Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. maj 2016, 09:31

Rikke skrev:For helvede mand :lol:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!

Ej, jeg bliver jo nærmest forarget :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:29

Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:36

IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:

Jo, det synes jeg, afhængig af formuleringen. Det er jo en ærlig sag.

Det kan være en svær balancegang sådan noget.
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:37

Code71 skrev:
Planten skrev:Code, jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at du måske er så skide nervøs for at såre hende eller gå ind i en relation, hvor du måske ikke har følelserne med, at du ikke kan slappe af og dermed ikke bare være i det. Hvis jeg bliver nervøs og bange, så lukker jeg ned for følelser.

Jeg ved ikke om det er det. Men det kan det da fint være. Jeg ved i hvert fald at jeg har været ekstremt opmærksom på hvordan jeg selv havde det med hende

Netop for ikke at begå samme fejltagelse (undskyld, det er så grimt et ord i den forbindelse ved jeg godt) at indgå i et forhold igen, som jeg gjorde med min eks. Hvor jeg ikke havde mavefornemmelsen/følelserne med.

En af grundene til at jeg gjorde det dengang var jo nok bla at både mine allertætteste venner og mine forældre var helt vilde med hende og det lod jeg mig jo nok snøre lidt af.

Det er grimt at sige at jeg spildte den tid af mit liv, for det gjorde jeg jo ikke hvis jeg lærer af mine fejl.

Så vidt jeg husker fra Jubii debatten var du vildt hurtigt ude med den anden - og hurtigt til at definere det som eksklusivt, som et forhold osv.

Jeg synes kun det er positivt, du mærker efter og stopper op, når du konstaterer noget er anerledes.
2
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:42

Juki skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Pisse svært. Var jo slet ikke sikker på han var noget for mig. Men var egentlig fast besluttet på at se ham under lidt mere afslappede omstændigheder. Men eftersom der blev ved med at dumpe sms'ere ind med superlativer og antagelser af scenarier som slet ikke givent, så fik jeg altså pres.

Årh, men altså, jeg blir sq lidt træt af mig selv, når jeg stikker halen mellem benene.

Jeg er en meget besværlig kvinde med sådan noget. Ikke for meget interesse. Og ikke for lidt interesse :blush:
Senest rettet af IrmaPigen 2. maj 2016, 16:47, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:47

IrmaPigen skrev:
Juki skrev:

Pisse svært. Var jo slet ikke sikker på han var noget for mig. Men var egentlig fast besluttet på at se ham under lidt mere afslappede omstændigheder. Men eftersom der blev ved med at dumpe sms'ere ind med superlativer og antagelser af scenarier som slet ikke givent, så fik jeg altså pres.

Årh, men altså, jeg blir sq lidt træt af mig selv, når jeg stikker halen mellem benene.

Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:
0
Billede
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:50

[/quote]
Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:[/quote]

Nej ikke jaloux, det var overhovedet ikke mit indtryk. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:
Senest rettet af IrmaPigen 2. maj 2016, 16:53, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:53

IrmaPigen skrev:
Juki skrev:
IrmaPigen skrev:
Juki skrev:

Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:

Nej ikke jaloux. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:

Ah, på den måde.

Har han svaret?
0
Billede
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 17:01

Juki skrev:Ah, på den måde.

Har han svaret?

Mja. Er dog ikke helt sikker på han sådan fuldstændig forstod budskabet.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 2. maj 2016, 19:44

Jeg flytter i større lejlighed medio juni. En fordel ved at være single er, at indretningen bliver lige dele piget og lige dele NØRD. Og der er ingen, der kan forhindre mig i, at få Dødsstjernen som spisestuelampe, INGEN! INGEN MWAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAhaha *nørdegrin med grynt* :D
12
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 2. maj 2016, 20:03

Er der nogen, der har set "kys, knald og kærlighed" i aften? Ham Troels, der blev valgt fra virkede sød :) så hvis der er nogen, der kender ham, så vil jeg gerne lære ham at kende :D
5
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 2. maj 2016, 20:03

Zombie skrev:Jeg flytter i større lejlighed medio juni. En fordel ved at være single er, at indretningen bliver lige dele piget og lige dele NØRD. Og der er ingen, der kan forhindre mig i, at få Dødsstjernen som spisestuelampe, INGEN! INGEN MWAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAhaha *nørdegrin med grynt* :D

Det er sgu da også for sejt. Det ville selv jeg kunne leve med hvis jeg skulle flytte ind hos en kæreste :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Viskelæder » 2. maj 2016, 20:22

Zombie skrev:Jeg flytter i større lejlighed medio juni. En fordel ved at være single er, at indretningen bliver lige dele piget og lige dele NØRD. Og der er ingen, der kan forhindre mig i, at få Dødsstjernen som spisestuelampe, INGEN! INGEN MWAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAhaha *nørdegrin med grynt* :D

Jeg har et stort pink næsehorn af papmache i mit hjem! og INGEN kan stoppe mig!!!
5
Wunder8
Kort karma: 33
Likede indlæg: 363

Indlægaf Wunder8 » 2. maj 2016, 20:26

IrmaPigen skrev:

Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:[/quote]

Nej ikke jaloux, det var overhovedet ikke mit indtryk. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:[/quote]

Usj. Hvis jeg lige må blande mig, så har du min fulde opbakning til at trække dig. Jeg har haft præcis samme oplevelse med en fyr efter første date. Han begyndte også at snakke om ting, vi skulle lave sammen om flere måneder, og sendte kysse-emojis og kaldte mig "søde" i hveranden besked. Det kunne jeg bare slet ikke. Netop fordi han jo ikke rigtigt kendte mig, og det derfor føltes underligt "falsk".
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Viskelæder » 2. maj 2016, 20:29

Wunder8 skrev:
IrmaPigen skrev:

Nej ikke jaloux, det var overhovedet ikke mit indtryk. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:[/quote]

Usj. Hvis jeg lige må blande mig, så har du min fulde opbakning til at trække dig. Jeg har haft præcis samme oplevelse med en fyr efter første date. Han begyndte også at snakke om ting, vi skulle lave sammen om flere måneder, og sendte kysse-emojis og kaldte mig "søde" i hveranden besked. Det kunne jeg bare slet ikke. Netop fordi han jo ikke rigtigt kendte mig, og det derfor føltes underligt "falsk".[/quote]

Helt enig her. Det kan jeg heller ikke med. Har også oplevet typen, der hele tiden skriver "søde", "smukke" og lidt for sjov "vil du med?", når de skal på ferier osv.. SÅ interesseret eller vild med nogen er man ikke, når man lige har mødt dem, så det fremstår så falsk.
0

Tilbage til "Forhold og sex"