrev:
Viskelæder skrev:

SÅ mærkeligt?! Gav ham en venlig sviner (findes de?) og blokerede hans nummer :D

Jamen hvordan havde han troet, du ville reagere på den udmelding? Hold nu kæft altså, hvor er det mærkeligt!
Hvad skrev du i svineren? :D
1
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 1. maj 2016, 10:35

"Ih tak for komplimentet! Jeg er vældig smigret over, at du ville rejse dig fra én kvindes seng, for at forsøge at komme direkte i min. Du sletter lige mit nummer med det samme, ikke? :)"
18
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:44

Rikke skrev:"Ih tak for komplimentet! Jeg er vældig smigret over, at du ville rejse dig fra én kvindes seng, for at forsøge at komme direkte i min. Du sletter lige mit nummer med det samme, ikke? :)"

Hahaha, perfekt! :pompom:
0
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 1. maj 2016, 10:56

Rikke skrev:Det kan da ikke passe, at der ikke er dejlige mænd, der rent faktisk ER single? Jeg render i hvert fald ind i alle de andre :D

Jeg tror nok det er lykkedes mig at finde en. Men jeg har dælme også ledt længe!!
7
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6869

Indlægaf Daine » 1. maj 2016, 11:13

Rothkeen skrev:
Daine skrev:God søndag :) Det er en dejlig solskinsdag - skal I lave noget fornuftigt?

Det står i rengørings tegn. :lol:

Yay! Fed søndag :D

Jeg har været ude at gå en tur, omkring en 7 kilometer - efterfulgt af en omgang græsplæneslåning. Jeg har en (udmærket) håndskubber af en græsslåmaskine, men min have skråner en smule, så det er ski hårdt at skubbe opad. God motion :lol:

Nu vil jeg i et hårdt tiltrængt bad og så ud at nyde solen med en god bog!

Man møder sgutte mange mænd her ... men her er skønt at gå :)
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 1. maj 2016, 11:47

Det er sjældent efterhånden, at jeg gør noget for første gang, men i dag var jeg til gardernes årgangsparade, hvor de fejrer de gamle gardere. Min far er halvtredsårsjubilar og fik lov til at gå næsten forrest i paraden. Han har glædet sig SÅ meget, at han frivilligt gik til lægen for at få set på en fod, der gjorde ondt, for gå, det skulle han.

Min far fik diagnosticeret en aggressiv form for kræft sidste år, og i disse dage for et år siden troede han ikke, at han skulle leve i dag. Den stolte datter fik vist fældet mere end en enkelt tåre :lun: :love: :lun:
35
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 15:40

Jeg har været med en god, "gammel" veninde og hendes veninde (som jeg også kender ret godt efterhånden) ude at spise brunch. Og så travede vi ellers rundt i byen og sad længe i solen ved Søerne og snakkede over (mere) kaffe.

Jeg har grinet og grinet i fire timer. Og har fået fregner på næsen. :ninja:

Nu sidder jeg i min solvarme stue, nyder stilheden og lyset, drikker en kaffe og spiser hindbær og skriver løs. Jeg kan stadig ikke forklare, hvad der skete den dag for tre uger siden. Men en årelang skriveblokering forsvandt dér. Og har ikke vist sit grimme fjæs siden.

Dejlig, dejlig søndag!
12
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 1. maj 2016, 16:09

Jeg er nedlagt af de månedlige kvindesmerter, og føler mig rigtig klam, ulækker og synes jeg lugter af ostepops, på trods af at jeg har været i bad! :genert:

Ellers har jeg været ude i varmen og solskinnet med hundene, hvor vi var forbi min mors kolonihave :) Nu er de gået kolde og jeg burde lave noget aftensmad. Og sætte vasketøj over også. At være på nettet trækker bare lidt mere nu..
7
I like big beards and I cannot lie
Billede
d.d84
Kort karma: 7
Likede indlæg: 62

Indlægaf d.d84 » 1. maj 2016, 18:00

Jeg smed ungerne i søskendevognen i morges og gik ned til nettoen ca. 1,5 km væk og fik handler til ugen.
Ellers har vi bare hygget os, leget og set Ratatouille :)
Nåeh ja, og så har jeg vasket 3 maskiner tøj, sådanne to blebørn bruger en del.
Mine aktiviteter har ikke ændret sig meget af at blive skilt da jeg har børnene det meste af tiden, vi er i gang med en optrapning af samvær med ham på 2 og hende på 6 mdr får endnu bare besøg af far herhjemme.
2
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 18:52

Jeg var på date i dag med en gut fra tinder, jeg ikke havde mødt før. Da jeg så tropper op, viser det sig at han er der med to venner og yderlig to andre kommer til senere på dagen (det var en gratis udendørskoncert). Først synes jeg det er lidt mærkeligt, men beslutter mig for at give det en chance. Hans venner var skam også rigtig søde, men uheldigvis virkede han bare overhovedet ikke interesseret i mig og så blev det sgu akavet :s

Efter 1½ time trak jeg ham til siden og sagde at jeg smuttede igen, det duede ikke det her med at jeg kom for at møde ham og så var de eneste der interesserede sig for mig, hans venner. Jeg skulle jo så også sige farvel til vennerne, hvor den ene selvfølgelig ville have en forklaring på hvorfor jeg allerede gik. Men hvad siger man lige? Jeg ved ikke engang om de var klar over at det var vores første "date".
0

Tilbage til "Forhold og sex"