Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. maj 2016, 11:47

malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:Så troede man lige at man havde noget godt. Så troede man lige at man godt kunne stole på en.
Men nej man blev smidt væk som skrald fordi han fandt noget bedre. Jeg føler mig vitterlig så værdiløs :(
Og så røg udstødningen af 65 km ude i ingenting så venter på Falck mens jeg kan overveje hvad fanden jeg har gjort galt i mit sidste liv :(

Værdiløs er der ingen, der er. Men hvor er det træls, at det ikke var helt det samme for ham som for dig.

Det gør ikke så meget, at han ikke følte det samme. Det sker også for mig. Det er ikke det.

Det er mere at man fra den ene dag til den anden er useless.....det er ikke rart, heller ikke for mig. Især ikke når man i forvejen er skrøbelig pga andre fuckhoveder :)

Jeg forstår dig fuldt ud. Det hele giver ar.
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 89
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 563

Indlægaf malou_43 » 29. maj 2016, 12:06

Planten skrev:
malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:Så troede man lige at man havde noget godt. Så troede man lige at man godt kunne stole på en.
Men nej man blev smidt væk som skrald fordi han fandt noget bedre. Jeg føler mig vitterlig så værdiløs :(
Og så røg udstødningen af 65 km ude i ingenting så venter på Falck mens jeg kan overveje hvad fanden jeg har gjort galt i mit sidste liv :(

Værdiløs er der ingen, der er. Men hvor er det træls, at det ikke var helt det samme for ham som for dig.

Det gør ikke så meget, at han ikke følte det samme. Det sker også for mig. Det er ikke det.

Det er mere at man fra den ene dag til den anden er useless.....det er ikke rart, heller ikke for mig. Især ikke når man i forvejen er skrøbelig pga andre fuckhoveder :)

Jeg forstår dig fuldt ud. Det hele giver ar.

Ja og det er træls, når man finder en, der selv har ar. Jeg har faktisk ikke haft en eneste kæreste, der har været mig fuldt ud utro, så der er fyldt godt op. Og jeg oplever tit, at de finder noget, der er mere spændende. Der er intet mønster i fyrene, og derfor må det være mig, der er broken :nerve: Jeg bygger en stor mur op, når en som ham her så får lov til at komme lidt, kun lidt, tæt på, så får han lige lov til at røre, så det varmer - og så skrider han. Og ovenikøbet lidt når at banke en lidt i jorden inden de helt skrider med den nye, de har fundet.

Man skulle bo i 2597, hvor man kan designe sin robotkæreste - det er lige før jeg faktisk fortrækker det :genert:
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 29. maj 2016, 12:10

Åh ja Malou, murene kender jeg så godt. Jeg forsøger virkelig at sænke paraderne, men det er ikke altid spor nemt.
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 29. maj 2016, 12:18

Planten skrev:Åh ja Malou, murene kender jeg så godt. Jeg forsøger virkelig at sænke paraderne, men det er ikke altid spor nemt.

Næh, man får da bare smæk, som jeg lige har fået. Jeg troede, det var sikkert nok til at gøre det denne gang, men SLAM! Jeg ville også ønske, at man blev lidt mere hærdet af det. Men det synes jeg ikke, at man gør - synes man bliver mere og mere ødelagt. Folk siger ofte, at når man har prøvet det et par gange, så gør det mindre ondt - jeg synes lige det modsatte :gruble:
0
Lortebodil
Kort karma: 7
Likede indlæg: 5

Indlægaf Lortebodil » 29. maj 2016, 12:33

Jeg hører temmelig meget til her.
Single i 2 år og mor.
Jeg lever lidt med at jeg nok forbliver single egentlig.
Jeg kan ikke lide at date, har ikke rigtig nogle venner at gå ud med og er meget genert. Og så er tiden slet ikke med mig.
Datteren er kun hos sin far hver anden weekend.

Min eks var mig utro og forlod mig for den anden kvinde - efter vi havde været sammen i 10 år, gift i 3 1/2 år og med et barn på halvandet. Og vi havde havde ikke engang boet i vores nye ejerlejlighed i et halvt år.

Jeg har lidt mistet troen på kærlighed.
Jeg ved godt at alle mænd ikke gør sådan, men lige nu har jeg ikke lyst til at stole på en igen.

Måske kommer det igen en dag.

Jeg fokuserer på min datter, og bruger min energi på at være den bedste mor jeg kan være.

Og så er min selvtillid fuldstændig knækket, så jeg går altid og kigger ned i jorden.
Jeg er både på tinder og happn; hvorfor ved jeg ikke rigtig.

Og så er jeg røvtræt af de klassiske kommentarer fra mennesker omkring mig, der bliver forundret over jeg er single, har lavt selvværd osv.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 29. maj 2016, 12:59

Lortebodil skrev:Jeg hører temmelig meget til her.
Single i 2 år og mor.
Jeg lever lidt med at jeg nok forbliver single egentlig.
Jeg kan ikke lide at date, har ikke rigtig nogle venner at gå ud med og er meget genert. Og så er tiden slet ikke med mig.
Datteren er kun hos sin far hver anden weekend.

Min eks var mig utro og forlod mig for den anden kvinde - efter vi havde været sammen i 10 år, gift i 3 1/2 år og med et barn på halvandet. Og vi havde havde ikke engang boet i vores nye ejerlejlighed i et halvt år.

Jeg har lidt mistet troen på kærlighed.
Jeg ved godt at alle mænd ikke gør sådan, men lige nu har jeg ikke lyst til at stole på en igen.

Måske kommer det igen en dag.

Jeg fokuserer på min datter, og bruger min energi på at være den bedste mor jeg kan være.

Og så er min selvtillid fuldstændig knækket, så jeg går altid og kigger ned i jorden.
Jeg er både på tinder og happn; hvorfor ved jeg ikke rigtig.

Og så er jeg røvtræt af de klassiske kommentarer fra mennesker omkring mig, der bliver forundret over jeg er single, har lavt selvværd osv.

Wauw. Selv om jeg ikke kender dig, fik jeg sgu lige lyst til at give dig et knus dér. :ae: En terapeut kunne sikkert få et eller andet ud af, at det er, fordi jeg kan genkende det, du skriver, i mig selv. :) Men lad nu dét ligge.

Jeg fornemmer, at du på den ene side har brug for at gøre ting i dit eget tempo (er lidt træt af andres undrende spørgsmål, godt ved, at lysten til forhold sikkert kommer igen, selv om den ikke er der lige nu osv.) På den anden side savner du også kærligheden lidt (du har selv studset over, at du "går og kigger ned i jorden", læser jeg det som). Helt forståeligt, alt sammen.

Mit råd (hvis du vil ha' sådan ét :) ) er at blive ved at lytte til dig selv og acceptere dit behov for at hele. I dit tempo. Men der er jo ingen, der siger, at din helingsproces behøver at være sådan fuldstændigt enten-eller. Jeg tror ikke, den slags forløber "lineært". Det er nok snarere to skridt frem og ét tilbage og så et sving til siden, du ved :)
Jeg har selv været nogle hårde ting igennem og nærmest undret mig over, hvor lidt mod på og lyst til, jeg har haft til mænd det sidste halvandet år. Men jo mere jeg selv accepterer det, jo nemmere føles det. Og jo nemmere er det sjovt nok at åbne sig en lillebitte smule. Jeg kender udmærket godt det dér med at blive så selvbeskyttende, at man faktisk lærer sig aldrig at søge øjenkontakt på gaden fx. Men altså, der er jo ikke noget i vejen for at gøre det lidt engang imellem, hvis du vel at mærke føler for det? Teste lidt nogle gange. Dagen efter er humøret måske et andet sted, og så er det okay at krybe i ly igen.

Jeg ved ikke, om det giver mening for dig. Men for mig var det rart at indse, at blot fordi man én dag har mod på at småflirte med en ekspedient eller smile til en dejlig mandlig kollega eller whatnot, så behøver det ikke markere en eller anden overgang à la: "Okay, drenge! NU er Mor ude af boksen - og lad os så komme i gang og lave nogle børn på mig!"-agtigt. ;)
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 29. maj 2016, 13:42

malou_43 skrev:
Planten skrev:Åh ja Malou, murene kender jeg så godt. Jeg forsøger virkelig at sænke paraderne, men det er ikke altid spor nemt.

Næh, man får da bare smæk, som jeg lige har fået. Jeg troede, det var sikkert nok til at gøre det denne gang, men SLAM! Jeg ville også ønske, at man blev lidt mere hærdet af det. Men det synes jeg ikke, at man gør - synes man bliver mere og mere ødelagt. Folk siger ofte, at når man har prøvet det et par gange, så gør det mindre ondt - jeg synes lige det modsatte :gruble:

Jeg synes heller ikke, det gør mindre ondt. Eller, det gør det egentlig. Udelukkende fordi jeg ikke længere giver mig så meget hen. Det er så det, jeg arbejder på at kunne igen.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1116

Indlægaf FrøkenM » 29. maj 2016, 14:10

Jeg har brugt en single-weekend i familiens skød med shopping, god mad og en masse hygge. Dét var tiltrængt at kommme hjem til far og blive nusset lidt om :lun:

Nu står resten af dagen på indkøb, madlavning mv, inden jeg smider mig på sofaen og plejer de lidt for velkendte knæsmerter. Lorteknæ. Jeg troede lige, det gik bedre efter det er blevet opereret, men synes smerterne i de sidste timer har været tiltagende og minder påfaldende meget om dem, jeg havde før jeg blev opereret :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 29. maj 2016, 14:58

FrøkenM skrev:Jeg har brugt en single-weekend i familiens skød med shopping, god mad og en masse hygge. Dét var tiltrængt at kommme hjem til far og blive nusset lidt om :lun:

Nu står resten af dagen på indkøb, madlavning mv, inden jeg smider mig på sofaen og plejer de lidt for velkendte knæsmerter. Lorteknæ. Jeg troede lige, det gik bedre efter det er blevet opereret, men synes smerterne i de sidste timer har været tiltagende og minder påfaldende meget om dem, jeg havde før jeg blev opereret :(

Åh jeg havde også knæproblemer tidligere. Hvad blev du opereret for? og var det begge knæ på engang?
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 29. maj 2016, 15:00

avdotja skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har brugt en single-weekend i familiens skød med shopping, god mad og en masse hygge. Dét var tiltrængt at kommme hjem til far og blive nusset lidt om :lun:

Åh jeg havde også knæproblemer tidligere. Hvad blev du opereret for? og var det begge knæ på engang?

Jeg har fået skåret en sene over i knæet. Den var for stram og for kort. Det har umiddelbart hjulpet, men nu synes jeg, jeg mærker smerte og hævelse som tidligere. Det er skridtet inden jeg evt. bliver tilbudt et nyt knæ. Det er jeg ikke super interesseret i lige nu :)

Hvad med dig? :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 29. maj 2016, 15:06

Jeg skal på Skive Festival på lørdag sammen med min forening, hvor jeg står som ansvarlig for ungdomsafdelingens aktiviteter på dagen. Jeg GIDER virkelig ikke :genert:
Vi bliver alt i alt 115 mennesker til det her arrangement og jeg ved med sikkerhed at jeg kommer til at stå med en stor del af ansvaret, i hvert fald for de unge, hvilket på ingen måde harmonerer særlig godt med begyndende smerter og den generelle mangel på overskud pga. usikkerheden på Uni. Derudover kommer min ekskæreste også til arrangementet. I virkeligheden er det nok det jeg slet ikke kan overskue. Har ikke rigtig lyst til at være sammen med ham, har ikke lyst til at han skal overvåge min gøren og laden og har slet ikke lyst til at behandle ham med den respekt som vores medlemmer ellers fortjener. Kunne han for fanden ikke bare lade være med at dukke op? Jeg synes det er lidt upassende, at han ikke, situationen taget i betragtning, synes det ville være bedre at han blev hjemme. Men næh nej, selvfølgelig dukker han da op.

Jeg er helt sikker på, at jeg havde været mindre modvillig hvis jeg havde været sikker på hvordan han ville opføre sig, men det er jeg bare desværre slet ikke, på nuværende tidspunkt.
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 29. maj 2016, 15:16

FrøkenM skrev:
avdotja skrev:

Jeg har fået skåret en sene over i knæet. Den var for stram og for kort. Det har umiddelbart hjulpet, men nu synes jeg, jeg mærker smerte og hævelse som tidligere. Det er skridtet inden jeg evt. bliver tilbudt et nyt knæ. Det er jeg ikke super interesseret i lige nu :)

Hvad med dig? :)

Jeg ved det faktisk ikke, men noget i en mindre alvorlig kategori end dig. Og jeg synes det var rigeligt slemt, så føler med dig! De kunne ikke finde noget på de utallige skanninger de lavede, så de var ude i en kikkertundersøgelse og/eller operation (alt efter hvad de fandt), men kunne slet ikke klare tanken om det, så sagde nej tak :genert: Jeg holdte et års træningspause og kom efterfølgende langsomt tilbage og har siden da (næsten) ikke haft problemer, når bare jeg er lidt opmærksom og tager visse hensyn (går f.eks. overhovedet ikke i hæle længere).
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 29. maj 2016, 15:25

Planten skrev:
malou_43 skrev:

Jeg synes heller ikke, det gør mindre ondt. Eller, det gør det egentlig. Udelukkende fordi jeg ikke længere giver mig så meget hen. Det er så det, jeg arbejder på at kunne igen.

Der er bare ikke så mange fyre tilbage, der gider vente på en - på at man lukker op. Det troede jeg virkelig, at ham her gjorde. Han fik dælme også at vide at det var unfair gjort, men det prellede squ lidt af :s

Jeg synes mest af alt, at det er værst med tilliden. Jeg har faktisk ikke meget tillid til mennesker generelt mere - og det er lidt noget skidt. Jeg har eddermandme også en liste efterhånden :tie: Jeg stoler ikke rigtig på nogen, heller ikke venner. Jeg tvivler på deres intentioner - og nye fyre, ja der når je ofte at ødelægge det, fordi jeg har mine pararader så meget oppe - det er der jo ingen, der gider. Og ham her - hvis han ikke gider, så tror jeg, at der er lang vej endnu.

Jeg ved squ ikke, hvad man skal gøre. Man vil jo gerne finde det, som alle andre går og fortæller om - men jeg synes fandme det er langt væk :forvirret2:
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 29. maj 2016, 15:28

malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:

Der er bare ikke så mange fyre tilbage, der gider vente på en - på at man lukker op. Det troede jeg virkelig, at ham her gjorde. Han fik dælme også at vide at det var unfair gjort, men det prellede squ lidt af :s

Jeg synes mest af alt, at det er værst med tilliden. Jeg har faktisk ikke meget tillid til mennesker generelt mere - og det er lidt noget skidt. Jeg har eddermandme også en liste efterhånden :tie: Jeg stoler ikke rigtig på nogen, heller ikke venner. Jeg tvivler på deres intentioner - og nye fyre, ja der når je ofte at ødelægge det, fordi jeg har mine pararader så meget oppe - det er der jo ingen, der gider. Og ham her - hvis han ikke gider, så tror jeg, at der er lang vej endnu.

Jeg ved squ ikke, hvad man skal gøre. Man vil jo gerne finde det, som alle andre går og fortæller om - men jeg synes fandme det er langt væk :forvirret2:

Jeg skal ikke kloge mig helt vildt, men. Jeg synes, det lyder til, du har brug for støtte til at lære at stole på folk igen generelt, før du skal kaste dig ud i noget kæresteagtigt?
5
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 29. maj 2016, 18:45

Må jeg være med her? Har været single i snart et år, men har ikke rigtig sprunget ud i det for alvor, før nu. Kun lidt dateri der ikke er blevet til en disse.

Har et svært tilfælde af søndagsnederen i dag, efter en nat i en fremmed mands seng. Det var ikke en særlig fed oplevelse (Dog heller ikke ubehagelig) og så spøger den fyr jeg har datet i et par uger lidt, selvom jeg egentlig har lukket den.

Puh, hvor er jeg altså modløs.
2
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"