Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 12:22

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:

Man skal da aldrig undskylde for en forelskelse - uanset hvornår på året den ligger. Så længe modparten vel at mærke er ledig og endda gensidigt interesseret, så er alt da lige netop, som det skal være! :klap:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 11. maj 2016, 14:11

Jeg er ny single efter at have været i on-off forhold til den samme mand i ca. 3,5 år. Beslutningen var ene og alene min, men han havde set den komme gennem noget tid og har egentlig umiddelbart reageret noget bedre end forventet. Jeg har en fornemmelse af, at vi kan blive ved med at snakke sammen, men det har jeg hverken særlig meget lyst til eller overskud til lige nu. Forholdet var op og ned og var til sidst meget svært. Nu er det på tide for mig at komme videre :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 322

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:23

Jeg matchede med en fyr på Tinder i går. Sådan ikke helt min type, men jeg synes at have erfaret at Tinder kan gi' et forkert indtryk ift. virkeligheden, så jeg gi'r lige en chance for at modbevise evt. dårlige billeder/profiltekster etc. (ja, ja, jeg er vældig storsindet). Nå, men ham her skriver så, som det første, om han må se min Instagramprofil. Tjo, det må han da gerne, så han finder mig og jeg godkender. Der går et par minutter, så skriver han, at selvom han synes jeg ser sød ud, så tror han ikke, vi er et match. Jeg tror han havde helt ret (især når han mente, han kunne bedømme mig ud fra det), og skrev pænt held og lykke til ham. Så har man prøvet det.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 11. maj 2016, 15:30

NLeth skrev:Jeg matchede med en fyr på Tinder i går. Sådan ikke helt min type, men jeg synes at have erfaret at Tinder kan gi' et forkert indtryk ift. virkeligheden, så jeg gi'r lige en chance for at modbevise evt. dårlige billeder/profiltekster etc. (ja, ja, jeg er vældig storsindet). Nå, men ham her skriver så, som det første, om han må se min Instagramprofil. Tjo, det må han da gerne, så han finder mig og jeg godkender. Der går et par minutter, så skriver han, at selvom han synes jeg ser sød ud, så tror han ikke, vi er et match. Jeg tror han havde helt ret (især når han mente, han kunne bedømme mig ud fra det), og skrev pænt held og lykke til ham. Så har man prøvet det.

Uh, den er også dum. Det er lidt mærkeligt at blive afvist af en, som man ikke engang selv rigtig var interesseret i. :tie: Men det er da en mærkelig måde, han gør det på. Og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad du mon har på din instagram. :D Mente han sådan typemæssigt eller hvordan?
0
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:54

JessicaD skrev:
NLeth skrev:Jeg matchede med en fyr på Tinder i går. Sådan ikke helt min type, men jeg synes at have erfaret at Tinder kan gi' et forkert indtryk ift. virkeligheden, så jeg gi'r lige en chance for at modbevise evt. dårlige billeder/profiltekster etc. (ja, ja, jeg er vældig storsindet). Nå, men ham her skriver så, som det første, om han må se min Instagramprofil. Tjo, det må han da gerne, så han finder mig og jeg godkender. Der går et par minutter, så skriver han, at selvom han synes jeg ser sød ud, så tror han ikke, vi er et match. Jeg tror han havde helt ret (især når han mente, han kunne bedømme mig ud fra det), og skrev pænt held og lykke til ham. Så har man prøvet det.

Uh, den er også dum. Det er lidt mærkeligt at blive afvist af en, som man ikke engang selv rigtig var interesseret i. :tie: Men det er da en mærkelig måde, han gør det på. Og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad du mon har på din instagram. :D Mente han sådan typemæssigt eller hvordan?

:lol:
Ingen forklaring - og jeg bad ikke om én, jeg var jo ikke selv særlig interesseret. Min profil er ret almindelig, vil jeg mene. Nok endda lidt kedelig. Jeg poster ikke så tit, der er små 200 billeder fra de sidste 4 ½ års tid. Jeg er ikke sådan en selfiepige, der deler Marilyn Monroe-citater & se min mad-billeder (ikke at der er noget galt med det). Den viser vist allermest, lige som min facebookprofil i øvrigt, at jeg ikke er sådan én der deler vildt personlige ting på nettet. :)
Senest rettet af NLeth 11. maj 2016, 15:55, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 15:55

Er jeg den eneste ud over min mor der ikke har en Instagram profil? :genert:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:56

2SHY skrev:Er jeg den eneste ud over min mor der ikke har en Instagram profil? :genert:

Det skal du ikke være ked af - én mindre ting at blive valgt fra på. :D Med mindre det selvfølgelig er et krav for nogen, at man er Insta-aktiv.
2
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 11. maj 2016, 16:02

2SHY skrev:Er jeg den eneste ud over min mor der ikke har en Instagram profil? :genert:

Nej, hvad skal man dog også med alt det nymodens stas :gammel:
7
:pompom:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 11. maj 2016, 16:06

Jeg er meget aktiv instagrammer :ninja:
3
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 11. maj 2016, 16:08

FrøkenM skrev:Jeg er ny single efter at have været i on-off forhold til den samme mand i ca. 3,5 år. Beslutningen var ene og alene min, men han havde set den komme gennem noget tid og har egentlig umiddelbart reageret noget bedre end forventet. Jeg har en fornemmelse af, at vi kan blive ved med at snakke sammen, men det har jeg hverken særlig meget lyst til eller overskud til lige nu. Forholdet var op og ned og var til sidst meget svært. Nu er det på tide for mig at komme videre :)

:kram:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 11. maj 2016, 16:34

Jeg har heller ikke :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 16:47

Nej. Jeg har heller ikke én - i hvert fald ikke én, jeg nogensinde har postet på. :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 16:56

Viskelæder skrev:Jeg er meget aktiv instagrammer :ninja:

Jeg synes Instagram er hyggeligere end fx facebook, og lidt mere privat. :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 11. maj 2016, 16:57

NLeth skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er meget aktiv instagrammer :ninja:

Jeg synes Instagram er hyggeligere end fx facebook, og lidt mere privat. :)

Nemlig :) Og jeg elsker at ligge og kigge på billeder fra alle mulige rejsedestinationer, før jeg skals sove.
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 11. maj 2016, 17:10

Jeg tror aldrig helt jeg har fattet hvordan Instagram skal bruges. Jeg har dog kigget på det, men forstår ikke hvordan det er mere privat end Facebook?
0

Tilbage til "Forhold og sex"