Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 21. maj 2016, 09:28

:P Jordbærtærte lyder meget tiltrækkende
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 323

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 15:11

Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 21. maj 2016, 15:32

NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.

Jeg kender det godt. Hader det! :kram:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 15:57

NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.

Fuldstændigt! Altså, der sker ikke noget, hvis jeg blot har været tipsy. Men decideret fuld ... Ajmen, jeg er jo nærmest suicidal dagen efter. Sådan en slags PMS gange ti. Føler mig komplet uelskelig, håbløs, kikset, ensom, uønsket, talentløs og grim. Det er faktisk mageløst og ville være enormt morsomt, hvis altså ikke lige det var så tragisk ... Du ved.

Det er først blevet sådan, efter jeg rundede 30 og er blandt top tre årsager til, at jeg kun drikker mig fuld et par gange om året. Har dog lagt mærke til, det ikke er lige kraftigt hver gang. Ved ikke, om det kan have noget at gøre med cyklus og/eller éns ernæring ... Tror jeg!

Anyway. Min dybeste medfølelse. :ae: Skønt det er selvforskyldt, er det jo nederen alligevel. Husk - det ER bedre, når du har sovet igen, selv om man jo fandeme bliver i tvivl, mens man er i det. :rulle: Se en - sjov og let! - film, læs en bog. Bare lad være at tænke. Vent med det. Plejer at virke nogenlunde for mig. Og ingen store beslutninger eller kontakt med folk, der sædvanligvis kan trigge dig, eller som du ikke kan være hundrede procent dig selv sammen med eller lignende. Men dét kommer nok helt af sig selv, at du klogeligt undgår det ... :D Selv var jeg dog lidt tid om at lære det. :gisp:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 16:18

Mht "tømmermandsdepression" kunne dette måske godt have noget på sig:

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/ ... 9274135679
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 17:39

Tak, hvor er I søde. Det er altid rart, at man ikke er den eneste. Det er irriterende, at man skal blive så ked af det - på den anden side holder det mig netop fra at drikke ret tit. Og her er det også først dukket op +30.

Jeg gik en lille tur og handlede lidt frugt, snakkede i telefon med en kammerat, og så har jeg været i bad og skiftet sengetøj nu, så jeg er klar til at finde en film at se til jeg kan falde i søvn igen. Jeg har også erfaring for det der med ikke at tænke for meget, især gåturene kan være gode for mig, selvom det tit er det sidste, jeg har lyst til i situationen. Jeg ved jo godt, det er bedre i morgen, men øv hvor er det en kedelig følelse mens den står på. :(
1
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2016, 17:40

Ork ja. Man bliver altid et sølle skind dagen efter. Fuld af selvmedlidenhed og andre dårlige følelser.

Men jeg falder altså stadig i. Ikke så ofte som for 10 år siden. Men det hænder :genert:
0
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 17:43

ManicNinja skrev:

Fuldstændigt! Altså, der sker ikke noget, hvis jeg blot har været tipsy. Men decideret fuld ... Ajmen, jeg er jo nærmest suicidal dagen efter. Sådan en slags PMS gange ti. Føler mig komplet uelskelig, håbløs, kikset, ensom, uønsket, talentløs og grim. Det er faktisk mageløst og ville være enormt morsomt, hvis altså ikke lige det var så tragisk ... Du ved.

Det er først blevet sådan, efter jeg rundede 30 og er blandt top tre årsager til, at jeg kun drikker mig fuld et par gange om året. Har dog lagt mærke til, det ikke er lige kraftigt hver gang. Ved ikke, om det kan have noget at gøre med cyklus og/eller éns ernæring ... Tror jeg!

Anyway. Min dybeste medfølelse. :ae: Skønt det er selvforskyldt, er det jo nederen alligevel. Husk - det ER bedre, når du har sovet igen, selv om man jo fandeme bliver i tvivl, mens man er i det. :rulle: Se en - sjov og let! - film, læs en bog. Bare lad være at tænke. Vent med det. Plejer at virke nogenlunde for mig. Og ingen store beslutninger eller kontakt med folk, der sædvanligvis kan trigge dig, eller som du ikke kan være hundrede procent dig selv sammen med eller lignende. Men dét kommer nok helt af sig selv, at du klogeligt undgår det ... :D Selv var jeg dog lidt tid om at lære det. :gisp:

PS. Stort smil over den formulering (tak!) - det er så rigtigt.
1
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 21. maj 2016, 18:04

Jeg laver pizzasnegle til aftensmad, for jeg orker ikke at hakke grøntsager til veggiepizza.

I morgen skal jeg ses med en kammerat. Vi har lovning på gensidig benmassage, det er så lækkert. Han er også rigtig pæn, så hvis han nu havde været mindre bøs', så havde det jo været helt godt. :D
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 21. maj 2016, 18:10

Liseletpåtå skrev:Sidst jeg havde været i byen og blev fuld, kom jeg til at gøre hovedrent dagen efter... :gisp: :-D

:slem:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 21. maj 2016, 18:10

Jeg ville gå en tur, jeg gider bare ikke.
Senest rettet af Rapfisk 21. maj 2016, 18:30, rettet i alt 1 gang.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 89
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 580

Indlægaf malou_43 » 21. maj 2016, 18:41

Jeg er gået i seng med mike Xl og Channing Tatum! Fandme det bedste valg længe :love: :ivrig:
2
d.d84
Kort karma: 7
Likede indlæg: 62

Indlægaf d.d84 » 21. maj 2016, 19:12

Jeg var ude og se min bror til crossfit konkurrence i dag, nøj med lækre mænd :savl:
1
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2016, 19:14

:clap:
d.d84 skrev:Jeg var ude og se min bror til crossfit konkurrence i dag, nøj med lækre mænd :savl:

Og det fortæller du først nu?

Jeg satser på at se maraton i morgen. Håber på sol for så smider mændene trøjen :slem:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 22. maj 2016, 00:00

Nå, menøhhhhh... Jeg var jo på en date i går. Skidehyggeligt. Indtil at jeg i dag hører fra ham ved, at han... ikke skriver og siger tak for i går, eller hvad man nu normalt ville gøre. Men tagger mig i en artikel med overskriften "Sådan modstår du slik og kage". Og nej, vi har ikke snakket om, at jeg gerne vil modstå slik og kage eller bare et eller andet, der kunne gøre det til en intern joke.

Så.. jeg går ud fra, det er hans måde at sige, jeg er for tyk eller?

WTF!! :lol: :lol: :lol:
7

Tilbage til "Forhold og sex"