Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2382

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. maj 2016, 20:55

Viskelæder skrev:Skål i fake-astronautis til jer alle :wave:

Når man først lige scroller langsomt ned så ligner det altså lidt noget andet :blush2:
7
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. maj 2016, 21:01

Puffi :kram:

Jeg kender ikke til Tinder, så det tekniske skal jeg ikke gøre mig klog på.

Til det med de korte svar. Kan det være fordi at I har set hinanden og aftalt at ses igen, så føler han sig måske "sikker" på dig, på den måde at der ikke nødvendigvis skal følges op på forskellige ting? Det kan også være han lige skal have tid til at vende det hele inde i hovedet og mærke efter. Det behøver ikke være en dårlig ting :)

Hvis ikke I har aftalt et konkret tidspunkt at ses igen, kunne du måske følge op på det?
0
Billede
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 7. maj 2016, 21:03

Juki skrev:

Når man først lige scroller langsomt ned så ligner det altså lidt noget andet :blush2:

Det ku du lige se, hva :slem:
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. maj 2016, 21:05

Viskelæder skrev:
Juki skrev:

Det ku du lige se, hva :slem:

:blush:
1
Billede
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 7. maj 2016, 21:07

Juki skrev:Puffi :kram:

Jeg kender ikke til Tinder, så det tekniske skal jeg ikke gøre mig klog på.

Til det med de korte svar. Kan det være fordi at I har set hinanden og aftalt at ses igen, så føler han sig måske "sikker" på dig, på den måde at der ikke nødvendigvis skal følges op på forskellige ting? Det kan også være han lige skal have tid til at vende det hele inde i hovedet og mærke efter. Det behøver ikke være en dårlig ting :)

Hvis ikke I har aftalt et konkret tidspunkt at ses igen, kunne du måske følge op på det?

Ja, det er klart en mulighed. Jeg ved ingenting. Jeg er bare helt enormt dårlig til manglende svar.

Og nej, jeg skal ikke skrive mere, sådan lige. Skrev en besked omkring kl. 15, som han har set, men ikke svaret på. Han arbejder igen i aften, men hvis han svarer i morgen på et tidspunkt, kan det godt være, jeg vil spørge direkte :)
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 7. maj 2016, 21:07

Hvorfor sidder du og peger på Puffis indlæg med en diller-is?
7
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 7. maj 2016, 21:09

Ej, den er dum, Puffi. Kan godt forstå, du er træt af det - både med manden og dine venner. Hvorfor er det egentlig så svært for folk at melde ud? Det er ikke så svært jo. Jeg håber, at han tager sig sammen og giver et ordentligt svar - enten på den ene eller anden måde. Det andet er simpelthen for fesent.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 7. maj 2016, 21:10

Kommodedyret skrev:

Orkkk, jeg hopper over i upassende-tråden.... :lol:
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. maj 2016, 21:13

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:

Orkkk, jeg hopper over i upassende-tråden.... :lol:

Se selv :devil2:
1
Billede
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 7. maj 2016, 21:18

Puffi skrev:
Planten skrev:
Puffi skrev:Jeg har med vilje ikke tænkt ret meget. Men faktisk bare taget det meget stille og roligt, det var sgu ham, der var totalt hooked på bare at skulle mødes med det samme. Jeg er faktisk ikke i et hul over ham, altså, jo, jeg vil gerne se ham igen, men så er det heller ikke værre hvis vi ikke ser hinanden igen. Jeg er mere lidt nede fordi jeg ikke har hørt fra nogen. Selv min lillebror har ikke svaret på en simpel sms om hvad vi egentlig gør med den forbandede mors dag i morgen.

Jeg er med på, at det ikke er lige ham, det handler om.

At folk ikke tager kontakt, ville jeg også blive trist over. Men de kan jo have travlt i haven, med at grille eller hvad nu.

Jeg ved det godt, logisk, ved jeg det godt. Men er det ikke bare sædvanlig single-ensomhed? At alle andre er to og altid har en at grille med eller være i haven med? Og den går så lige all in i dag.

Åh jo, det kender jeg alt for godt. I sidste weekend svælgede jeg i den følelse.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 7. maj 2016, 22:13

Kommodedyret skrev:

Det er da bare en pind-is... :fløjt:
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 8. maj 2016, 10:57

Ih altså, kender I det, når man gerne vil kontakte en eks, men man ved godt, at det er en enorm dårlig ide?

Jeg har de sidste par måneder haft en lyst til at kontakte en gammel flirt. Jeg har bare sådan lyst til at chatte med ham. Jeg har tænkt over hvorfor jeg egentligt gerne vil og det er ikke fordi jeg vil være kæreste med ham. Men det er kommet efter jeg er begyndt i fertilitetsbehandling for ar få et donorbarn og jeg derfor er holdt op med at date. Så jeg savner en mand at chatte med sådan en gang imellem og jeg tror ikke, at det bunder ret meget dybere. Vi havde vildt god skrive-kemi, hvis man kan kalde det dét. Men han gik tilbage til sin eks og er der stadig. Han ville dog fortsat gerne holde kontakten, men jeg var i en dårlig periode i mit liv og det endte med at jeg ikke behandlede ham helt godt. Hvilket jeg også senere undskyldte for. Ej, jeg ved ikke, hvorfor lige det er ham, jeg tænker på, nu hvor jeg er i gang med mit projekt og er virkelig opsat på det. Jeg skal jo ikke finde en mand, som kan forpurre projektet, men lige netop ham her ved jeg jo, at det ikke kommer til at ske.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 8. maj 2016, 11:09

Marioneta skrev:Ih altså, kender I det, når man gerne vil kontakte en eks, men man ved godt, at det er en enorm dårlig ide?

Jeg har de sidste par måneder haft en lyst til at kontakte en gammel flirt. Jeg har bare sådan lyst til at chatte med ham. Jeg har tænkt over hvorfor jeg egentligt gerne vil og det er ikke fordi jeg vil være kæreste med ham. Men det er kommet efter jeg er begyndt i fertilitetsbehandling for ar få et donorbarn og jeg derfor er holdt op med at date. Så jeg savner en mand at chatte med sådan en gang imellem og jeg tror ikke, at det bunder ret meget dybere. Vi havde vildt god skrive-kemi, hvis man kan kalde det dét. Men han gik tilbage til sin eks og er der stadig. Han ville dog fortsat gerne holde kontakten, men jeg var i en dårlig periode i mit liv og det endte med at jeg ikke behandlede ham helt godt. Hvilket jeg også senere undskyldte for. Ej, jeg ved ikke, hvorfor lige det er ham, jeg tænker på, nu hvor jeg er i gang med mit projekt og er virkelig opsat på det. Jeg skal jo ikke finde en mand, som kan forpurre projektet, men lige netop ham her ved jeg jo, at det ikke kommer til at ske.

Tror du ikke, at det er fordi han er den i dit liv hidtil, der passer bedst ind i den plads, du har til mandligt selskab lige nu?

For noget tid siden skrev én herinde (Planten, måske? ) et klogt indlæg om det med at savne ekser og tidligere flirts som en måde at sætte ansigt på en trang, mere end det handler om den konkrete mand (eller kvinde). Kan det være sådan noget, der er på spil?
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 8. maj 2016, 11:30

Rapfisk skrev:Tror du ikke, at det er fordi han er den i dit liv hidtil, der passer bedst ind i den plads, du har til mandligt selskab lige nu?

For noget tid siden skrev én herinde (Planten, måske? ) et klogt indlæg om det med at savne ekser og tidligere flirts som en måde at sætte ansigt på en trang, mere end det handler om den konkrete mand (eller kvinde). Kan det være sådan noget, der er på spil?

Jo, for om 2 uger opstarter jeg IVF med donorsæd, hvilket jeg giver 30.000 kr for. Og det er jeg opsat på skal lykkedes og jeg har det rigtigt godt med det. Ja, det er af nød, at jeg gør det, for jeg ville da hellere have en mand at få et barn med, især for barnets skyld. Men jeg tror inderst inde også at det måske endda er bedst for mig at være enlig mor lige nu. Jeg havde svært ved at leve op til forpligtelserne som mor, kæreste og arbejder, da jeg var i mit sidste forhold og jeg gik ned med flaget. Men nu er jeg kun mor og arbejder og det kører fint, når jeg ikke skal leve op til en kæreste-rolle samtidig. Så kan jeg måske få overskud til den rolle, når mine børn er blevet ældre, men lige nu tror jeg faktisk at det er bedst at lade være.

Men jeg savner stadig at have en mand i mit liv på et eller andet niveau. Nu jeg tænker på det, så har jeg haft en b-ven, som jeg har mødtes meget lidt med undervejs, men som jeg har kunne chatte lidt med, når jeg havde behovet for det. Men han er nu helt forsvundet ud af mit liv og det er faktisk i den forbindelse og samtidig opstart af behandling, hvor jeg så har droppet alt dating, at lysten til at kontakte den gamle flirt er kommet.

Jeg har tænkt en del over hvorfor lysten er kommet og det er ikke fordi jeg vil have ham eller vil ødelægge hans forhold. Vi skrev bare godt sammen og oprindeligt ville han gerne fortsætte, men jeg fik så brændt en bro på et tidspunkt. Men lige nu kunne jeg godt bare bruge hans selskab på det niveau det nu engang kun kan være og lige netop med ham ved jeg at det aldrig bliver til mere og det giver egentligt også lidt tryghed. Så kan jeg fortsætte min plan og samtidig have lidt mandligt selskab.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 11:47

Rapfisk skrev:
Marioneta skrev:Ih altså, kender I det, når man gerne vil kontakte en eks, men man ved godt, at det er en enorm dårlig ide?

Tror du ikke, at det er fordi han er den i dit liv hidtil, der passer bedst ind i den plads, du har til mandligt selskab lige nu?

Det var nemlig mig. Og jeg mener det stadig :)

Og med det sagt marionetta, så skriver jeg også med en fra min fortid, som jeg ikke gider være kæreste med, men vi kysser så godt!
2

Tilbage til "Forhold og sex"