Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5908

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 18. maj 2016, 21:27

Planten skrev:
Dikus skrev:Mmmmm singellivet sælges godt!

Pga vin, kage og mænd?

Mmmmmm det lyder godt!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 22:07

IrmaPigen skrev:Jeg har været på vinbar her til aften. De har en israelsk chardonnay, jeg er helt pjattet med. Behøver jeg sige andelen af vin udgjorde mere end mad?

Nu har jeg lige drukket en kop roiboosh te, og mangler kun at flosse og børste tænder og så er jeg sengeklar.

Hov - du skulle vel aldrig have lagt vejen forbi Vesterbros Torv ...? :fløjt:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 22:11

2SHY skrev:
FrøkenM skrev:
2SHY skrev:Meget apropos så kunne jeg se på Facebook at jeg lavede dem her for 3 år siden ;)

Mums :savl:

Leverer du hvis jeg sender en PB med adressen? :lol:

Jeg tror jeg skal forsøge mig med at lave den igen nogle gange så :lol: Jeg husker den som værende ikke helt i øjet med en ret underlig bund, creme der blev sær og chokolade der ikke ville smelte uanset hvad man gjorde :lol: Ikke underligt at jeg ikke har lavet den siden

Men jeg burde virkelig prøve igen når der kommer danske jordbær til en overkommelig pris :gruble:

Ssssch, bare spil spillet, du! Med det foto opdager ingen da, hvis der var et par skønhedsfejl. Ikke tale dig selv og dine kager ned ... De ser lækre ud! :worship:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 19. maj 2016, 12:46

Jeg har brug for hjælp.
Jeg har jo set denne søde mand gennem et par måneder. Jeg ved, at hans venner kender til mig, mine kender til ham, vi har været på ferie sammen osv. På alle tænkelige måder viser han, at han vil mig, og ret tidligt talte vi om, at vi begge gerne ville have en kæreste. På et tidspunkt sagde han, da vi i anden anledning talte om det, 'at man vel var kærester, når man havde aftalt det'. Og jeg kan mærke, at jeg er der hvor jeg gerne vil aftale det, men jeg vil jo ikke skræmme ham væk...er jeg alt for hurtigt ude? Skal jeg bare prøve at kontrollere mine følelser? Reelt tænker jeg ikke, at titlen ville gøre forskel andre steder end inden i mig. Suk. Jeg hader altid at indlede et forhold.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 19. maj 2016, 14:13

MOGA skrev:Jeg har brug for hjælp.
Jeg har jo set denne søde mand gennem et par måneder. Jeg ved, at hans venner kender til mig, mine kender til ham, vi har været på ferie sammen osv. På alle tænkelige måder viser han, at han vil mig, og ret tidligt talte vi om, at vi begge gerne ville have en kæreste. På et tidspunkt sagde han, da vi i anden anledning talte om det, 'at man vel var kærester, når man havde aftalt det'. Og jeg kan mærke, at jeg er der hvor jeg gerne vil aftale det, men jeg vil jo ikke skræmme ham væk...er jeg alt for hurtigt ude? Skal jeg bare prøve at kontrollere mine følelser? Reelt tænker jeg ikke, at titlen ville gøre forskel andre steder end inden i mig. Suk. Jeg hader altid at indlede et forhold.

Er det ikke bare at spørge, hvad han ser jer som? :) Jeg ved godt, det er skide grænseoverskridende, og man er nervøs for at ødelægge noget, men det er jo meget reelt at spørge om?
0
MOGA

Indlægaf MOGA » 19. maj 2016, 14:21

Planten skrev:
MOGA skrev:Jeg har brug for hjælp.

Er det ikke bare at spørge, hvad han ser jer som? :) Jeg ved godt, det er skide grænseoverskridende, og man er nervøs for at ødelægge noget, men det er jo meget reelt at spørge om?

Jeg ved jo godt, at du har ret, og som sådan kan jeg sagtens spørge ham. Jeg er ikke "bange". Men er mine følelser løbet af med mig, og er jeg efter et par måneder alt for hurtigt ude??
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5762

Indlægaf Animi » 19. maj 2016, 14:24

MOGA skrev:Jeg ved jo godt, at du har ret, og som sådan kan jeg sagtens spørge ham. Jeg er ikke "bange". Men er mine følelser løbet af med mig, og er jeg efter et par måneder alt for hurtigt ude??

Jeg synes ikke at et par måneder er for hurtigt. Selvom alle selvfølgelig er forskellige, har jeg den er erfaring at hvis man efter et par måneder ikke vil være i et forhold, så er der nok ikke den store interesse. Så hellere finde ud af det nu, end senere :)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 19. maj 2016, 14:27

MOGA:

Jeg tænker slet ikke det er for tidligt efter nogle måneder! :)
Om ikke andet må det være rart at vide hvordan han ser jer og hvor han synes I er på vej hen. Det er jo ikke sikkert han er klar til at kalde jer kærester, men hvis ikke han synes der er potentiale er der jo ingen grund til at fortsætte og blive mere involveret.
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 19. maj 2016, 14:33

Enig med de andre MOGA, jeg synes heller ikke, det er for tidligt.
1
MOGA

Indlægaf MOGA » 19. maj 2016, 15:43

I har jo ret. Egentlig er jeg ret sikker på, at vi er på vej samme sted hen. Jeg tror bare han har svært ved at sætte ord på sine følelser. Fx sagde jeg for noget tid siden, at jeg var forelsket i ham, hans respons var at smile fjoget og kysse mig. Og jeg tror altså, at han er forelsket i mig. Min pointe er måske, at hvis der nogensinde skal sættes ord på vores relation, så er det mig der skal gøre det. Og det er bare så sårbart, især når man har brændt nallerne nogle gange. Men jeg vil have ham, så jeg er nok nødt til at forsøge.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 19. maj 2016, 15:44

MOGA skrev:I har jo ret. Egentlig er jeg ret sikker på, at vi er på vej samme sted hen. Jeg tror bare han har svært ved at sætte ord på sine følelser. Fx sagde jeg for noget tid siden, at jeg var forelsket i ham, hans respons var at smile fjoget og kysse mig. Og jeg tror altså, at han er forelsket i mig. Min pointe er måske, at hvis der nogensinde skal sættes ord på vores relation, så er det mig der skal gøre det. Og det er bare så sårbart, især når man har brændt nallerne nogle gange. Men jeg vil have ham, så jeg er nok nødt til at forsøge.

Go for it! :pompom:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 19. maj 2016, 16:26

Enige med de andre MOGA. :gogo: Du risikerer ikke at brænde nallerne med at vente i længere tid - tværtimod :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1104

Indlægaf FrøkenM » 19. maj 2016, 16:31

Møgdag her :whine: dum eksamen, dumme regler og nervøsitet for, om jeg kan fortsætte på mit studium. Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld på trods af det på et tidspunkt så sort ud :) så kryds lige fingre, ikk? :genert:

På positivsiden skrider det frem med projekt og vi fik ros fra vejleder :banan:

Heldigvis har jeg en sød mand,, der forstod at sige det helt rigtige :lun:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 19. maj 2016, 18:21

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har været på vinbar her til aften. De har en israelsk chardonnay, jeg er helt pjattet med. Behøver jeg sige andelen af vin udgjorde mere end mad?

Nu har jeg lige drukket en kop roiboosh te, og mangler kun at flosse og børste tænder og så er jeg sengeklar.

Hov - du skulle vel aldrig have lagt vejen forbi Vesterbros Torv ...? :fløjt:

Nej, det var i Mikkel Bryggers Gade.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 19. maj 2016, 18:30

Elvispop skrev:Jeg har gang i noget interessant skriveri, med en kvinde fra en datingside.
Jeg slår mig selv oven i hovedet, for at spotte begrænsninger med det samme.
Bare fordi hun bor på Lolland, og jeg ved Køge.

Og så er jeg røv-elendig til det der skriven-frem-og-tilbage, jeg vil 1000 gange hellere mødes med folk.
(Men debatten har jo lært mig, at man ikke må invitere på date for hurtigt ;) )

Tror at jeg er blevet scoret.. :gruble: :panik:
5
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Forhold og sex"