Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 20:34

Wunder8 skrev:
Usj. Hvis jeg lige må blande mig, så har du min fulde opbakning til at trække dig. Jeg har haft præcis samme oplevelse med en fyr efter første date. Han begyndte også at snakke om ting, vi skulle lave sammen om flere måneder, og sendte kysse-emojis og kaldte mig "søde" i hveranden besked. Det kunne jeg bare slet ikke. Netop fordi han jo ikke rigtigt kendte mig, og det derfor føltes underligt "falsk".

Det er da rart at læse, det ikke bare er mig der er småskør....jeg er dog stadig fuldstændig sikker på manden har gjort det i den bedste mening og der ikke er ondt skabt i ham.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 2. maj 2016, 20:35

Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 2. maj 2016, 20:36

Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Årh. Vores hjem sammen ville være smukt!
4
Wunder8
Kort karma: 33
Likede indlæg: 363

Indlægaf Wunder8 » 2. maj 2016, 20:36

IrmaPigen skrev:
Wunder8 skrev:
Usj. Hvis jeg lige må blande mig, så har du min fulde opbakning til at trække dig. Jeg har haft præcis samme oplevelse med en fyr efter første date. Han begyndte også at snakke om ting, vi skulle lave sammen om flere måneder, og sendte kysse-emojis og kaldte mig "søde" i hveranden besked. Det kunne jeg bare slet ikke. Netop fordi han jo ikke rigtigt kendte mig, og det derfor føltes underligt "falsk".

Det er da rart at læse, det ikke bare er mig der er småskør....jeg er dog stadig fuldstændig sikker på manden har gjort det i den bedste mening og der ikke er ondt skabt i ham.

Det har helt sikkert været i bedste mening. Det var det i hvert fald i mit tilfælde, hvilket også gjorde det hele lidt svært at håndtere, fordi jeg virkeligt ikke havde lyst til at afvise ham. Kunne også virkeligt godt lide ham. Jeg følte mig bare kvalt, fordi han tempo var så højt, så hurtigt i forløbet.
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 2. maj 2016, 20:39

Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Min er en gris. Måske det er derfor det går, som det gør?! :D
6
:whip:
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 20:42

Wunder8 skrev:
IrmaPigen skrev:
Wunder8 skrev:

Det har helt sikkert været i bedste mening. Det var det i hvert fald i mit tilfælde, hvilket også gjorde det hele lidt svært at håndtere, fordi jeg virkeligt ikke havde lyst til at afvise ham. Kunne også virkeligt godt lide ham. Jeg følte mig bare kvalt, fordi han tempo var så højt, så hurtigt i forløbet.

Gud, det var lige præcis det jeg skrev, at jeg ikke lige kunne følge med i hans tempo, og det bevirkede at jeg følte mig presset. Det er ikke skide fedt at få beskeder om man er smuk, dejlig, varm, osv., når man slet ikke ser sig i stand til at gengælde det ud over "jo det kunne da være meget hyggeligt at ses igen". Man bliver sådan lidt underdog, og følger sig som en kold fisk.
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8442

Indlægaf 2SHY » 2. maj 2016, 20:48

Flash! :love:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8442

Indlægaf 2SHY » 2. maj 2016, 20:50

Jeg tror jeg er der hvor jeg pr automatik er klar til at afskrive en fyr lige så snart han har kaldt mig "søde". Jeg kan bare SLET ikke have det!
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 2. maj 2016, 20:52

Dit hjem er hyggeligt :love:
3
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 2. maj 2016, 21:01

Ej, den er så fin!
2
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 2. maj 2016, 21:07

Planten skrev:

Dit hjem er hyggeligt :love:

hvad Planten siger! Du har et lækkert hjem. :blomst:
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Sophaya » 2. maj 2016, 21:09

Okay, man kan altså ikke blære sig med uglehøjtalere uden at flashe! :lol:
3
x
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 2. maj 2016, 21:16

Uglehøjttaleren er denne: :lun: Billede
13
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 2. maj 2016, 21:17

En Darth Vader ugle? :8:
6
:whip:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 2. maj 2016, 21:17

Og tak til de damer, der roser mit hjem :kys: :lol:
2

Tilbage til "Forhold og sex"