Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Singletråden

Indlægaf JessicaD » 9. maj 2016, 19:57

Jeg er ked af, at du blev stødt over min kommentar. Jeg synes bare, at mændenes reaktion er så naturlig, og det ville jeg bare lige dele. :) Men det er da ikke umuligt at finde folk i den aldersklasse, der vil have børn - det har jeg selv oplevet flere eksempler på.
1
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:12

JessicaD skrev:Jeg er ked af, at du blev stødt over min kommentar. Jeg synes bare, at mændenes reaktion er så naturlig, og det ville jeg bare lige dele. :) Men det er da ikke umuligt at finde folk i den aldersklasse, der vil have børn - det har jeg selv oplevet flere eksempler på.

Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 9. maj 2016, 20:16

Muspel skrev:
JessicaD skrev:Jeg er ked af, at du blev stødt over min kommentar. Jeg synes bare, at mændenes reaktion er så naturlig, og det ville jeg bare lige dele. :) Men det er da ikke umuligt at finde folk i den aldersklasse, der vil have børn - det har jeg selv oplevet flere eksempler på.

Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.

Det var nu ikke ment sådan. Det lød bare som om, at mændene var lidt unfair, fordi de valgte dig fra pga. det, og så ville jeg bare forsvare dem lidt, da jeg har det på samme måde.

Hvor langt søger du ned? Det kunne da være en mulighed. Så er de i hvert fald ikke for gamle. :D
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10148

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. maj 2016, 20:27

Muspel skrev:Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.

Hvor jeg færdes, er det bestemt ikke unormalt for mænd at få børn, når de er i 40' erne.
Et eksempel er mine forældres nabo, der er 48 eller 49 og har to drenge på 3 og 1½. Jeg synes på ingen måde, at det virker "vanvittigt sent" i hans tilfælde eller i de andre sammenhænge, hvor jeg er stødt på (ofte førstegangs)fædre et sted mellem 40 og 50.
Til gengæld kender jeg også mænd på samme alder, der er et helt andet sted i livet, fx. min venindes storebror på 43, hvis børn er 19 og 14, og det er selvfølgelig en lige så ærlig sag.

Samtidig tænker jeg også, at du ikke kun tog udgangspunkt i mænd på 46 år, men op til.
1
Je suis un tableau noir.
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:32

DetSorteCirkus skrev:
Muspel skrev:Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.

Hvor jeg færdes, er det bestemt ikke unormalt for mænd at få børn, når de er i 40' erne.
Et eksempel er mine forældres nabo, der er 48 eller 49 og har to drenge på 3 og 1½. Jeg synes på ingen måde, at det virker "vanvittigt sent" i hans tilfælde eller i de andre sammenhænge, hvor jeg er stødt på (ofte førstegangs)fædre et sted mellem 40 og 50.
Til gengæld kender jeg også mænd på samme alder, der er et helt andet sted i livet, fx. min venindes storebror på 43, hvis børn er 19 og 14, og det er selvfølgelig en lige så ærlig sag.

Samtidig tænker jeg også, at du ikke kun tog udgangspunkt i mænd på 46 år, men op til.

Se. Det var netop sådan jeg tænkte. Og kender da også en del mænd med 'to kuld' - det ville jeg også have det fint med :)
Og nej. Mit aldersspænd er ikke 46-46 :-D
1
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 10. maj 2016, 14:47

Lige nu vil jeg rigtig gerne have en kæreste, samtidig med at jeg virkelig IKKE gider have en kæreste. :stoned:
9
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 10. maj 2016, 14:57

DetSorteCirkus skrev:

Jeg synes også 46-47 er en "gammel" alder at få børn i.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5676

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 14:58

Jeg sidder og bliver helt deprimeret ved tanken om at der nok går laaaaaang tid før jeg får sex igen :gisp: Det er virkelig det værste ved singlelivet, når jeg ikke er særlig glad for det med onenighters
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 10. maj 2016, 14:59

Animi skrev:Jeg sidder og bliver helt deprimeret ved tanken om at der nok går laaaaaang tid før jeg får sex igen :gisp: Det er virkelig det værste ved singlelivet, når jeg ikke er særlig glad for det med onenighters

Indtil det modsatte er bevist, tror jeg på, der ikke går lang tid. Livet har det med at modbevise mig, men...
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ea_m
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 101

Indlægaf Ea_m » 11. maj 2016, 11:30

Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:
17
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:31

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:

Hvor dejligt for dig :lun:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:33

Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:
7
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5859

Indlægaf Dikus » 11. maj 2016, 11:42

Skralde skrev:Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:

Aaaarghhh... Du må ikke skrive sådan, når jeg næsten har besluttet at gøre det forbi med min kæreste (vi har kysset over et år - og det bliver ligesom ikke mere end hyggeligt og rart fra hans side). Jeg kan så godt lide at blive nusset :whine: Og jeg tror ikke, jeg lige finder en erstatning sådan bare lige her i Nuuk :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 11. maj 2016, 11:45

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.

Yay :blomst:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:50

Dikus skrev:
Skralde skrev:Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:

Aaaarghhh... Du må ikke skrive sådan, når jeg næsten har besluttet at gøre det forbi med min kæreste (vi har kysset over et år - og det bliver ligesom ikke mere end hyggeligt og rart fra hans side). Jeg kan så godt lide at blive nusset :whine: Og jeg tror ikke, jeg lige finder en erstatning sådan bare lige her i Nuuk :genert:

Øv, jeg er ked af at høre at jeres forhold muligvis snart er slut. :ae: Men altså, der må da også findes fluer i Grønland? :fløjt:
1

Tilbage til "Forhold og sex"