Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. maj 2016, 12:48

Animi skrev:Jeg skulle faktisk have været i sommerhus med min familie i weekenden, men vi droppede det fordi det skulle blive regnvejr :whine:
Jeg elsker at være i sommerhus med min familie :love:

Jeg elsker sommerhuset i regnvejr. Så kan man rigtigt opleve naturen og høre regnen tromme på taget. Når det er sagt, så er 38 kvadratmeter ikke meget at boltre sig på, når man ikke kan komme ud :genert:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5690

Indlægaf Animi » 13. maj 2016, 13:55

Rapfisk skrev:
Animi skrev:Jeg skulle faktisk have været i sommerhus med min familie i weekenden, men vi droppede det fordi det skulle blive regnvejr :whine:
Jeg elsker at være i sommerhus med min familie :love:

Jeg elsker sommerhuset i regnvejr. Så kan man rigtigt opleve naturen og høre regnen tromme på taget. Når det er sagt, så er 38 kvadratmeter ikke meget at boltre sig på, når man ikke kan komme ud :genert:

Nej, det lyder godt nok ret småt :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Indlægaf SoMaPe » 13. maj 2016, 16:21

Jeg melder mig under fanerne som single, og træt af det når vejret er så godt. Det er bare så meget hyggeligere at spise is med en lækker mand.
7
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1087

Indlægaf FrøkenM » 13. maj 2016, 18:34

SoMaPe skrev:Jeg melder mig under fanerne som single, og træt af det når vejret er så godt. Det er bare så meget hyggeligere at spise is med en lækker mand.

x2
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1087

Indlægaf FrøkenM » 13. maj 2016, 18:35

Jeg savner ikke min ex. Vi var ikke gode for hinanden og skulle sikkert være gået fra hinanden længe før.

Men hold nu k*** hvor jeg savner en dejlig mand til at bekræfte mig i, at jeg er fantastisk som jeg er. Savner en at putte med til noget dårlig tv og snakke med om alt og ingenting.
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 13. maj 2016, 18:41

Så blev jeg lige mindet om at strudsen kan være bedre end at skrive en farvel-besked. Shit, en svada, der kom retur.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 13. maj 2016, 18:46

A 7 skrev:Så blev jeg lige mindet om at strudsen kan være bedre end at skrive en farvel-besked. Shit, en svada, der kom retur.

Jeg brugte engang: "Siger du sådan, fordi du har brug for, at jeg er et røvhul? For så er det okay. Det kan vi godt sige, at jeg er, hvis det gør det nemmere for dig," og så faldt han ned :P
6
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 13. maj 2016, 18:56

Smiling_Goat skrev:
A 7 skrev:Så blev jeg lige mindet om at strudsen kan være bedre end at skrive en farvel-besked. Shit, en svada, der kom retur.

Jeg brugte engang: "Siger du sådan, fordi du har brug for, at jeg er et røvhul? For så er det okay. Det kan vi godt sige, at jeg er, hvis det gør det nemmere for dig," og så faldt han ned :P

Hm, I mit tilfælde tror jeg nu ikke at hun var faldet ned.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 13. maj 2016, 18:57

A 7 skrev:
Smiling_Goat skrev:

Okay, nogle mennesker skal selvfølgelig også bare være på tværs :P

(Hende altså)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5035

Indlægaf ManicNinja » 13. maj 2016, 19:42

A 7 skrev:
Smiling_Goat skrev:

Bliver nysgerrig efter at høre fra "den anden side" :genert: Havde I bare været på en enkelt date eller? Og hvad skrev du? (Hvis du har lyst at indvie os andre i det).
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2539

Indlægaf Rikke » 13. maj 2016, 20:36

Jeg var lige ved at tro, at min Tinder var gået i stykker - ingen match i ugevis, men SÅ.
Han er sgu lidt interessant :genert:
7
:whip:
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 13. maj 2016, 22:58

Jeg går med nogle overvejelser omkring dating, som jeg ikke helt kan finde ud af. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg er for komfortabel i den position, jeg er i nu. Altså, om jeg bare bliver ved med at stille mig tilfreds med at "have det godt", men ikke at have lyst til at ændre for meget, så der er potentiale til at jeg kan få det fantastisk. Grunden til, jeg tænker over det, er at jeg aldrig har datet en kvinde sådan rigtigt før - det er ligesom bare sket, de få gange, der er sket noget - og det vil være et stort, meget offentligt skridt på en eller anden måde, selvom jeg jo ikke behøver fortælle alle og enhver, at nu er jeg altså også begyndt at være sådan en rigtig lesbisk, der også dater (spøg til side: jeg ved godt, der ikke er nogen rigtig måde).

Altså. Jeg har det jo meget godt med bare at være mig (og har haft det sådan i efterhånden i mere end en håndfuld år) - men der er jo åbenlyst meget, der har ændret sig. Jeg har gået i lang tid og holdt tilbage på, hvem jeg egentlig er, og jeg er efterhånden ved at bryde ud af den rolle, ikke? Jeg var kort på tinder lige da jeg sprang ud (det er snart et års tid siden), men det var simpelthen for overvældende. Der var jeg overhovedet ikke klar. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om det stadig er det, der spøger og gør, at jeg holder mig tilbage med undskyldningen om, at jeg jo har det ganske udmærket nu. Og hvis det nu bare er fordi, jeg stadig har det fint med at være single, så synes jeg også, det er lidt røvet at gå halvhjertet ind i det.

Jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg vil med det her. Det var bare rart at få skrevet ned, og selvom jeg ikke skriver så meget i tråden, er jeg virkelig glad for den alligevel. I er så søde herinde. :blomst:
1
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10158

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. maj 2016, 04:47

getitright skrev:Jeg går med nogle overvejelser omkring dating, som jeg ikke helt kan finde ud af. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg er for komfortabel i den position, jeg er i nu. Altså, om jeg bare bliver ved med at stille mig tilfreds med at "have det godt", men ikke at have lyst til at ændre for meget, så der er potentiale til at jeg kan få det fantastisk. Grunden til, jeg tænker over det, er at jeg aldrig har datet en kvinde sådan rigtigt før - det er ligesom bare sket, de få gange, der er sket noget - og det vil være et stort, meget offentligt skridt på en eller anden måde, selvom jeg jo ikke behøver fortælle alle og enhver, at nu er jeg altså også begyndt at være sådan en rigtig lesbisk, der også dater (spøg til side: jeg ved godt, der ikke er nogen rigtig måde).

Altså. Jeg har det jo meget godt med bare at være mig (og har haft det sådan i efterhånden i mere end en håndfuld år) - men der er jo åbenlyst meget, der har ændret sig. Jeg har gået i lang tid og holdt tilbage på, hvem jeg egentlig er, og jeg er efterhånden ved at bryde ud af den rolle, ikke? Jeg var kort på tinder lige da jeg sprang ud (det er snart et års tid siden), men det var simpelthen for overvældende. Der var jeg overhovedet ikke klar. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om det stadig er det, der spøger og gør, at jeg holder mig tilbage med undskyldningen om, at jeg jo har det ganske udmærket nu. Og hvis det nu bare er fordi, jeg stadig har det fint med at være single, så synes jeg også, det er lidt røvet at gå halvhjertet ind i det.

Jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg vil med det her. Det var bare rart at få skrevet ned, og selvom jeg ikke skriver så meget i tråden, er jeg virkelig glad for den alligevel. I er så søde herinde. :blomst:

Jeg forstår godt, hvad du mener, og det er et ret overset emne.
Kjeld Hom kom ind på det ved den første vielse af to med samme biologiske køn i Århus Domkirke, hvor han sagde, at glæden over, at det nu er muligt med sådan et ritual, og at der i det hele taget sker meget positivt på LGBTQ-området i disse år, hverken kan eller skal skygge for det forløb, der er gået forud. Sommetider kan man godt få det indtryk, at dybdegående mangel på accept af det ikke-heteronormative var sådan noget, som folk som Axel Axgil, Oscar Wilde og Harvey Milk blev udsat for, og som i dag primært findes i "primitive samfund" udenfor Vesteuropa, men der er altså mange, også yngre, LGBTQ-folk i eksempelvis Danmark, der slæber rundt på svære minder og ar efter af at være blevet udstødt, om det så er foregået åbenlyst eller latent, og henvist til hemmelighedskræmmeri og social selvkontrol.
Det er ikke noget, man bare lige kan smide væk, fordi samme samfund eller enkeltpersoner pludselig ret hurtigt finder på at være lige modsat og "omfavne det anderledes" (som om, men det er en anden snak).

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil tage hensyn til andre mennesker og ikke behandle dem halvhjertet, men samtidig synes jeg ikke, at en lidt eller meget svær fortid skal holde dig tilbage fra at se dig lidt omkring i forhold til en fremtidig partner. Det lader til, at du er ret reflekteret omkring dine følelser og din udvikling, og på den måde har du også et godt fundament for ikke at skade andre, fordi du kan sætte ord på, hvorfor du gør, som du gør, og dermed give andre en mulighed for at vælge til og fra.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Rapfisk » 14. maj 2016, 06:56

getitright skrev:Jeg går med nogle overvejelser omkring dating, som jeg ikke helt kan finde ud af. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg er for komfortabel i den position, jeg er i nu. Altså, om jeg bare bliver ved med at stille mig tilfreds med at "have det godt", men ikke at have lyst til at ændre for meget, så der er potentiale til at jeg kan få det fantastisk. Grunden til, jeg tænker over det, er at jeg aldrig har datet en kvinde sådan rigtigt før - det er ligesom bare sket, de få gange, der er sket noget - og det vil være et stort, meget offentligt skridt på en eller anden måde, selvom jeg jo ikke behøver fortælle alle og enhver, at nu er jeg altså også begyndt at være sådan en rigtig lesbisk, der også dater (spøg til side: jeg ved godt, der ikke er nogen rigtig måde).

For komfortabel i forhold til hvad?

Det med dating er et tveægget sværd, og de fleste singler, jeg kender, bruger det kun i perioder. Det er nemlig meget overvældende med de mange fremmede, der skal forestille potentielle kærester, altså det mest intime forhold, man kan have. Det er hårdt for de fleste, og jeg forestiller mig, at det er særligt hårdt i din situation.

Måske er du i en situation, hvor det er bedre at gøre noget andet. Nu ved jeg ikke, hvor stor en by, du kommer fra, men gå til koncerter og arrangementer eller i byen, og hvis det bliver til noget flirt, eller du får en piges nummer, så fedt, men ellers har du en god oplevelse uden.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1172

Indlægaf Muspel » 14. maj 2016, 07:20

Jeg skal på date i eftermiddag. Han virker rigtig sød, og jeg glæder mig. Men samtidig har jeg også lidt 'Well om ikke andet, bliver det sikkert hyggeligt at drikke en øl med ham' - så er ikke helt flyvende af forventninger. Men synes også, de gange, jeg har været det - så er jeg blevet slemt skuffet næsten hver gang.

Han er i øvrigt 46 :-D
4

Tilbage til "Forhold og sex"