Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5862

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 17. maj 2016, 23:19

Dårlig vin koster 100 kr flasken i Nuuk. Så.drik bare vinen til 200 kr med god samvittighed :-D
1
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 18. maj 2016, 05:31

Dikus skrev:Dårlig vin koster 100 kr flasken i Nuuk. Så.drik bare vinen til 200 kr med god samvittighed :-D

Der er en grund til jeg ikke bor i Nuuk.

Har en tidligere juristkollega der tog nogle år dér. Lige da han var flyttet derop kom det julebryg, og jeg kan huske han flashede et knaldtilbud på næsten 100 kr. for en sixpack.

Jeg forstår ikke, de har råd til at drikke så meget, når det er så dyrt.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 18. maj 2016, 06:41

klumphen skrev:
IrmaPigen skrev:
Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...

Det er virkelig et gennemført dødssygt sted.

Såååå perfektionistiske og politiske korrekte typer at det bliver dræbende kedeligt

Sådan af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der så skulle stå i profilerne - for at I ville finde dem interessante? Jeg går ikke ud fra at I har noget imod mænd der har venner, holder sig i form og ikke bare ligger på sofaen hele ferien?

En af de ting, jeg går op i, er en interessant hverdag og en god fantasi. At man laver spændende ting på sin ferie er ret standard, men hvis man f.eks. leger statsminister for en dag over en øl med vennerne, eller lignende sjove påfund i hverdagen, er det klart en bonus hvis det fremhæves.

Ellers er et godt råd at læse konkurrenternes profiler. Hvad skriver ALLE? De ting kan med fordel træde i baggrunden i ens egen profil, med mindre de er en voldsomt sigende del af ens liv.
Og så kan man krydre med passionen - i stedet for at skrive, at du elsker dit arbejde, så beskriv kort en situation som du synes er fed. Ligesom at det kan være tamt at skrive "mine venner siger, jeg er sjov" - vis det!

Eksempelvis havde jeg, inden jeg slettede min profil, rigtig mange nørdede referencer. Jeg ved, at nogle kan kløjs i at få de benhårde facts og synes, det er lidt meget. I stedet sneg jeg det ind ad omveje, også fordi det er mere sigende for mig som person - jeg er jo ikke sådan en nørd der aldrig kommer ud i solen blandt andre mennesker. ;) Det budskab fik jeg kommunikeret ud, samtidig med at folk havde noget at skrive om - hvis de f.eks. også synes Batman er nice, ville de tit gribe den reference og skrive om dét. Og ellers gør det bare Profilen mere levende og interessant.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Dikus » 18. maj 2016, 09:46

IrmaPigen skrev:
Dikus skrev:Dårlig vin koster 100 kr flasken i Nuuk. Så.drik bare vinen til 200 kr med god samvittighed :-D

Der er en grund til jeg ikke bor i Nuuk.

Har en tidligere juristkollega der tog nogle år dér. Lige da han var flyttet derop kom det julebryg, og jeg kan huske han flashede et knaldtilbud på næsten 100 kr. for en sixpack.

Jeg forstår ikke, de har råd til at drikke så meget, når det er så dyrt.

De drikker også markant mindre, end vi gør i Danmark. Og det er de besøgende danskere som mig og din ven, der trækker gennemsnittet op.
1
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 28
Likede indlæg: 310

Indlægaf NLeth » 18. maj 2016, 11:49

Jeg er lidt træt ... Jeg matcher med en del (potentielt) interessante fyre for tiden, men alle uden undtagelse inviterer på date i 1.-3. besked. Når jeg så svarer, at det vil jeg gerne, MEN jeg vil også gerne forventningsafstemme og ha' et minimalt indtryk inden (jeg mener ærligt bare lige lidt snik snak frem og tilbage, måske en dags snak, 20 beskeders penge), så får jeg svadaen om, hvordan man ikke kan danne sig et indtryk, før man mødes i virkeligheden og at de ikke søger pennevenner. Det gør jeg sgu heller ikke - seriøst, nærmest tværtimod. Men jeg gider heller ikke mødes med hvemsomhelst der ser lidt anstændig ud på et to-tre tilfældigt udvalgte billeder og uden nogen form for profiltekst. Suk.
8
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 18. maj 2016, 13:30

Min tekst på Tinder handler om tarteletter :blush:
13
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. maj 2016, 13:31

NLeth skrev:Jeg er lidt træt ... Jeg matcher med en del (potentielt) interessante fyre for tiden, men alle uden undtagelse inviterer på date i 1.-3. besked. Når jeg så svarer, at det vil jeg gerne, MEN jeg vil også gerne forventningsafstemme og ha' et minimalt indtryk inden (jeg mener ærligt bare lige lidt snik snak frem og tilbage, måske en dags snak, 20 beskeders penge), så får jeg svadaen om, hvordan man ikke kan danne sig et indtryk, før man mødes i virkeligheden og at de ikke søger pennevenner. Det gør jeg sgu heller ikke - seriøst, nærmest tværtimod. Men jeg gider heller ikke mødes med hvemsomhelst der ser lidt anstændig ud på et to-tre tilfældigt udvalgte billeder og uden nogen form for profiltekst. Suk.

TAK! Det er præcis det, jeg har skrevet om så mange gange herinde. Og ofte også en af grundene til, at jeg hurtigt sletter Tinder igen hver gang. Jeg føler mig helt gjort forkert, fordi jeg ikke gider mødes med nogen efter 5 minutter. Tag den nu med roooooooooooooo, mennesker
1
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 18. maj 2016, 13:42

Viskelæder skrev:
NLeth skrev:Jeg er lidt træt ... Jeg matcher med en del (potentielt) interessante fyre for tiden, men alle uden undtagelse inviterer på date i 1.-3. besked. Når jeg så svarer, at det vil jeg gerne, MEN jeg vil også gerne forventningsafstemme og ha' et minimalt indtryk inden (jeg mener ærligt bare lige lidt snik snak frem og tilbage, måske en dags snak, 20 beskeders penge), så får jeg svadaen om, hvordan man ikke kan danne sig et indtryk, før man mødes i virkeligheden og at de ikke søger pennevenner. Det gør jeg sgu heller ikke - seriøst, nærmest tværtimod. Men jeg gider heller ikke mødes med hvemsomhelst der ser lidt anstændig ud på et to-tre tilfældigt udvalgte billeder og uden nogen form for profiltekst. Suk.

TAK! Det er præcis det, jeg har skrevet om så mange gange herinde. Og ofte også en af grundene til, at jeg hurtigt sletter Tinder igen hver gang. Jeg føler mig helt gjort forkert, fordi jeg ikke gider mødes med nogen efter 5 minutter. Tag den nu med roooooooooooooo, mennesker

Sådan er der altså også mange kvinder der har det og der føler/følte jeg mig som en freak, når jeg bad dem slappe lidt af med at mødes med det samme
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. maj 2016, 13:42

Code71 skrev:
Viskelæder skrev:

Sådan er der altså også mange kvinder der har det og der føler/følte jeg mig som en freak, når jeg bad dem slappe lidt af med at mødes med det samme

Det er faktisk ret dejligt at vide, man ikke er alene med at have det sådan :)
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2016, 13:46

Viskelæder skrev:Min tekst på Tinder handler om tarteletter :blush:

:gogo:
Vejen til en mands hverte, går gennem hans mave. :lol:
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. maj 2016, 13:48

Elvispop skrev:

Det handler mere om, at JEG vil ha tarteletter :lol2:
3
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2016, 13:53

Viskelæder skrev:
Elvispop skrev:

Hvis du laver dem, så har vi en date..

Jeg ææælsker osse tarteletter, men gider ikke at lave dem..
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 18. maj 2016, 14:21

Code71 skrev:
Viskelæder skrev:

Mon ikke det er universielt, således at nogle mennesker har det sådan, at de gerne vil mødes hurtigt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 16:00

Viskelæder skrev:
Elvispop skrev:

Du er simpelthen den kvindelige udgave af Hakkebøfmanden? :deer:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 16:03

Viskelæder skrev:

Som jeg tidligere har været inde på med sådanne ting, man undrer sig over i andres adfærd på fx et datingsite: Lad dem da endelig køre løs. Så ved du jo bare, at det ikke er dem, du skal have yderligere kontakt med :) Også på det punkt skulle man jo gerne passe nogenlunde sammen :) Det er vel hverken "unormalt" at ville mødes hurtigst muligt ELLER at ville vente, men blot et spørgsmål om at finde én, hvis behov passer nogenlunde med éns egne.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"