Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 15:36

Viskelæder skrev:Jeg hentede sgu Tinder igen i går. Selvom jeg sikkert sletter det om en uge igen :D Der er allerede to søde fyre, der har inviteret mig ud, meeeen jeg vil gerne lige snakke lidt mere med dem.

I dag skriver en tidl. flirt så på Face, om jeg vil med ham på date på fredag, og det sagde jeg ja til. Det glæder jeg mig faktisk til. Tror jeg vil foreslå, at vi tager på værtshus og drikker os fulde! Trænger til noget afslappende og sjovt, har haft nogle rigtige lortedage over pinsen.

Liker den kommende date og ikke dine lortedage i pinsen :ae:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1117

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 15:43

Drak kaffe med en ret sød mand den anden dag. Det var på ingen måde en date, men han var bestemt ikke uinteressant :dåne:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 17:54

FrøkenM skrev:I det hele taget synes jeg tanken om dating lige pt. er lidt skræmmende :genert:
Sidste gang jeg datede mødte jeg nogle semi skumle typer online, så det er nok ikke vejen frem denne gang, tænker jeg :)

Til gengæld drak jeg kaffe med en ret sød mand i sidste uge. Det var på ingen måde en date, men han var sgu ikke uinteressant :dåne:

Det lyder da hyggeligt, hvorfor var det ikke en date? :)
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 17:54

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hentede sgu Tinder igen i går. Selvom jeg sikkert sletter det om en uge igen :D Der er allerede to søde fyre, der har inviteret mig ud, meeeen jeg vil gerne lige snakke lidt mere med dem.

I dag skriver en tidl. flirt så på Face, om jeg vil med ham på date på fredag, og det sagde jeg ja til. Det glæder jeg mig faktisk til. Tror jeg vil foreslå, at vi tager på værtshus og drikker os fulde! Trænger til noget afslappende og sjovt, har haft nogle rigtige lortedage over pinsen.

Lyder fedt! Jeg har jo også hentet det. Sjovt tidsfordriv :lol2:

Ihhh hvor fedt :D
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 17. maj 2016, 18:06

2SHY skrev:Jeg så i øvrigt det her og tænkte de måske kunne være en spændende podcast at følge :)

http://www.dr.dk/om-dr/nyheder/dr-er-kl ... -me-tinder

Tak for tippet! Den glæder jeg mig til :)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 17. maj 2016, 18:08

Iiiih, der er forår i tråden :lun:
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 18:20

Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:

Eller en brændeovn ... :genert:
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1607

Indlægaf Spjaerten » 17. maj 2016, 18:24

Forår hvor -
Hverken vejr eller mit datingliv tegner lyst :/
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 578
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 17. maj 2016, 18:45

Bad Samaritan skrev:Jeg var ude og tjekke op på kvægpriser blandt nogle nomader for få dage siden, og i et noget utraditionelt twist blev jeg tilbudt et stykke land og 50 kameler for at gifte mig ind i en lokal familie. Ingen pis!

Jeg afslog selvfølgelig på stedet, Der skal jo mindst 80 kameler til at gøre en til en holden mand nu om dage, og der er absolut ingen grund til at være en billig tæve...

Det er sgu da et datingmarked (!), man kan forholde sig til ...
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 18:54

Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 17. maj 2016, 18:58

Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:

Jeg stemmer for kæreste :)
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 19:06

Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

X-Men har premiere på torsdag. Jeg skal ind og se den med mig selv :lun:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 87
Likede indlæg: 808

Indlægaf klumphen » 17. maj 2016, 19:07

Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

Captain America er så god at den sagtens kan ses to gange :D
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 19:09

Planten skrev:
Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:

Jeg stemmer for kæreste :)

Lige nu er en brændeovn faktisk ganske fristende. Kæft jeg fryser! Og jeg tror, jeg ville kunne stampe en brændeovn op hurtigere end en kæreste, i betragtning af mit elendige forhold til dating :lol:
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 19:09

klumphen skrev:

Captain America er så god at den sagtens kan ses to gange :D

Jeg kunne ikke være mere enig! :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"