Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 09:02

Det må være virkelig hårdt at være din ekskæreste lige nu, Zombie. Det betyder ikke, at det ikke var det rigtige for jer begge, men at han står ved en masse skilleveje og prøver at finde noget at gribe fat i. Der skal nok komme noget bedre til ham, men det er selvfølgelig overvældende lige nu. Det lyder som om, du tacklede det godt.

Life is what happens while you're busy making other plans, Dikus :-D Jeg ville skrive tilbage, at du er interesseret, men også fortælle om, hvorfor du lige har brug for pusterum også.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5035

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 09:12

Dikus: Er overbevist om, du gjorde det rigtige - grimt eller ej. Ingen af os er supermennesker ;) Jeg tror sgu også, jeg havde gået en mand grimt, hvis han på den måde var blevet ved med at ville være hemmelige uden grund. Det er jo komplet perspektivløst, altså! Og du har jo nogen tid givet udtryk for, det nok var slut, så ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 13:25

Dikus skrev::lun: Han er god at skrive sammen med.

Han balancerer det sååå fint. Jeg skrev f.eks. jeg glædede mig til at komme hjem i min seng. Fordi min seng er så rar. (Sovet dårligt pga ekstrem varme).
Han svarer så, hans seng er alt for kedelig.
Og inden jeg når at svare noget kækt, men dydigt (det vil sige, jeg nok havde en lidt lang kunstpause), skriver han, at det på den anden side også ville være irriterende, hvis ens seng lå og fortalte en vittigheder hele natten.

Det virker ret ok, at han på den måde liiige prøver, men alligevel er yderst lydhør over for, at jeg er lidt tøvende.

Det, han ikke ved, er, at jeg er en værre skøge, så jeg får nok problemer, når vi ses :D Ej men altså. Der burde være en lov mod at være så glad for mænd. Jeg lærer aldrig at holde øjnene for mig selv og bare være single. Og jeg vil også gerne have et rigtigt forhold - sådan et, som jeg havde/har med min eksmand. Bare med sex. Det sidste er ret vigtigt.

Jeg tror, jeg er skadet af at vide, hvor fantastisk det er, når et forhold er godt og trygt. Det vil jeg altså rigtigt gerne have igen.

:lun:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 10. jun 2016, 14:43

Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 10. jun 2016, 14:50

Nå, men, øøøhmmm.... Der var bland-selv slik til 7.95,- og 25 % på alle specialøl i Føtex. Det kunne jeg på ingen måde styre - især ikke i en weekend uden planer :-D
6
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 14:56

Planten skrev:Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.

:shock:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Indlægaf Dikus » 10. jun 2016, 14:56

Planten skrev:Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.

Ej æv. Den der sex-del er altså lidt svær, synes jeg.

Helt uden sære fetishs :cool:

Vil han tænde på min gamle, tykke krop? (Oh gru at skulle være nøgen med en ny) og vil vi matche eller er det bare maaaahhhh...?

Det er lige før, jeg kaster mig i grams med det samme for ikke at blive lidt glad for en, det bare ikke virker med af den ene eller anden grund
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 15:06

Dikus skrev:Vil han tænde på min gamle, tykke krop? (Oh gru at skulle være nøgen med en ny) og vil vi matche eller er det bare maaaahhhh...?

Det er lige før, jeg kaster mig i grams med det samme for ikke at blive lidt glad for en, det bare ikke virker med af den ene eller anden grund

Det synes jeg også er svært. Selv om jeg ikke har født eller andet, så er min krop altså anderledes end tidligere. Jeg har valgt at sige til mig selv, at dels er mændene jo også ældre, og dels skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over, hvad mænd vil sige til en blødere version af mig. De tænder jo per definition på noget andet end vi gør.
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 10. jun 2016, 15:59

Øv! :kram:

Men nu er jeg også nysgerrig! :-D Tror jeg :genert:

(Sorry for smiley overload)
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Indlægaf SoMaPe » 10. jun 2016, 16:26

Jeg skal vaske tøj i weekenden. Det bliver en vild weekend :genert:
3
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Indlægaf Dikus » 10. jun 2016, 16:31

Juki skrev:

Øv! :kram:

Men nu er jeg også nysgerrig! :-D Tror jeg :genert:

(Sorry for smiley overload)

Jeg er også totalt nysgerrig :genert:
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 10. jun 2016, 16:34

Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 10. jun 2016, 16:41

MOGA skrev:Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).

Det kan jo rent faktisk være at ham i morgen viser sig at være den helt rette for dig. Så gå ind i det med åbent sind :-)

Jeg håber det bedste for dig :)
5
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 16:41

MOGA skrev:Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Så længe du selv har lyst, er der ikke noget i vejen med at møde nye mennesker og have nogle gode timer. Måske kan daten også være med til gradvist at flytte vægten for savner/savner ikke-listen. Det er helt klart en svær øvelse, når man kun nåede den første forelskelse. Måske er det bedre for dig at skrive listen over, hvad du leder efter, og se, at det ikke var det, han kunne give dig - i hvert fald ikke nu.
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 10. jun 2016, 17:01

Hvem har brug for en mand? :lun:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
x

Tilbage til "Forhold og sex"