Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5942

Re: Singletråden

Indlægaf Smiling_Goat » 7. jun 2016, 15:13

Juki skrev:Pip.. Jeg er i live :-D

Har lige en halv times tid inden jeg skal vække ham fra en lur :D

Hvordan går det?
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 7. jun 2016, 15:22

Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Jeg har overvejet om jeg skulle opdatere lidt omkring hvad der er sket siden

Der er nemlig sket det at jeg begyndte at se en gammel flamme, hvor det aldrig blev til noget med hende fordi jeg var afskrækket af at hun havde to små børn. Jeg ved godt at det nok ikke gør mig skide populær at skrive det, men jeg kunne på det tidspunkt slet ikke overskue to små børn

Ikke fordi at jeg ikke kan li børn, for det kan jeg godt. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle komme ind i deres liv og så måske forlade det igen fordi jeg ikke var SÅ vildt interesseret i den konstellation på det tidspunkt. Vi taler fra efteråret 2014.

Vi mødtes så igen tilfældigt på nørrebro i midten af april og hun er nu flyttet til Bispebjerg ca 500 meter fra mig og vi begyndte langsomt at ses. Der skete så bare det at jeg åbenbart har ændret mig. For nu kunne jeg godt se mig selv sådan et "sted" og hun er rigtig sød og dejlig. Fremfor alt er hun dejligt ukompliceret og ligetil. Ikke alt det dating-pis-"regler" og det kan jeg godt li.

Hun har det på helt samme måde som mig, med at det da er rart at have en kæreste. Men at man ved siden af stadig har sit eget liv med arbejde og venner osv osv.

Vi har tilbragt rigtig meget tid sammen de sidste par måneder og jeg er blevet helt vildt glad for hendes børn. De er virkelig dejlige begge to og lige så ukomplicerede som deres mor. (dreng på 11 og pige på 5)

Feks var vi sammen på bakken i lørdags og det var simpelthen så hyggeligt og sjovt. Det var 2 gang vi var på bakken sammen og selvom mange kalder det prolle at gå på bakken, så ææææææælsker jeg bare bakken :D

Det er kommet så vidt med os at vi nu har booket ferie sammen. Vi skal en uge sammen med børnene til Soltau (tæt på Hannover). Det er jeg meget spændt på da det er første gang nogensinde jeg skal på ferie med små/mindre børn. Men jeg er sikker på at det bliver en rigtig god ferie.

Jeg håber at i alle også får en rigtig dejlig sommer og en god ferie :-)
20
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 7. jun 2016, 15:26

Smiling_Goat skrev:

Hvordan går det?

Det går ganske fint :)
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5942

Indlægaf Smiling_Goat » 7. jun 2016, 15:31

Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:

Hvordan går det?

Det går ganske fint :)

Fedt :) .. Det lyder spændende i hvert fald.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. jun 2016, 16:24

Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!
37
x
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 7. jun 2016, 17:23

Sophaya skrev:Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!

Feeeeeeedt! :pompom:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 7. jun 2016, 17:25

Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 17:30

Puffi skrev:Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:

Det har du helt ret i - ihf hvis det er på smovsemåden du mener :D :love: Jeg hader at spise kage med en sommerfugle-i-maven-fyr, fordi jeg altid har på fornemmelsen at jeg er nødt til at nippe af kagen sådan helt lady-like. Det er ikke lige min kage-stil :sarkasme: :lol:
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 7. jun 2016, 17:37

Daine skrev:

Det har du helt ret i - ihf hvis det er på smovsemåden du mener :D :love: Jeg hader at spise kage med en sommerfugle-i-maven-fyr, fordi jeg altid har på fornemmelsen at jeg er nødt til at nippe af kagen sådan helt lady-like. Det er ikke lige min kage-stil :sarkasme: :lol:

Jeg kan på ingen måde tåle den, men hvad er en smule vejrtrækningsbesvær sammenlignet med jordbærkage?! Sååå moderat smovsen er vist det rigtige ord :-D
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 17:47

Puffi skrev:
Daine skrev:

Jeg kan på ingen måde tåle den, men hvad er en smule vejrtrækningsbesvær sammenlignet med jordbærkage?! Sååå moderat smovsen er vist det rigtige ord :-D

Det vil jeg kalde smovsen :D Jeg plejer at spise så meget, at jeg ender med heller ikke at have det godt (omend det er min mave der brokker sig. Ikke helt så alvorligt som vejrtrækningsproblemer), så jeg køber sjældent jordbærkage :genert:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 7. jun 2016, 17:50

Code71 skrev:Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Der er nemlig sket det at jeg begyndte at se en gammel flamme, hvor det aldrig blev til noget med hende fordi jeg var afskrækket af at hun havde to små børn. Jeg ved godt at det nok ikke gør mig skide populær at skrive det, men jeg kunne på det tidspunkt slet ikke overskue to små børn

Ikke fordi at jeg ikke kan li børn, for det kan jeg godt. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle komme ind i deres liv og så måske forlade det igen fordi jeg ikke var SÅ vildt interesseret i den konstellation på det tidspunkt. Vi taler fra efteråret 2014.

Vi mødtes så igen tilfældigt på nørrebro i midten af april og hun er nu flyttet til Bispebjerg ca 500 meter fra mig og vi begyndte langsomt at ses. Der skete så bare det at jeg åbenbart har ændret mig. For nu kunne jeg godt se mig selv sådan et "sted" og hun er rigtig sød og dejlig. Fremfor alt er hun dejligt ukompliceret og ligetil. Ikke alt det dating-pis-"regler" og det kan jeg godt li.

Hun har det på helt samme måde som mig, med at det da er rart at have en kæreste. Men at man ved siden af stadig har sit eget liv med arbejde og venner osv osv.

Vi har tilbragt rigtig meget tid sammen de sidste par måneder og jeg er blevet helt vildt glad for hendes børn. De er virkelig dejlige begge to og lige så ukomplicerede som deres mor. (dreng på 11 og pige på 5)

Feks var vi sammen på bakken i lørdags og det var simpelthen så hyggeligt og sjovt. Det var 2 gang vi var på bakken sammen og selvom mange kalder det prolle at gå på bakken, så ææææææælsker jeg bare bakken :D

Det er kommet så vidt med os at vi nu har booket ferie sammen. Vi skal en uge sammen med børnene til Soltau (tæt på Hannover). Det er jeg meget spændt på da det er første gang nogensinde jeg skal på ferie med små/mindre børn. Men jeg er sikker på at det bliver en rigtig god ferie.

Hvor er det dejligt for dig :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 7. jun 2016, 17:50

Sophaya skrev:Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!

Juhuu :pompom:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. jun 2016, 18:37

Code71 skrev:Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Hvor lyder det bare dejligt! Jeg er glad på dine vegne :)
1
x
dagge30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 53

Indlægaf dagge30 » 7. jun 2016, 19:28

Jeg har savnet min x helt sindssygt de sidste par dage, her til aften lavede jeg en "jeg savner" og "jeg savner ikke" liste.. På savner siden er der 6 ting (inkl sex :P :lun: ) på ikke savner er der 17 (!!!!!) Ting
Nu har jeg det meget bedre :-)
14
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 7. jun 2016, 20:01

I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.
1

Tilbage til "Forhold og sex"