Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:02

Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.
8
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:03

avdotja skrev:Jeg var på date i dag med en gut fra tinder, jeg ikke havde mødt før. Da jeg så tropper op, viser det sig at han er der med to venner og yderlig to andre kommer til senere på dagen (det var en gratis udendørskoncert). Først synes jeg det er lidt mærkeligt, men beslutter mig for at give det en chance. Hans venner var skam også rigtig søde, men uheldigvis virkede han bare overhovedet ikke interesseret i mig og så blev det sgu akavet :s

Efter 1½ time trak jeg ham til siden og sagde at jeg smuttede igen, det duede ikke det her med at jeg kom for at møde ham og så var de eneste der interesserede sig for mig, hans venner. Jeg skulle jo så også sige farvel til vennerne, hvor den ene selvfølgelig ville have en forklaring på hvorfor jeg allerede gik. Men hvad siger man lige? Jeg ved ikke engang om de var klar over at det var vores første "date".

Ej, hvor er det forbandet uhøfligt :forvirret:
5
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 19:07

Viskelæder skrev:Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Altså I'm with you on this. Fuldstændig og aldeles. Og hvis der bliver ved med at komme "stikpiller" (forstå mig ret - jeg mangler et andet ord) og indirekte invitationer, så kan jeg godt gå helt og aldeles kold i det og bakke ud. For det er nemlig det der med at det er et pres og et eller andet sted også manglende respekt for at man nok skal sige til når/hvis man er klar til af mødes
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 19:10

Viskelæder skrev:...

Altså han havde jo nok en anden opfattelse af det. Da jeg sagde farvel var han helt "det er jo en koncert, det vidste du godt. Jeg ved ikke med dig, men jeg snakker ikke en hel masse når jeg er til koncert". Nej, men du har alligevel formået at snakke mere med alle dine venner end mig og jeg er oprigtig i tvivl om hvorvidt du egentlig helst ser at jeg smutter.

Nå, men jeg ville aldrig selv være taget ind til arrangementet, så det var egentlig fint nok at opleve. og har trods alt været på kaffedates der var kedeligere :D
Senest rettet af avdotja 1. maj 2016, 19:10, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:10

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.

Altså I'm with you on this. Fuldstændig og aldeles. Og hvis der bliver ved med at komme "stikpiller" (forstå mig ret - jeg mangler et andet ord) og indirekte invitationer, så kan jeg godt gå helt og aldeles kold i det og bakke ud. For det er nemlig det der med at det er et pres og et eller andet sted også manglende respekt for at man nok skal sige til når/hvis man er klar til af mødes

Lige netop. Jeg gider heller ikke mere nu. Jeg lærer ham jo ikke bedre at kende og får lyst til at mødes, når det eneste, han skriver, er stikpiller til a mødes.
Idiot.
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:12

avdotja skrev:

Altså han havde jo nok en anden opfattelse af det. Da jeg sagde farvel var han helt "det er jo en koncert, det vidste du godt. Jeg ved ikke med dig, men jeg snakker ikke en hel masse når jeg er til koncert". Nej, men du har alligevel formået at snakke mere med alle dine venner end mig og jeg er oprigtig i tvivl om hvorvidt du egentlig helst ser at jeg smutter.

Nå, men jeg ville aldrig selv være taget ind til arrangementet, så det var egentlig fint nok at opleve. og har trods alt været på kaffedates der var kedeligere :D

Han lyder som en idiot :tie: Men godt du havde en okay oplevelse trods alt!
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 1. maj 2016, 19:18

Tusind tak for jeres søde reaktioner på min fars jubilæum. Det er godt nok heller ikke ofte, at man kommer hjem til 26 likes og seks grønne kort. Jeg elsker jer alle sammen :love:
10
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 19:19

Jeg er egentlig selv typen der foretrækker at mødes hurtigt (hvilket så nogen gange, giver nogle mindre optimale dateoplevelser :D), men kan til gengæld overhovedet ikke håndtere at føle mig presset (hvilket en konstant hinten til hvornår vi skulle ses, ville resultere i), så det der ville jeg også gå helt kold i.
1
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 1. maj 2016, 19:27

Hmm jeg har måske lige brug for et råd eller to..

Jeg har i dag set hende daten for 3. gang siden hun kom hjem til Danmark og den med at mavefornemmelsen ikke længere var den samme, som jeg sådan lidt følte i mandags, har vist sig at være den samme - også de to andre gange

Hvad skal man gøre? Vente lidt? Se om den kommer igen? Eller?

Jeg har bestemt mig til at jeg ikke indgår i endnu et forhold uden at have følelserne til det. Så det kommer ikke til at ske. Men man kunne vel godt "spille skuespil" et stykke tid? Det er bare meget i mod mig, da jeg ikke gider være et dumt svin?

Jeg ved godt det er svært at råde omkring, men hvis nu det var jeres date som havde det som jeg. Hvad ville i så foretrække?
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. maj 2016, 19:32

Code71 skrev:Hmm jeg har måske lige brug for et råd eller to..

Jeg har i dag set hende daten for 3. gang siden hun kom hjem til Danmark og den med at mavefornemmelsen ikke længere var den samme, som jeg sådan lidt følte i mandags, har vist sig at være den samme - også de to andre gange

Jeg har bestemt mig til at jeg ikke indgår i endnu et forhold uden at have følelserne til det. Så det kommer ikke til at ske. Men man kunne vel godt "spille skuespil" et stykke tid? Det er bare meget i mod mig, da jeg ikke gider være et dumt svin?

Jeg ved godt det er svært at råde omkring, men hvis nu det var jeres date som havde det som jeg. Hvad ville i så foretrække?

Hvis det ikke er kommet igen efter 3 dates siden hun kom hjem tror jeg heller ikke det bare kommer. Hvis jeg var hende ville jeg gerne have at du sagde nej tak til at mødes igen :) jeg synes ikke der er noget værre end at blive holdt for nar, og det ville jeg føle at du gjorde.
4
x
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 1. maj 2016, 19:36

Har I set det program der hedder "Petra dater hele verden"? Ellers kan det ses på DR's hjemmeside. Der er 5-6 afsnit.

Men konceptet er egentlig meget sjovt. Nå, men her i det sidste afsnit er hun i USA, hvor hun mødes med en dating coach eller noget i den stil. Han giver hende nogle "hjemmeopgaver" eller opfordrer hende til nogle forskellige ting, bl.a. at gå på date to gange om ugen i to måneder.

Jeg ved ikke om det bare er mig, men det lyder af sindssygt meget og giver mig stress bare ved tanken :lol: Men jeg tænker også at det da er begrænset hvor meget man kan lære en person at kende på så kort tid? Og om man ikke allerede er videre ved næste date (om det så er med den samme eller en ny) i stedet for at nyde nuet? Ej, det lyder kliché-agtigt.. Måske er det også bare fordi jeg ikke kan se mig selv forholde mig til så mange nye mennesker på kort tid :genert:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 1. maj 2016, 19:38

Klar besked. Helt sikkert.
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 578
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 19:42

Mon ikke det lige netop er her, du bør acceptere den præmis, du ikke kunne eller ville acceptere sidste gang - at er du i tvivl sådan over flere gange, ja, så er den der bare ikke. Og det er noget pis, når man nu synes, modparten er sød og pæn osv. Og det er frustrerende, at man ikke synes, man kan give en forklaring. Hverken over for sig selv eller den, man dater. Men dét er netop en væsentlig del af det, der ligger i at "lytte til sin mavefornemmelse". At den ikke altid er til at argumentere rationelt for, men at man alligevel tør og vil anerkende den.

Jeg synes i øvrigt, det er godt, at du da lader til at tænke en hel del over, hvad der skete og gik galt forrige gang. Men "spiller du skuespil", som du kalder det, og fortsætter det her mod bedre vidende ja, så er du jo på vej lige luks ned ad samme sti som sidst, kammerat. Tillad mig en lidt formanende smiley: :naughty:

Og så kan jeg spørge dig, ligesom jeg gjorde på DD, da du var i tvivl også efter flere dates, men tænkte, at det sikkert bare skulle have noget tid: Hvor længe vil du så rende rundt og gøre det - altså spille skuespil? Vil du sætte en tidsfrist? Eller? Bryder du så med hende, hvis du stadig ikke føler noget efter en måned? To? Hvor længe uden forelskede følelser er længe nok til, at man "rationelt" kan afskrive et forhold? :gruble:

Jeg synes altså, at tre dates er en okay baggrund at bedømme på. Også selv om mennesker er forskellige, og man måske ikke specifikt kan sige noget om, hvorvidt 3 eller 5 dates lige er "grænsen". Jeg tror bare, du skal acceptere, at så slutter den altså dér. Ikke mindst fordi du så ikke vil have problemer med at se hverken dig selv eller daten i øjnene ...
Senest rettet af ManicNinja 1. maj 2016, 19:44, rettet i alt 1 gang.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5782

Indlægaf Animi » 1. maj 2016, 19:42

Jeg ville bestemt ikke "spille skuespil" da du kan risikerer at hun allerede har følelser for dig, og måske ville føle at du holdt hende for nar. Men jeg synes godt at du kan være ærlig overfor hende - fortæl hende at du er i tvivl om hvorvidt det er det rigtige, men at du gerne vil give det en chance og se om det kommer. Hvem ved, måske er hun med på at give det lidt tid.
Desuden, så kan de rette følelser godt komme efter lidt tid. Da jeg begyndte at se min ekskæreste, gad jeg faktisk ikke rigtig på date med ham, men var for stor en kylling til at afvise ham :lol2: De første par dates syntes jeg at han var sød, men ikke lige noget for mig - men lige pludselig så blev jeg smaskforelsket i ham. Jeg aner ikke hvad der skete, men da jeg lærte ham bedre at kende slog lynet bare ned i mig.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10292

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. maj 2016, 19:48

avdotja skrev:

Men så var det da godt nok et snotdumt sted at foreslå at mødes første gang :stoned:
Han virker ikke for kvik.
4
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Forhold og sex"