Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Singletråden

Indlægaf JessicaD » 7. jan 2016, 20:48

klumphen skrev:Æv. Jeg er blevet friend-zoned. Dobbelt æv. Æv med æv på.

Øv, hvad skete der? Havde I ses noget tid eller? :(
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. jan 2016, 21:29

I er så søde :kys:
0
x
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 22:54

Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 22:55

avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)

Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?
0
avdotja

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 22:57

Viskelæder skrev:
avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)

Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?

Nej nej - din ananasting (ellers er jeg da helt tabt)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 23:02

avdotja skrev:
Viskelæder skrev:

Det er bare en intern ting, hvor Culpøs altid bemærker mine forskellige ananaser på mine profilbilleder :D
2
avdotja

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 23:04

Viskelæder skrev:
avdotja skrev:
Viskelæder skrev:

Det er bare en intern ting, hvor Culpøs altid bemærker mine forskellige ananaser på mine profilbilleder :D

Åh gud - det havde jeg slet ikke lagt mærke til :lol: troede det gik på dit indlæg på en eller anden måde :D
2
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 8. jan 2016, 01:14

Hvordan får jeg fyre med børn til at lade være med at skrive? Det undrer mig virkelig, når jeg direkte skriver, at jeg søger en, der ikke har børn i forvejen. Fx skriver en her til aften "hej, det er da ærgerligt, at du ikke søger en med børn, jeg har ellers to super søde børn på 6 og 9. Jeg har dem i lige uger... du ser ellers super sød ud... jeg er lidt ny herinde, så ved ikke lige, hvad jeg mere skal skrive, men du spørger bare hvis der er noget du vil vide".

Hmm. Hvis jeg spørger ind til det, så siger de bare, at de tænkte, at det ikke gjorde så meget, fordi de opfylder mine andre ønsker i profilen. Børn er da bare en ret vigtig og afgørende faktor i ens liv. Eller det er det åbenbart ikke for dem, siden de skriver. What to do? Eller skal jeg bare være ligeglad måske. :D Hvad gør I selv, jer der ikke ønsker papbørn/børn?
1
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2100

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 09:31

JessicaD skrev:Hvordan får jeg fyre med børn til at lade være med at skrive? Det undrer mig virkelig, når jeg direkte skriver, at jeg søger en, der ikke har børn i forvejen. Fx skriver en her til aften "hej, det er da ærgerligt, at du ikke søger en med børn, jeg har ellers to super søde børn på 6 og 9. Jeg har dem i lige uger... du ser ellers super sød ud... jeg er lidt ny herinde, så ved ikke lige, hvad jeg mere skal skrive, men du spørger bare hvis der er noget du vil vide".

Hmm. Hvis jeg spørger ind til det, så siger de bare, at de tænkte, at det ikke gjorde så meget, fordi de opfylder mine andre ønsker i profilen. Børn er da bare en ret vigtig og afgørende faktor i ens liv. Eller det er det åbenbart ikke for dem, siden de skriver. What to do? Eller skal jeg bare være ligeglad måske. :D Hvad gør I selv, jer der ikke ønsker papbørn/børn?

Med min erfaring fra online dating, som er noget a la: "Never give them a reason to respond if you are not interested!" Så ville jeg ikke afvise. De ved jo qua din udmelding, at du ikke er interessret i en som dem. Sådan en anmassende type som du beskriver, ville helt klart blive pigesur og skrive åndssvage ting, hvis du skriver en afvisning. Ignore, ignore, ignore er mit råd.
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 09:32

Hvad skete der? Er du OK? :kram:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 8. jan 2016, 09:56

Jeg mangler altså virkelig en mand - til at skovle sne og afise bilen osv.!!
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1607

Indlægaf Spjaerten » 8. jan 2016, 16:01

Jeg mangler en til rødvinsmiddag og til at fortælle mig at jeg er pissesej og fejre en god nyhed.
5
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 7
Likede indlæg: 145

Indlægaf Yossarian » 8. jan 2016, 16:17

Nå, men jeg hører da også i dén grad til her. :wave: Jeg er nok efterhånden ved at give helt op. :(
2
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 87
Likede indlæg: 808

Indlægaf klumphen » 8. jan 2016, 17:25

JessicaD skrev:

canoodle skrev:Hvad skete der? Er du OK? :kram:

Vi var "heldigvis" ikke kommet længere end på skrift, så skaden er til at overse. Det var løbet lidt ud i sandet hen over julen og nytår - så jeg spurgte, og fik desværre et andet svar end det jeg havde håbet.
Plejer altid at have mine følelser under kontrol så de ikke løber af med mig, men denne gang havde jeg bare givet slip. Det var SÅ lækkert! Men så gør det jo også lidt mere nas når jeg kommer ned på jorden igen :wacko:
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 17:28

klumphen skrev:
JessicaD skrev:

canoodle skrev:Hvad skete der? Er du OK? :kram:

Vi var "heldigvis" ikke kommet længere end på skrift, så skaden er til at overse. Det var løbet lidt ud i sandet hen over julen og nytår - så jeg spurgte, og fik desværre et andet svar end det jeg havde håbet.
Plejer altid at have mine følelser under kontrol så de ikke løber af med mig, men denne gang havde jeg bare givet slip. Det var SÅ lækkert! Men så gør det jo også lidt mere nas når jeg kommer ned på jorden igen :wacko:

Det kan jeg godt forstå. Men hey- Det er SÅ sejt at du turde! :D og når det er den slags afvisning, så hjælper det altid mig at huske på den der med pærer og bananer. Hvis hun er til bananer og du er en pære, jamen er det jo ikke noget med dig. Hun er bare mere til bananer (no pun intended :devil: )

Jeg ved godt det er en meget forsimplet version, men vil bare lige fremhæve at du faktisk fik noget ud af oplevelsen. Du turde- og du kan godt turde igen :kys:
11
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"