Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2217

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. jun 2016, 08:22

Det betaler sig at have rigtig mange drengevenner, som man har hjulpet med alt mulig gennem tiden. Nu skal jeg snart flytte, og de falder over deres egne ben for at hjælpe. Selv deres kærester skriver hele tiden om at hjælpe, så jeg føler mig næsten helt populær lige for tiden. :genert:
7
Jemo
Kort karma: 1
Likede indlæg: 5

Indlægaf Jemo » 1. jun 2016, 16:36

Zombie skrev:
Jemo skrev:
Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.

Bare sådan for nysgerrigheds skyld. Mændene ved selvfølgelig at du prøver at ”hjælpe” dem, men ved dine veninder det, og har de sagt ok for det?

Nej, jeg inviterer bare random fyre til at stalke dem på nettet, mod deres vilje. Det der med samtykke er overvurderet. ;)

Ja, de er indforstået med det. På den der "Ok, det gør du bare " no big deal -agtige måde.

Er vi færdige med "Antag det værste om Zombie" legen?

Jeg forventede også at du havde ok fra dine veninder. :) Jeg har aldrig forventet det værste om dig - tværtimod. :)

Hvordan bliver man egentligt ven med dig for du har da en mere tiltalende og gennemtænkt måde at parre venner sammen på. :D Jeg synes ofte at dem der vil hjælpe oftest prøver at parre sig sammen med dem de selv ville falde for, og det er absolut ikke altid de lige er den type jeg har noget som helst til fælles med. :gruble:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 131
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1096

Indlægaf FrøkenM » 1. jun 2016, 19:48

Det ser ud som om min dispensationsansøgning er gået igennem. Jeg er meget, meget glad og lettet :banan: :whine: :love:
13
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 1. jun 2016, 20:01

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!

Variationer af den her fungerer til alt:

"Det er sjovt, så meget som du interesserer dig for mit kærlighedsliv/vægt/osv.. Går du og keder dig?"
8
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 2. jun 2016, 11:32

Rikke skrev:Snappy comebacks modtages med kyshånd!

"Nej, jeg gider sgu ikke det pis dér". Kort og kontant. :rulle:
1
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 2. jun 2016, 11:39

Rikke skrev:
Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

"Når du siger kæreste, så går jeg ud fra du mener en af hankøn? - i så fald, så nej... så har jeg ikke fundet en ny... ;)" *indsæt kunstnerpause, hvor din samtalepartner forsøger at regne ud, hvad det lige er du har fortalt dem* :ticks:
3
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 2. jun 2016, 12:28

"Han kan desværre ikke være her i dag, han skal giftes med konen. Men i morgen er det min tur. Hil Altvidende Henrik"
5
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 2. jun 2016, 12:28

"Det må jeg ikke for min hersker"
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 2. jun 2016, 12:29

hehe nu må jeg hellere stoppe igen :D
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4136

Indlægaf decibell » 2. jun 2016, 16:12

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

"Ny kæreste..er du tosset? Nu har jeg været lykkelig i 1½ år, så ville det være en skam at ødelægge det."

Ellers bare svar med et nej eller ved at stille spørgsmålet "Hvorfor?" i forskellige varianter alt efter deres spørgsmåls udformning.
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 2. jun 2016, 16:34

Har I set denne? :P

6

Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 2. jun 2016, 16:58

decibell skrev:Har I set denne? :P

Har set den før, den er så sjov :D
0
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 2. jun 2016, 17:03

Viskelæder skrev:
decibell skrev:Har I set denne? :P

Har set den før, den er så sjov :D

Og desværre alt for sand på nogle punkter.
1

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 2. jun 2016, 18:09

Jeg har fået grønt lys fra banken og skal underskrive købsaftale mandag! Intet er sikkert før sælgers underskrift er på papiret også, men hvor er det bare tæt på! :panik:
Den lejlighed er virkelig blevet noget stort for mig, så jeg håber virkelig det går igennem :D
28
x
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4280

Indlægaf Rapfisk » 2. jun 2016, 19:02

Sophaya skrev:Jeg har fået grønt lys fra banken og skal underskrive købsaftale mandag! Intet er sikkert før sælgers underskrift er på papiret også, men hvor er det bare tæt på! :panik:
Den lejlighed er virkelig blevet noget stort for mig, så jeg håber virkelig det går igennem :D

Så håber vi på en indretningstråd oppe i Bolig :-D

Uh, boligkøb ER stort. Jeg krydser fingre!
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Forhold og sex"