Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 2. jun 2016, 19:31

Rapfisk skrev:
Sophaya skrev:Jeg har fået grønt lys fra banken og skal underskrive købsaftale mandag! Intet er sikkert før sælgers underskrift er på papiret også, men hvor er det bare tæt på! :panik:
Den lejlighed er virkelig blevet noget stort for mig, så jeg håber virkelig det går igennem :D

Så håber vi på en indretningstråd oppe i Bolig :-D

Uh, boligkøb ER stort. Jeg krydser fingre!

Haha! Jeg har allerede indrettet det i hovedet, men i skal nok få lov at følge lidt med, især i projekt bibliotek i ekstra-værelset :love:

Jeg synes også det er meget stort, og jeg er blevet mega nervøs af folks reaktioner - "Er du ikke kun 22?", "Er det ikke tidligt?" og "Tør du virkelig det?". Argh!
5
x
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 2. jun 2016, 21:46

Sophaya skrev:Jeg har fået grønt lys fra banken og skal underskrive købsaftale mandag! Intet er sikkert før sælgers underskrift er på papiret også, men hvor er det bare tæt på! :panik:
Den lejlighed er virkelig blevet noget stort for mig, så jeg håber virkelig det går igennem :D

Yay, tillykke :pompom:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 2. jun 2016, 23:10

Sophaya skrev:
Rapfisk skrev:

Haha! Jeg har allerede indrettet det i hovedet, men i skal nok få lov at følge lidt med, især i projekt bibliotek i ekstra-værelset :love:

Jeg synes også det er meget stort, og jeg er blevet mega nervøs af folks reaktioner - "Er du ikke kun 22?", "Er det ikke tidligt?" og "Tør du virkelig det?". Argh!

Pjat med dem.
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 05:59

Sophaya skrev:Jeg synes også det er meget stort, og jeg er blevet mega nervøs af folks reaktioner - "Er du ikke kun 22?", "Er det ikke tidligt?" og "Tør du virkelig det?". Argh!

Tillykke! :pompom: Krydser fingre for at alt går som det skal! Jeg købte også min egen bolig som 22årig, og jeg fik absolut kun positive reaktioner :D Der var en enkelt der spurgte hvordan jeg dog turde sætte mig i sådan en stor gæld i så tidlig en alder, men som jeg sagde til dem, der er intet galt i at have gæld, så længe man kan betale det! :D
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 3. jun 2016, 07:50

Sophaya skrev:
Rapfisk skrev:

Jeg tænker; hold kæft hvor sejt at hun allerede køber en bolig som 22-årig, hun må virkelig have styr på sit "shit" :worship: Tillykke :banan:
11
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 3. jun 2016, 07:56

Tak allesammen, hvor er i søde :lun: :kys: med den opbakning må det da ske!
Håber på pompom-smileys i massevis herfra på tirsdag :lol:
Senest rettet af Sophaya 3. jun 2016, 08:07, rettet i alt 1 gang.
5
x
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 08:02

Jeg har det sådan lidt: Nu hvor jeg som 25årig sidder som single, ingen børn i nærmeste fremtid, med en forsinket bachelor, så er det sgu meget rart at jeg trods alt har købt min egen bolig! :lol: Én ting som kan tjekkes af listen over voksenlivet :lol:
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. jun 2016, 08:13

En sådan undren må da bygge på manglende kendskab til boligkøb, navn slettet
Når man skal låne til en lejlighed, bliver ens økonomi jo detaljeret gennemgået af banken. Hvis kontoudtogene peger i retning af, at man ikke kan forvalte sin indkomst ordentligt, får man ikke et lån. Derfor er der heller ikke den store fare for, at man pludselig forbruger over evne og misligeholder sin gæld. Og kan man få det til at rende rundt som studerende, har man endda vist, at boligkøbet kan lade sig gøre selv, mens har en lav indkomst.

Og hvad er det så, som kan gå galt ifg. de her mennesker?
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 4. jun 2016, 10:56

Jeg har inviteret mit single jeg på lækkert hotel. Og så skal jeg drikke kaffe med æske senere - det bliver en gooood dag :lun:
11
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 4. jun 2016, 11:01

Planten skrev:Jeg har inviteret mit single jeg på lækkert hotel. Og så skal jeg drikke kaffe med æske senere - det bliver en gooood dag :lun:

Ååååååååååååååårh!
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 4. jun 2016, 20:07

Skralde skrev:
Marioneta skrev:
Skralde skrev:
Marioneta skrev:
Marioneta skrev:Jeg dater slet ikke for tiden og skal heller ikke foreløbigt. Men der er altså den sødeste pædagog i min søns dus :D Jeg er bare alt for gammel til ham :wacko:

Og nu har jeg fundet ud af hvor ung han er. Jeg græmmer mig lidt :genert:

Men fin er han nu :slem:

Ej, det kan man da ikke sige uden at nævne hans alder! :genert:

Alderen er der nu ikke så meget galt med. Det er bare i forhold til mig. Men jeg er ca. 10 år ældre end ham ( jeg er 36). Til mit forsvar ser han dog noget ældre ud, da han har anlagt skæg. Men jeg havde set nogle lidt ældre billeder på facebook, hvor han ikke havde skægget og der kunne jeg godt se, at han bare var en stor dreng, så jeg havde det på fornemmelsen :genert:

Sgu ærgerligt, det er ikke tit jeg finder en mand så flot (på en almindelig måde) og samtidig så virker han til at være sød. Han er skolepædagog, men ikke i sønnikes klasse.

Orh det kunne være værre :genert:

Egentligt ville det være en fordel med en lidt yngre mand. Jeg synes, at det er svært at date, når man er etableret med barn og er manden det også, så er det svært at flette ens liv sammen.

Havde jeg nu haft en chance, ville jeg trods alderen nok også have nærmet mig ham på et tidspunkt, da skolens DUS er delt op i tre afdelinger og sønnike stopper om et år i den del, hvor den nydelige pædagog arbejder. Men jeg ved at det kommer aldrig til at ske.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 5. jun 2016, 10:13

Yikes, kender I det, når man sidder i toget skråt overfor en, som virkelig ser sød ud. Han har bare de mest kysselige læber :lun: og jeg får helt kriller i maven, når vi får øjenkontakt :D
4
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 5. jun 2016, 10:18

Planten skrev:Yikes, kender I det, når man sidder i toget skråt overfor en, som virkelig ser sød ud. Han har bare de mest kysselige læber :lun: og jeg får helt kriller i maven, når vi får øjenkontakt :D

Do something!!
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 10:23

Planten skrev:Yikes, kender I det, når man sidder i toget skråt overfor en, som virkelig ser sød ud. Han har bare de mest kysselige læber :lun: og jeg får helt kriller i maven, når vi får øjenkontakt :D

Er det en længere togtur, hvor I kan falde lidt i snak? :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 10:23

Jep. Jeg sad skråt bag en fyr i toget forleden, og han havde simpelthen de pæneste ben. Der var dog ingen øjenkontakt. Husk at flirte lidt. Om ikke andet er det noget, man kan leve højt på bagefter.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Forhold og sex"